Beddengoed ikea-peuterbedje

03-06-2014 22:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de nieuwe kamer van zoon hebben we een Ikea peuterbedje gekocht (Kritter). Het matrasje is 1.60 bij 70 cm. Nu zijn we bij de volksverhuizing die een bezoekje aan de woonZweed altijd is de matrasovertrekken vergeten. Aangezien de Ikea niet echt om de hoek zit, iemand enig idee waar ze nog meer peuterbeddegoed (alleen molton/ overtrek nodig, rest hebben we) verkopen tegen een beetje leuk prijsje en of dat qua maten matcht?
Volgens mij heeft de Ikea speciale maten.

Ik heb ook gezocht, niks gevonden.

Hebben ze niet een webwinkel?
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Ik heb het meegroeibed op de kleinste stand altijd met 'normaal' beddengoed opgemaakt. Als molton en hoeslaken gewone eenpersoonslakens, maar dan zonder elastiekjes. Dat ging prima. Trouwens ook een normaal formaat dekbed, en ons bedje was maar 1,50 m.
Peuterdekbedje en twee setjes overtrekjes heb ik (gekregen bij de enorme berg spullen toen ik zwanger was. ) en 1-persoonsovertrekken ook. Lakens daarentegen behoren niet tot mijn huishouden...
De overtrekken van zeeman krimpen als de ziekte. Daar zou ik er twee van kopen en heet wassen. Als dat werkt nog twee halen en ipv molton twee van die dingen er omheen doen. Volgende keer op lijstje Ikea.
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 juni 2014 @ 23:08:

Peuterdekbedje en twee setjes overtrekjes heb ik (gekregen bij de enorme berg spullen toen ik zwanger was. ) en 1-persoonsovertrekken ook. Lakens daarentegen behoren niet tot mijn huishouden...

Maar lakens krijg je dan wel weer voor een heel leuk prijsje bij de wibra . Later ook nog heel geschikt voor het bouwen van tenten, of om mee te spoken. Lakens doen het ook altijd heel erg goed op school, met name als erop geverfd mag worden. En ze doen ook prima diensten als tafellaken tijdens een feestje.

En je zou de wehkamp ofzo nog kunnen proberen. Bij dat soort winkels kun je matrassen vaak in 100 verschillende maten bestellen dus misschien de hoeslakens ook wel.
Online?

Geen ervaring met hun webshop trouwens hoor.
quote:bibaatje schreef op 03 juni 2014 @ 23:40:

Online?Ze bezorgen niet bij Ikea. Ja, tegen 35 euro bezorgkosten ofzo, dat is niet echt in verhouding met een stel overtrekken.
Dat klopt niet. Je kunt bestellen in de webshop en dan bezorgen ze thuis. Verzendkosten in dit geval 7,99 zag ik op de site, ook nog wel veel idd.

Het was maar een ideetje.
Maar misschien verschilt dat erg per postcode, als je verder woont misschien duurder?
Hema heeft volgens mij 150x70, dat past misschien wel. En bol.com al geprobeerd?
Tja, goed concept Ikea, voor de eigen portemonnee vooral. Maar wel afwijkende maten. Marktplaats?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Zoon had ook een peuterbed van Ikea. Ik kocht bij Hema een 1 persoonshoeslaken en die vouwde ik aan de onderkant en zijkanten om het matras heen. Wel met elastiek want aan de bovenkant bleef het goed zitten.

Nu heeft hij een gewoon bed en passen die hoeslakens er wel goed op.
Ik gebruik ook 1-persoons beddengoed voor het peuterbedje van mijn dochter. Gaat perfect en later kan het gebruikt worden voor het grote bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven