Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ties heeft nu een kleine maat 24 en ik wil hippe schoentjes die niet te duur zijn. Beetje gympies, niet wit... Niet van die echte schoenen zeg maar... Arme jochie loopt nog steeds in winterschoenen met sokken. Had 2 paar, maar hij heeft in één van de 2 geplast. Die waren ook al stukkig dus echt tijd voor wat nieuws. Van waterschoenen etc. kreeg hij blaartjes dus hij wil niets waar hij zonder sokken in moet. En sandalen met sokken laat ik hem echt niet mee op straat!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er minstens een ontbijt op bed tegenover hebben staan. Heb je je tuinset al?



Begint die winkel pas bij 26? Hmm nou ja Mart heeft al 25 dus dat duurt niet lang meer. Waar ga jij dan altijd heen?



Bridge dat kan echt niet hoor, in juli nog op winterschoenen met sokken, arm kind . Nee Mart mag van mij ook geen sokken in zijn sandalen. Maar je hebt ook van die halve sokjes he, ook heel handig (voor in schoenen dan). Tentje is ook nog een oplossing. Heb je al op MP gekeken? daar staan ook vakantiehuisjes op toch?
Alle reacties Link kopieren
halve sokjes heb ik hoor, het is nog niet heel ernstig...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Bridge! Ik was al even bang dat we de mode-politie op je af moesten sturen .



Zo nu ga ik maar eens naar beneden, kijken of er nog wat lekkers is en op mijn mannetje wachten.



Star veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn nestje in...



Oh ja,spiraal zit volgens mij niet goed... Dus moet volgende week heen, maar ben ongesteld dus niks aan de hand. lekkere nuttige informatie voor jullie, maar dit wilde ik nog even delen!





Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Het is een mooie dag om te bevallen meiden.

Speciaal voor jullie een dansje



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
[url=http://www.kidsshoes4u.co...LZ-6vPr5QCFQkYQgodnicqtQ#/NL/productdetail]



Deze gympen heb ik voor Juul, Bridges
Alle reacties Link kopieren
http://www.kidsshoes4u.com/?gclid=CLLZ- ... ductdetail
Alle reacties Link kopieren
hmmm
Alle reacties Link kopieren
Bridge, vind je Crocjes niet leuk voor Ties voor erbij? Ik vind ze zo schattig!!! (werden helaas voor Jonathan afgeraden)



Op deze leeftijd zijn ze niet fout vind ik!



Juud, we hebben de tuinset! Staat nu alleen onder het plastic, wat een kweer.



Ris en Juud, meldplicht!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ris is effe naar meneer de dokter. ( spreek ff voor je Ris)



Juul heeft ook crockjes staan super
Alle reacties Link kopieren
Bam, wat een leuke site is dat! Ik wordt er een beetje hebberig van. Maar ik durf nooit zo goed schoenen online te kopen, doe jij dat wel? Ik zou nog wel een paar sandaaltjes willen want zijn teva's is hij bijna uitgegroeid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Bridge, deze heeft Jonathan, maar ze zijn ook nog in andere leuke kleurtjes. Staan superschattig en zijn heel handig want ze mogen/kunnen nat worden.

Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de uitverkoop doe ik dat wel, als ik leuke zie die ik niet in de stad kan kopen, maar meestal wel merken die ik ken.





Juul heeft de saltydog gympen naturel die op die site staan ( komen daar niet vandaan). Welk zou jij willen voor Jonathan?
Alle reacties Link kopieren
Morgen...



Nou stief ligt NU in de ambulance!!!



Meisje heeft een heel vies oog en slaapt voor de tweede nacht al slecht... Minder. Ties is naar bommel dus ga vandaag maar lekker rustig aan doen...



Mal: die zijn ook wel leuk ja. Crocs wil hij dus pertinent niet nadat de waterschoenen niet lekker zaten. Hij huilt al als ik ze uit een vak pak...



Bam: die van jou zie ik niet. Had die site wel gisteren, maar veel grotere maten dacht ik. Bestel jij online?



Ris voor gewone controle naar dok?
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0

Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.



Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 08 juli 2008 @ 09:33:



Juul heeft de saltydog gympen naturel die op die site staan ( komen daar niet vandaan). Welk zou jij willen voor Jonathan?De schoentjes die in de top 5 staan, met dat riempje en ronde neus in het groen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
bridg duimen dus, wanneer zou hij aankomen in zh??
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor stiefpa Bridge! Is hij al aangekomen? Mmm, sandelen met sokken is in sommige kringen hasske hip hoor (bij mij op werk lopen er een paar rond, heel aardige mensen ...).



Ah Mal, ik krijg er ook bijna tranen van in m'n ogen als ik het lees! Wat voel je je dan ook echt mama he?!



Star, leuk naar Mika! Van de week zag ik in het voorbijgaan een topic over de route erheen, of parkeergelegenheid - zoiets. Was jij zeker he?



Juud, je moet ook wel een gaatje vrijhouden in je agenda voor de bevalling he... (mmm, tijd dat ik eens een andere smiley uit m'n hoofd leer).



He, wat gaat Jin doen vandaag? is het wat ik denk dat het is? Even op de groep spieken.
Alle reacties Link kopieren
morgen dames!



Ris, de 12/7/8, prima datum! Juud, ik zeg netjes op je beurt wachten, ha ha ha...



Zo ik zie dat ik een fijne schoenenavond gemist heb hier? Jammer want ik ben dol op schoenen... Koop nu eigenlijk alleen maar schoenen voor Julia maar die heeft dus (schaam) ondertussen ook een aardig collectie. Nike's, crocs, Teva sandalen met aardbeien (die ze niet aan wil....), 2 paar gewone schoenen en slippers. Tellen kaplaarzen ook mee?! Dan noteren we nog legerprint laarsjes.. Oh dit is echt erg.....



Na, verder nog nieuws hier? Eens even lezen....
quote:Rissie78 schreef op 08 juli 2008 @ 09:54:

goedemorgen



Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0

Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.



Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!Lekkere dokter zeg. Hij heeft er geen vertrouwen in? Wat een eikel. Sterkte Ris!
Hel, ik weet wel hoe ik in het Westerpark kom hoor en dat ik daar vooral NIET kan parkeren
Alle reacties Link kopieren
Eh, sandAlen dus.



Fijn dat alles goed was bij de dok Ris. Nog even geduld oefenen dus, 22 juli is 'n mooie dag!



Van de week schoentjes voor Mare gekocht, ze zit net tussen 24 en 25 in, beetje lastig. Maar goed. Kekke witte Nikes met klitteband (dezelfde als Julia, ik heb ze toch nog gevonden Suus!), en een paar roze sandaaltjes in de uitverkoop bij een exclusieve winkel.



Ha ha, foto van moi in skinny jeans! Als ik op m'n streefgewicht zit, oké (ik denk met 'n maand of 3)?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 08 juli 2008 @ 10:04:

Hel, ik weet wel hoe ik in het Westerpark kom hoor en dat ik daar vooral NIET kan parkeren Ha ha, dat dacht ik al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven