vriendin loopt bn'r achter na

01-06-2014 17:39 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een vriendin van mij is de laatste tijd zo verandert en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan,

Ze is sinds kort helemaal gek van Waylon, en overal waar hij is, is zij ook, optredens, tv uitzendingen etc. etc.

Ze is echt helemaal gek van 'm maar ik vind het nogal irritant, hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Groetjes Linsey
Tja, 29 jaar en dan als een verliefde bakvis achter een zanger aanlopen, ik vind het best wel sneu.

Een collega van mij, ruim in de 50, is ook zo'n fan van de man. Ilse kan niets meer goed doen en ze liked alles van hem op Facebook en zet er verhaaltjes bij met een en al uitroepteken, ik vind het gênant.
OMG wat doet die man met vrouwen.... Ik heb gelukkig geen Waylon-fans op mijn FB.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Voor een 29jarige vind ik het wel wat ver gaan hoor.. Die man op de voet volgen, dan denk ik gelijk aan Backstreet Boys taferelen (ja,projectie van mijn kant, zo was ik als puber )

Ga weleens naar concerten en kan bepaalde artiesten waarderen, maar om ze nou zo intensief te gaan volgen op die leeftijd.. Dat gaat me te ver. Kan je geen Waylon-vrije vriendinnen zoeken? Of het gesprek aangaan met die vriendin, zeggen dat het je irriteert? Misschien is het idd een fase, op den duur ben je toch wel uitgelult over die knakker (met jou en die Waylon-vriendinnen)? Waar hebben ze het uberhaupt over? Welke liedjes ze mooi vinden en welke paparazzifoto's hem van een goede kant laten zien? Dat is toch 5 minuten kletsen, waar gaat de rest dan over? :O (vertel me niet dat ze een huwelijk aan het plannen zijn, incl.plakboek en eng gephotoshopte foto's)
quote:Floor1979 schreef op 01 juni 2014 @ 19:20:

Ontzettend onsympathieke gast die Waylon.

Ik las laatst een interview met hem, maar het is inderdaad een behoorlijke droplul.

Linsey, geef haar gewoon op voor Superster? Ik zag toevallig gisteren een oproep op tv.
quote:Trotter schreef op 03 juni 2014 @ 08:04:

[...]

Ik las laatst een interview met hem, maar het is inderdaad een behoorlijke droplul.

Linsey, geef haar gewoon op voor Superster? Ik zag toevallig gisteren een oproep op tv. haha ja een van haar vriendinnen doet ook mee met dat programma! toevallig
Ik zou ook teleurgesteld zijn.
Ken er ook zo'n groupie, elk optreden bij tour in europa volgen bij een paar ouwe lullen rockers, mega verlept zijn ze ondertussen.

En qua muziek ook geen hoogstandjes meer de laatste 30 jaar.

En ze is 40. Er hangen posters in de woonkamer en dat gedweep op FB twitter enz..

Vind ook gewoon dom en irritant. Daarom is dat typje ook niet mijn vriendin, vind gewoon sneu dat mega fan gedoe.
Viel hij niet op mannen?

Voor het songfestival had ik nog nooit van hem gehoord. Toen ik hem zag vond ik hem best aantrekkelijk . Hij schijnt bij mij in de buurt te wonen, maar toen ik zei dat ik dan eens heel onopvallend bij zijn buurtsuper boodschappen kon gaan doen , werd me te kennen gegeven dat dat toch geen nut zou hebben aangezien ik een vrouw ben.

Nja, zal wel een roddel zijn.
quote:Noah_ schreef op 08 juli 2014 @ 20:53:

Viel hij niet op mannen?

Voor het songfestival had ik nog nooit van hem gehoord. Toen ik hem zag vond ik hem best aantrekkelijk . Hij schijnt bij mij in de buurt te wonen, maar toen ik zei dat ik dan eens heel onopvallend bij zijn buurtsuper boodschappen kon gaan doen , werd me te kennen gegeven dat dat toch geen nut zou hebben aangezien ik een vrouw ben.

Nja, zal wel een roddel zijn.Hij heeft gewoon een vriendin, dus dat is idd een roddel
Oh ok. Naja, die buurtsuper van hem laat ik toch maar even voor wat het is.
Hij had jaren iets met Annemijn van Meeuwen en nu iets met de dochter van Witschge (hoe je dat dan ook schrijft).

Hij zal wel op vrouwen vallen😃

Ik vind hem zo onsmakelijk. Hij is niet lelijk, maar vooral ranzig.
Tja. Hij is er open en praat veel; lijkt net alsof hij je al jaren kent. Ik werd er een beetje moe van, want ik ken hem dus totaal niet. Ik was ook met twee dertigerbakvissen mee die instant mayo-panties kregen van zijn aanblik en hem achterna liepen...
Ik vind hem wel leuk om te zien maar waarom mensen hem achterna lopen snap ik niet echt ik ken ook zo iemand die wel tientallen fotos met hem samen heeft
Ik vind Waylon echt een ontzettend lekker ding om te zien...

Vind niet zo snel iemand leuk maar nu hij langer haar heeft vind ik hem bloedaantrekkelijk.

Ik denk dat ik ook groupie moet worden.
ken trouwens ook zo'n vrouw van rond de dertig die hem overal volgt
quote:mafalda schreef op 10 juli 2014 @ 17:18:

Ik vind Waylon echt een ontzettend lekker ding om te zien...

Vind niet zo snel iemand leuk maar nu hij langer haar heeft vind ik hem bloedaantrekkelijk.

Ik denk dat ik ook groupie moet worden.Zo te horen ben je kletsnat als je aan um denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven