Mirena klachten na 2.5 jaar?!
maandag 26 mei 2014 om 12:44
Hoihoi!
Had deze al in de pijler Seks geplaatst, maar toch ook even hier...
ik twijfel om mijn Mirena te laten verwijderen.
Heb hem nu 3 jaar, 2,5 jaar veel plezier van gehad.
maar nu na 2.5 jaar ineens écht geen zin meer in seks...
Terwijl ik er daarvoor wel voor wakker gemaakt wilde worden
Voor mijn en gevoel heb ik ook wel een kort lontje...
ik kan absoluut geen reden bedenken waarom ik geen zin zou hebben.
(geweldige leuke man, fijn leven, enz...)
en vind het ook gek als het nu ineens aan die spiraal zou liggen, maar ik wil toch iets proberen!!
heeft iemand van jullie dit meegemaakt dat jullie ineens bijwerkingen kregen?
hartelijk dank!
Had deze al in de pijler Seks geplaatst, maar toch ook even hier...
ik twijfel om mijn Mirena te laten verwijderen.
Heb hem nu 3 jaar, 2,5 jaar veel plezier van gehad.
maar nu na 2.5 jaar ineens écht geen zin meer in seks...
Terwijl ik er daarvoor wel voor wakker gemaakt wilde worden
Voor mijn en gevoel heb ik ook wel een kort lontje...
ik kan absoluut geen reden bedenken waarom ik geen zin zou hebben.
(geweldige leuke man, fijn leven, enz...)
en vind het ook gek als het nu ineens aan die spiraal zou liggen, maar ik wil toch iets proberen!!
heeft iemand van jullie dit meegemaakt dat jullie ineens bijwerkingen kregen?
hartelijk dank!
maandag 26 mei 2014 om 14:49
Ik heb mijn Mirena nu 4 jaar en ben er erg positief over.
Volgende maand ga ik op mijn jaarlijkse controle en volgend jaar gaat het spiraal eruit en laat ik meteen een nieuwe zetten.
Het kan aan je spiraal liggen als je de bijsluiter mag geloven, per slot van zaak reageert elk mens er anders op.
Ben je al bij de dokter geweest of heb je het al met je gynaecoloog besproken?
Volgende maand ga ik op mijn jaarlijkse controle en volgend jaar gaat het spiraal eruit en laat ik meteen een nieuwe zetten.
Het kan aan je spiraal liggen als je de bijsluiter mag geloven, per slot van zaak reageert elk mens er anders op.
Ben je al bij de dokter geweest of heb je het al met je gynaecoloog besproken?
dinsdag 27 mei 2014 om 00:40
Ik heb morgen, eigenlijk vandaag al, een telefonische afspraak.
waarschijnlijk willen ze eerst bloed prikken zei de assistente, om te kijken of er iets aantoonbaars is.
ik ben ook ontzettend tevreden verder, vind alleen die klachten nu ineens zo ontzettend gek!!!
daar had ik niet eerder last van....
dank voor je reactie!!
waarschijnlijk willen ze eerst bloed prikken zei de assistente, om te kijken of er iets aantoonbaars is.
ik ben ook ontzettend tevreden verder, vind alleen die klachten nu ineens zo ontzettend gek!!!
daar had ik niet eerder last van....
dank voor je reactie!!
dinsdag 27 mei 2014 om 22:45
Het is geen ramp als je libido even wegzakt. Het is heel normaal. Alleen laat de huidige maatschappij ons geloven dat we altijd zin moeten hebben in seks of zin moeten kunnen maken. Ik zou me niet te druk maken en gewoon naar mijn lichaam luisteren. Als je er geen druk op zet komt die zin vanzelf wel weer terug.
woensdag 28 mei 2014 om 20:28
Ik had na 3 jaar Mirena ineens dat ik 2 weken achter elkaar ongesteld was, terwijl ik daarvoor juist weinig bloed verloor tijdens mensturuatie met Mirena.
Ik heb gehoord dat het wel vaker gebeurd dat er voortijding iets hormonaals 'mis' gaat met Mirena. Dus misschien zijn jouw klachten hier ook wel een uiting van.
Ik heb gehoord dat het wel vaker gebeurd dat er voortijding iets hormonaals 'mis' gaat met Mirena. Dus misschien zijn jouw klachten hier ook wel een uiting van.