vriendin loopt bn'r achter na

01-06-2014 17:39 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een vriendin van mij is de laatste tijd zo verandert en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan,

Ze is sinds kort helemaal gek van Waylon, en overal waar hij is, is zij ook, optredens, tv uitzendingen etc. etc.

Ze is echt helemaal gek van 'm maar ik vind het nogal irritant, hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Groetjes Linsey
@ ZaraZara

Dat denk ik ook.

Mijn vriendin zou het niet lang meer zijn. Of nee.

Voorlopig even niet, totdat deze obsessie weer voorbij is.
Huts!
quote:sinnombre schreef op 01 juni 2014 @ 18:50:

Ik vind het voor iemand van die leeftijd nogal sneu.

Wat moet je überhaupt met die griezel?

Ik zou even geen energie stoppen in deze vriendin en lekker met eventuele andere vriendinnen afspreken. Je andere vriendin landt heus wel weer een keer.Nou dit dus,of je nou 14 of 29 bent ..
Waylon was toch laatst zoek? Dat snap ik nu dan wel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 juni 2014 @ 19:04:

Waylon was toch laatst zoek? Dat snap ik nu dan wel.Klopt, woensdagavond zou ik met haar wat drinken in de stad maar ze kwam er achter dat hij bij rtl late night zou komen, en dat is live, dus 3 maal raden waar ze naartoe ging met haar 'nieuwe waylon vriendinnen' dus ons gezellige uitje naar de kroeg ging niet door

Waylon was toch laatst zoek? Dat snap ik nu dan wel.Ja haha nou hij had beter 'zoek' kunnen blijven..

Waylon was toch laatst zoek? Dat snap ik nu dan wel.
Geen bijzonderheden
Hij is echt helemaal niet leuk! Een vriendin van me was ook hoteldebotel van em een paar jaar geleden. Heeft een one night stand met em gehad en hij heeft daarna nooit meer een woord tegen haar gezegd, ze werd compleet genegeerd. Ze komen elkaar nog weleens tegen werkgerelateerd en nog steeds doet hij alsof ze niet bestaat. Ontzettend onsympathieke gast die Waylon.
quote:closednote schreef op 01 juni 2014 @ 18:33:

Ze is pas net fan zeker?

Ik herken het namelijk wel een beetje van mijn begin periode toen ik heel erg fan van iemand was. Helaas (of misschien wel gelukkig?) was ik nog te jong om naar concerten etc te gaan. Ik draaide alleen de hele dag zijn muziek, knipte ieder plaatje wat ik kon vinden uit en dat soort en het was de hele dag het gespreksonderwerp.

Maar na een tijdje gaat de nieuwigheid er wel vanaf dus het is een fase. Ga gewoon niet met haar mee als je het irritant vind of spreek even niet meer met haar af als ze het alleen maar over hem kan hebben.

Je zegt het al: je was destijds jong. In mijn tienerjaren kon ik mijn mond ook niet houden over Viggo Mortensen en mijn favoriete band. Nu ben ik 26 en vorig jaar had ik ook ineens grote interesse in een TV programma, geen plaatjes geplakt en geen neiging tot stalken gehad hoor.

Kortom: het kan dus, maar met 29 jaar is het wel erg 'too much' en kan mij voorstellen dat TO daar lichtelijk moe van is ondertussen. Helaas kun je er weinig aan doen, net als je beste vriendin net een nieuwe vriend heeft. Dat moet weer landen en slijten. Dus helaas TO, je zit nog even aan de Waylon liefde vast.
Vind t wel ongezond gedrag op die leeftijd. Zeker omdat zo'n Waylon zo vaak ergens te zien is (tour) hoef je niet een vriendin te laten zitten om hem te gaan zien.

Kwam ie nou uit Verweggistan eens in de tien jaar naar NL dan was t een ander verhaal.

Maargoed ik zie hierboven dat ie best aan onenightstands met fans doet
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Floor1979 schreef op 01 juni 2014 @ 19:20:

Hij is echt helemaal niet leuk! Een vriendin van me was ook hoteldebotel van em een paar jaar geleden. Heeft een one night stand met em gehad en hij heeft daarna nooit meer een woord tegen haar gezegd, ze werd compleet genegeerd. Ze komen elkaar nog weleens tegen werkgerelateerd en nog steeds doet hij alsof ze niet bestaat. Ontzettend onsympathieke gast die Waylon.Okey, dat is ook wat
quote:Moonlight82 schreef op 01 juni 2014 @ 19:26:

Vind t wel ongezond gedrag op die leeftijd. Zeker omdat zo'n Waylon zo vaak ergens te zien is (tour) hoef je niet een vriendin te laten zitten om hem te gaan zien.

Kwam ie nou uit Verweggistan eens in de tien jaar naar NL dan was t een ander verhaal.

Maargoed ik zie hierboven dat ie best aan onenightstands met fans doet Ik heb even gegoogled, maar hij heeft gewoon een vriendin vanaf 2010 al, dus vreemd dat hij dan aan onenightstands met fans doet
Er stond niet bij hoe lang dat terug was met die vriendin van forumster toch?

Ik weet het ook niet hoor, ik houd het niet bij
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
.....inderdaad nogal kinderachtig om op die leeftijd achter zo'n Waylon geval aan te lopen, maar jouw reactie vind ik ook tamelijk kinderachtig.....als mensen verliefd zijn, gaan ze daar nou eenmaal vaak tijdelijk helemaal in op en verdwijnen ze nou eenmaal regelmatig even van de radar, in het geval van jouw vriendin omdat ze liever tijd doorbrengt met haar Waylon vriendinnen......kortom, stop gewoon met jezelf er aan te ergeren en ga jezelf vermaken....
quote:Cherrybomb schreef op 01 juni 2014 @ 17:49:

Waylon is ook wel knap, ik snap dr wel.
Ja maar een nieuwe partner hebben is toch heel wat anders dan met een horde losgeslagen meiden die je net kent een BNer achterna lopen?
quote:linsey29 schreef op 01 juni 2014 @ 19:42:

[...]

Ik heb even gegoogled, maar hij heeft gewoon een vriendin vanaf 2010 al, dus vreemd dat hij dan aan onenightstands met fans doetHet één sluit het ander toch niet uit ?
Gewoon laten gaan joh

Ik heb hem ook wel eens gezien hier in Apeldoorn

Zijn zusje zat trouwens bij mijn broertje in de klas maar op zich is het een aardige jongen
quote:Moonlight82 schreef op 01 juni 2014 @ 19:49:

Ja maar een nieuwe partner hebben is toch heel wat anders dan met een horde losgeslagen meiden die je net kent een BNer achterna lopen?Zoals gezegd vind ik dat ook tamelijk kinderachtig, maar klaarblijkelijk is ze nogal verliefd op die vent. Gaat vanzelf over.
Hij heeft Patricia Paay uit elkaar getrokken dus je vriendin is veel te jong voor hem.
Jahaaa.. Paay en hij hebben het echt gedaan he hahahahah! Hij heeeft een brede smaak qua vrouwen!

[img]http://www.reni.nl/data/thumbnails/1955 ... 801104.jpg[/img]
quote:twijfelaarstertje schreef op 01 juni 2014 @ 20:10:

Jahaaa.. Paay en hij hebben het echt gedaan he hahahahah! Hij heeeft een brede smaak qua vrouwen!

[img]http://www.reni.nl/data/thumbnails/1955 ... 801104.jpg[/img]Hahaha dat is ook wat
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2014 @ 17:47:

Als je niet meegaat en zegt dat je al die verhalen niet hoeft te horen dan is er toch niets aan de hand?Mooi ! Slotje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ogossie, ze laat je dus in de steek voor haar hobby?

Je vind het niet irritant, je bent teleurgesteld dat je niet langer op de eerste plek komt, maar bent verstoten door een BNer.
Zo te zien was Paay er gelukkiger mee dan hij.
quote:Doreia schreef op 01 juni 2014 @ 20:25:

Ogossie, ze laat je dus in de steek voor haar hobby?

Je vind het niet irritant, je bent teleurgesteld dat je niet langer op de eerste plek komt, maar bent verstoten door een BNer.Ik vroeg toch al of ze jaloers was...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven