Good Luck!
maandag 7 juli 2008 om 21:35
Ties heeft nu een kleine maat 24 en ik wil hippe schoentjes die niet te duur zijn. Beetje gympies, niet wit... Niet van die echte schoenen zeg maar... Arme jochie loopt nog steeds in winterschoenen met sokken. Had 2 paar, maar hij heeft in één van de 2 geplast. Die waren ook al stukkig dus echt tijd voor wat nieuws. Van waterschoenen etc. kreeg hij blaartjes dus hij wil niets waar hij zonder sokken in moet. En sandalen met sokken laat ik hem echt niet mee op straat!
maandag 7 juli 2008 om 21:39
Ik zou er minstens een ontbijt op bed tegenover hebben staan. Heb je je tuinset al?
Begint die winkel pas bij 26? Hmm nou ja Mart heeft al 25 dus dat duurt niet lang meer. Waar ga jij dan altijd heen?
Bridge dat kan echt niet hoor, in juli nog op winterschoenen met sokken, arm kind . Nee Mart mag van mij ook geen sokken in zijn sandalen. Maar je hebt ook van die halve sokjes he, ook heel handig (voor in schoenen dan). Tentje is ook nog een oplossing. Heb je al op MP gekeken? daar staan ook vakantiehuisjes op toch?
Begint die winkel pas bij 26? Hmm nou ja Mart heeft al 25 dus dat duurt niet lang meer. Waar ga jij dan altijd heen?
Bridge dat kan echt niet hoor, in juli nog op winterschoenen met sokken, arm kind . Nee Mart mag van mij ook geen sokken in zijn sandalen. Maar je hebt ook van die halve sokjes he, ook heel handig (voor in schoenen dan). Tentje is ook nog een oplossing. Heb je al op MP gekeken? daar staan ook vakantiehuisjes op toch?
dinsdag 8 juli 2008 om 08:12
dinsdag 8 juli 2008 om 08:51
Bridge, vind je Crocjes niet leuk voor Ties voor erbij? Ik vind ze zo schattig!!! (werden helaas voor Jonathan afgeraden)
Op deze leeftijd zijn ze niet fout vind ik!
Juud, we hebben de tuinset! Staat nu alleen onder het plastic, wat een kweer.
Ris en Juud, meldplicht!
Op deze leeftijd zijn ze niet fout vind ik!
Juud, we hebben de tuinset! Staat nu alleen onder het plastic, wat een kweer.
Ris en Juud, meldplicht!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 8 juli 2008 om 09:23
dinsdag 8 juli 2008 om 09:36
Morgen...
Nou stief ligt NU in de ambulance!!!
Meisje heeft een heel vies oog en slaapt voor de tweede nacht al slecht... Minder. Ties is naar bommel dus ga vandaag maar lekker rustig aan doen...
Mal: die zijn ook wel leuk ja. Crocs wil hij dus pertinent niet nadat de waterschoenen niet lekker zaten. Hij huilt al als ik ze uit een vak pak...
Bam: die van jou zie ik niet. Had die site wel gisteren, maar veel grotere maten dacht ik. Bestel jij online?
Ris voor gewone controle naar dok?
Nou stief ligt NU in de ambulance!!!
Meisje heeft een heel vies oog en slaapt voor de tweede nacht al slecht... Minder. Ties is naar bommel dus ga vandaag maar lekker rustig aan doen...
Mal: die zijn ook wel leuk ja. Crocs wil hij dus pertinent niet nadat de waterschoenen niet lekker zaten. Hij huilt al als ik ze uit een vak pak...
Bam: die van jou zie ik niet. Had die site wel gisteren, maar veel grotere maten dacht ik. Bestel jij online?
Ris voor gewone controle naar dok?
dinsdag 8 juli 2008 om 09:54
goedemorgen
Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0
Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.
Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!
Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0
Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.
Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!
dinsdag 8 juli 2008 om 09:56
dinsdag 8 juli 2008 om 09:59
Sterkte voor stiefpa Bridge! Is hij al aangekomen? Mmm, sandelen met sokken is in sommige kringen hasske hip hoor (bij mij op werk lopen er een paar rond, heel aardige mensen ...).
Ah Mal, ik krijg er ook bijna tranen van in m'n ogen als ik het lees! Wat voel je je dan ook echt mama he?!
Star, leuk naar Mika! Van de week zag ik in het voorbijgaan een topic over de route erheen, of parkeergelegenheid - zoiets. Was jij zeker he?
Juud, je moet ook wel een gaatje vrijhouden in je agenda voor de bevalling he... (mmm, tijd dat ik eens een andere smiley uit m'n hoofd leer).
He, wat gaat Jin doen vandaag? is het wat ik denk dat het is? Even op de groep spieken.
Ah Mal, ik krijg er ook bijna tranen van in m'n ogen als ik het lees! Wat voel je je dan ook echt mama he?!
Star, leuk naar Mika! Van de week zag ik in het voorbijgaan een topic over de route erheen, of parkeergelegenheid - zoiets. Was jij zeker he?
Juud, je moet ook wel een gaatje vrijhouden in je agenda voor de bevalling he... (mmm, tijd dat ik eens een andere smiley uit m'n hoofd leer).
He, wat gaat Jin doen vandaag? is het wat ik denk dat het is? Even op de groep spieken.
dinsdag 8 juli 2008 om 10:03
morgen dames!
Ris, de 12/7/8, prima datum! Juud, ik zeg netjes op je beurt wachten, ha ha ha...
Zo ik zie dat ik een fijne schoenenavond gemist heb hier? Jammer want ik ben dol op schoenen... Koop nu eigenlijk alleen maar schoenen voor Julia maar die heeft dus (schaam) ondertussen ook een aardig collectie. Nike's, crocs, Teva sandalen met aardbeien (die ze niet aan wil....), 2 paar gewone schoenen en slippers. Tellen kaplaarzen ook mee?! Dan noteren we nog legerprint laarsjes.. Oh dit is echt erg.....
Na, verder nog nieuws hier? Eens even lezen....
Ris, de 12/7/8, prima datum! Juud, ik zeg netjes op je beurt wachten, ha ha ha...
Zo ik zie dat ik een fijne schoenenavond gemist heb hier? Jammer want ik ben dol op schoenen... Koop nu eigenlijk alleen maar schoenen voor Julia maar die heeft dus (schaam) ondertussen ook een aardig collectie. Nike's, crocs, Teva sandalen met aardbeien (die ze niet aan wil....), 2 paar gewone schoenen en slippers. Tellen kaplaarzen ook mee?! Dan noteren we nog legerprint laarsjes.. Oh dit is echt erg.....
Na, verder nog nieuws hier? Eens even lezen....
dinsdag 8 juli 2008 om 10:03
quote:Rissie78 schreef op 08 juli 2008 @ 09:54:
goedemorgen
Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0
Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.
Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!Lekkere dokter zeg. Hij heeft er geen vertrouwen in? Wat een eikel. Sterkte Ris!
goedemorgen
Zo net weer bij dokter geweest. Volgende week terugkomen. Alles was nog goed, meisje ligt er klaar voor (al 3 weken) Bloeddruk 120-75 wel een ruime kilo erbij :-0
Als er volgende week nog niks is dan moet ik donderdags weer komen en dan vrijdags doorverwijzing naar gyn. Dus ik ga voor 22 juli. Zijn m en ik precies 12 jaar bij elkaar en omdat we dat niet meer mogen vieren (ivm trouwerij) blijft de datum een mooie bestemming houden. Zelfs de dokter heeft er geen vertrouwen in dat ze komt en hij wil echt niet toucheren voor de tijd.
Dus Juud, aan jou de eer meid, hou die tribune warm voor ons!!Lekkere dokter zeg. Hij heeft er geen vertrouwen in? Wat een eikel. Sterkte Ris!
dinsdag 8 juli 2008 om 10:06
Eh, sandAlen dus.
Fijn dat alles goed was bij de dok Ris. Nog even geduld oefenen dus, 22 juli is 'n mooie dag!
Van de week schoentjes voor Mare gekocht, ze zit net tussen 24 en 25 in, beetje lastig. Maar goed. Kekke witte Nikes met klitteband (dezelfde als Julia, ik heb ze toch nog gevonden Suus!), en een paar roze sandaaltjes in de uitverkoop bij een exclusieve winkel.
Ha ha, foto van moi in skinny jeans! Als ik op m'n streefgewicht zit, oké (ik denk met 'n maand of 3)?!
Fijn dat alles goed was bij de dok Ris. Nog even geduld oefenen dus, 22 juli is 'n mooie dag!
Van de week schoentjes voor Mare gekocht, ze zit net tussen 24 en 25 in, beetje lastig. Maar goed. Kekke witte Nikes met klitteband (dezelfde als Julia, ik heb ze toch nog gevonden Suus!), en een paar roze sandaaltjes in de uitverkoop bij een exclusieve winkel.
Ha ha, foto van moi in skinny jeans! Als ik op m'n streefgewicht zit, oké (ik denk met 'n maand of 3)?!