Gezondheid alle pijlers

Goedkope plastische chirurgie in het buitenland, ervaringen?

08-06-2012 01:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:samantha1970 schreef op 12 april 2014 @ 12:44:

Heleboel blaEen ongelooflijke lap tekst zonder enige interpunctie, hoofdletters of alinea's. Als je wil dat iemand de moeite neemt om je epistel te lezen kan je op zijn minst leesbaar Nederlands schrijven...
Geen bijzonderheden
Weer een Ik kwam toevallig op deze site uit

Samantha, dit is je eerste bericht op dit forum en meteen een enorm oud topic omhoog halen? Juis ja...

Het is op dit forum verboden om artsen te bespreken en aan te raden (dat wat jij doet).

Dat had je kunnen lezen in de huisregels. Die je hebt weggeklikt toen je hier 'toevallig' uitkwam. Dit is gewoon regelrechte spam voor een welness reisbureau. Zijn we hier niet van gediend en ook dat is verboden....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Shoppen op de dag na een buikwandcorrectie? Dat is wel de slechtste reclame die je kunt maken voor een privékliniek! Een verantwoordelijke chirurg had jou namelijk verteld dat dit absoluut geen goed idee is. Na zo'n operatie mag je, afhankelijk van je herstel, gedurende 1 tot 3 weken helemaal niets doen. En vliegen is in deze periode (zelfs de eerste 6 weken) helemaal uit den boze in verband met de verhoogde kans op trombose. Het is wel duidelijk dat je behandeld bent door een geldklopper.
quote:samantha1970 schreef op 12 april 2014 @ 12:44:

hi zag dit forum en wil mijn ervaring graag delen

De rest heb ik maar niet gequote maar hier is een voorraadje leestekens:

...............................

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

""""""""""""""""""""""""

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

:::::::::::::::::::::::::::::::

????????????????

Misschien kun je er iets mee.
verba volant, scripta manent.
quote:closednote schreef op 08 juni 2012 @ 02:38:

Lijkt me sterk dat je om medische redenen helemaal niks vergoed krijgt. Je hebt er nu al last van bij je benen zeg je, daar moet sowieso iets aan gedaan worden. Heb je al gekeken naar aanvullende verzekeringen etc?.

Lijkt me sterk dat ze om medische redenen wel een vergoeding krijgt.

Ik heb wel eens gehoord van een vriendin die een ingreep in Turkije heeft laten uitvoeren, was ze tevreden over, alleen artsen vinden het vaak niet fijn als je voor dergelijke ingrepen naar het buitenland gaat, als het nl. misgaat, dan kunnen zij hier in in NL de "rotzooi" opruimen.
Ik ben in Thailand geweest en heb in Phuket een plek gezien waar plastische chirurgie gedaan werd..... Ik zag alleen een vrouw lopen daar die daar geholpen was (tourist) en die had dus complicaties vertelde ze... Maar ze had pech.. Ze had een dokter nodig en kon 2 dagen wachten want er was niemand. ! Conclusie.. Ik zou t niet doen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2014 17:30
Reden: Spam
% gewijzigd
En je maakt speciaal een account aan om - net als Samantha - ons dit in een oud topic te vertellen? Bijzonder ......
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2016 16:02
Reden: spam
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2018 12:42
Reden: Spam, maatregelen genomen.
98.64% gewijzigd
chezo schreef:
24-07-2018 11:58
[...]
Dit is een topic uit 2012 en de reactie van Samantha is ook al 4 jaar geleden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2018 12:43
Reden: Spam, maatregelen genomen.
32.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven