Centraal Moderatortopic I
dinsdag 15 april 2014 om 10:47
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 2 juni 2014 om 19:05
quote:himalaya schreef op maandag 02 juni 2014 19:04 Is er al een ei gelegd over het weghalen van openingsposten en het roepen van 'praivesie!' waarna een topic als sneeuw voor de zon verdwijnt?Ja. De beloofde snelle reactie blijft al weken uit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 2 juni 2014 om 20:01
quote:Fame schreef op 02 juni 2014 @ 19:05:
[...]
Ja. De beloofde snelle reactie blijft al weken uit.
Bij herhaaldelijk verwijderden van de OP door dezelfde gebruiker worden er door de moderators waarschuwingen gegeven.
Verdere vragen over het beleid kunnen via de mail.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
[...]
Ja. De beloofde snelle reactie blijft al weken uit.
Bij herhaaldelijk verwijderden van de OP door dezelfde gebruiker worden er door de moderators waarschuwingen gegeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
maandag 2 juni 2014 om 22:26
quote:ModeratorViva schreef op 02 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vragen nu weer via de mail??
Even ter herinnering, mods:
7-5-2014
"Beste forummers,
De Community Manager zal zeer binnenkort terugkomen op de vragen omtrent (1) het verwijderen van OP's, en (2) het verwijderen van topics ivm privacy.
10-5-2014
Beste forummers,
De Community Manager is momenteel druk bezig om te kijken naar de mogelijkheden en zal hier volgende week op terugkomen."
En nee, dit ga ik even niet via de mail doen, want deze berichten zijn gericht aan alle "Beste forummers". Wij dus. Allemaal dus.
Een update, maar nog veel liever een oplossing, zou buitengewoon op prijs gesteld worden.
En hou nou eens op met die eeuwige verwijzingen naar de mail als er geen adequaat antwoord voorhanden is. Geef dan verdorie gewoon toe dat je het (nog) niet weet. We zijn verdorie geen kleuterklas!
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vragen nu weer via de mail??
Even ter herinnering, mods:
7-5-2014
"Beste forummers,
De Community Manager zal zeer binnenkort terugkomen op de vragen omtrent (1) het verwijderen van OP's, en (2) het verwijderen van topics ivm privacy.
10-5-2014
Beste forummers,
De Community Manager is momenteel druk bezig om te kijken naar de mogelijkheden en zal hier volgende week op terugkomen."
En nee, dit ga ik even niet via de mail doen, want deze berichten zijn gericht aan alle "Beste forummers". Wij dus. Allemaal dus.
Een update, maar nog veel liever een oplossing, zou buitengewoon op prijs gesteld worden.
En hou nou eens op met die eeuwige verwijzingen naar de mail als er geen adequaat antwoord voorhanden is. Geef dan verdorie gewoon toe dat je het (nog) niet weet. We zijn verdorie geen kleuterklas!
dinsdag 3 juni 2014 om 00:25
dinsdag 3 juni 2014 om 10:55
quote:Zoebie schreef op 02 juni 2014 @ 23:08:
Godsamme. Installeer ik de app van het forum op mijn iPhone en wat zie ik....
Staat daar Robo's topic in het voorbeeld.
Heel raar om dat te zien.
Beste Zoebie,
Ik kan me voorstellen dat het raar is om op deze manier met een vroegere post van Robo geconfronteerd te worden. Ik ga mijn best doen om dit aan te laten passen. Ik durf echter niet met 100% zekerheid te zeggen of dit op de korte termijn kan worden gedaan. Dit omdat het via de officiële appstore van Apple gaat en ik (nog) niet precies weet wie ik binnen Sanoma/Apple moet aanhaken om dit aan te passen.
Ik ga in ieder geval mijn best voor je doen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Godsamme. Installeer ik de app van het forum op mijn iPhone en wat zie ik....
Staat daar Robo's topic in het voorbeeld.
Heel raar om dat te zien.
Beste Zoebie,
Ik kan me voorstellen dat het raar is om op deze manier met een vroegere post van Robo geconfronteerd te worden. Ik ga mijn best doen om dit aan te laten passen. Ik durf echter niet met 100% zekerheid te zeggen of dit op de korte termijn kan worden gedaan. Dit omdat het via de officiële appstore van Apple gaat en ik (nog) niet precies weet wie ik binnen Sanoma/Apple moet aanhaken om dit aan te passen.
Ik ga in ieder geval mijn best voor je doen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager VIVA