Gezelligheid in Eindhoven?!

01-06-2014 11:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds februari ben ik naar Eindhoven verhuisd (om te gaan samenwonen). Mijn vrienden wonen soms net te ver weg om spontaan wat mee af te spreken of om "even" langs te gaan....dus ik wil graag nieuwe mensen (vriendinnen) hier in de buurt ontmoeten om ook leuke dingen mee te doen (winkelen, sporten, filmpje, terrasje, avondje op stap, beautyavond, of gewoon een thee-tje drinken).

Ik heb al een paar leuke oproepen gezien van omgeving Eindhoven dus weet dat ze bestaan; genoeg gezelligheid. Qua leeftijd, ik ben zelf 34 dus zou het leuk vinden om iemand van rond dezelfde leeftijd te treffen, maar alle leuke meiden zijn welkom groeten Sarina
Je hebt ook gereageerd op mijn bericht he? Mail me even op @hotmail.com! Kunnen we via de mail even verder contact hebben!

Groetjes,

Anouk
Hallo! Ik woon ook nog niet zo lang in Eindhoven

Het lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en meer vriendschappen op te bouwen om samen iets leuks te doen,

Mij kun je mailen via danceflowerx@hotmail.com
Hey meiden!

Ik ben Wendy, 29 jaar en een geboren Eindhovense

Ook ik zou het ontzettend leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om lekker spontaan iets gezelligs te gaan doen, zonder dat er direct allerlei agenda's nagetrokken dienen te worden.

Vriendinnen zijn voornamelijk allemaal gesetteld of gaan al richting trouwen en baby's, dus ik zit gevoelsmatig iets te vaak in me uppie thuis.

Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen en eens af te spreken. Mijn mailadres is schatjuh1985@hotmail.com

groetjes en wellicht tot gauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven