Divorce hotel RTL 4
dinsdag 3 juni 2014 om 20:46
dinsdag 3 juni 2014 om 20:48
quote:jennie77 schreef op 03 juni 2014 @ 20:46:
[...]
Mag ik mee doen.houd ik de andere kant wel vast.Natuurlijk hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
[...]
Mag ik mee doen.houd ik de andere kant wel vast.Natuurlijk hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 3 juni 2014 om 20:49
quote:snoopylynn schreef op 03 juni 2014 @ 20:46:
Ach jee, ze moet partneralimentatie dokken hahaha en dat wil ze niet.
Daar kan ik haar dan weer geen ongelijk in geven..
Ik ben ook niet van de partneralimentatie, maar goed, als zij in GvG zijn getrouwd, dan zal zij hier toch niet onderuit kunnen komen?
Nu is het toevallig een keer een huisman die de zorg voor 3 kinderen heeft, weer eens wat anders
Ach jee, ze moet partneralimentatie dokken hahaha en dat wil ze niet.
Daar kan ik haar dan weer geen ongelijk in geven..
Ik ben ook niet van de partneralimentatie, maar goed, als zij in GvG zijn getrouwd, dan zal zij hier toch niet onderuit kunnen komen?
Nu is het toevallig een keer een huisman die de zorg voor 3 kinderen heeft, weer eens wat anders
dinsdag 3 juni 2014 om 20:51
dinsdag 3 juni 2014 om 20:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 juni 2014 @ 20:51:
Ik zit op de blaren door die vrouw. Wilde wat typen dus deed snel een ovenhapje in mijn mond en heb nu mijn tong verbrand .
Onnodig om te zeggen dat ik niet in haar kamp zit he!
Nog een reden om haar heel hard te slaan
Ik zit op de blaren door die vrouw. Wilde wat typen dus deed snel een ovenhapje in mijn mond en heb nu mijn tong verbrand .
Onnodig om te zeggen dat ik niet in haar kamp zit he!
Nog een reden om haar heel hard te slaan
Always look on the bright side of life
dinsdag 3 juni 2014 om 20:53
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2014 @ 20:51:
Ik heb het begin gemist! Wie praat me effe snel bij? jeugdliefdes, zij twijfelde al bij het trouwen, toch doorgezet, 3 kinderen en nu vindt zij het niet meer zo leuk en wil scheiden, Heeft inmiddels ook een ander die veeeeeel leuker en spannender is. Ex is gewoon een rustige goedzak en kapot van verdriet. Hij houdt van haar, zij ook
Ik heb het begin gemist! Wie praat me effe snel bij? jeugdliefdes, zij twijfelde al bij het trouwen, toch doorgezet, 3 kinderen en nu vindt zij het niet meer zo leuk en wil scheiden, Heeft inmiddels ook een ander die veeeeeel leuker en spannender is. Ex is gewoon een rustige goedzak en kapot van verdriet. Hij houdt van haar, zij ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 3 juni 2014 om 20:55
dinsdag 3 juni 2014 om 20:55