Jong moeders

07-07-2008 10:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik ben jong moeder geworden. Ik was bijna 17 toen mijn zoon geboren was. Inmiddels is hij 5 jaar en ik ben 22.

Ik ben bijna (nog 1 verslag) klaar met school.

Deze zomer gaan we ein-de-lijk met zn drieen wonen. Tot nu toe wonen mijn vriend en ik allebei thuis. Het was goed zolang ik mijn opleiding kon afmaken maar nu gaan we er echt voor!

Reuze spannend!

Wie zit er in een soortgelijke situatie? En wie wilt er over mee praten? Ik ben erg benieuwd!
gefeliciteerd met je toekomstige samenwonen.

zelf was ik net 17 toen de 1e geboren werd. ben toen ook net van te voren getrouwd om automatisch meerderjarig te worden verklaard. dit ivm de voogdij etc.

ik had een hele slechte band met mijn ouders en woonde al neit meer thuis. ik woonde toen bij mijn man zijn ouders in.

wij hebben er voor gekozen toen om wel al samen te gaan wonen en neit bij 1 van de ouders in te wonen omdat we het echt zelf wilden doen en zijn ouders nogal bemoeizuchtig waren en dus dan alles zouden beslissen.

ik ben een avondopleiding gaan doen en man werkte net van te voren al en die is dat blijven doen.

ondertussen ben ik nu 27 en nr 3 is op komst.

we zijn al bijna 11 jaar getrouwd en alles gaat goed.

goed dat je in ieder geval je opleiding hebt gedaan, is toch belangrijk.
Hier niet dezelfde situatie. Maar vind het wel geweldig dat jullie het zo goed op zo'n jonge leeftijd redden. Super. Hoop dat ook in de toekomst jullie een fijn, en gelukkig gezin zullen hebben met elkaar.
Hoi beiden!

Wat leuk om reacties te krijgen. En gutje_ wat leuk om eigenlijk te zien hoe het kan lopen.

Ik merk inderdaad inmiddels veel van het met een gezin in een gezin wonen. We willen daarom erg graag samenwonen. Mag ook wel na vijf jaar! Haha.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij willen als we lekker gesetteld zijn, ook gaan voor een tweede (als dat lukt).

Maxem bedankt voor je reactie, echt aardig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven