Vinger tussen deur: morgen huisarts...
donderdag 5 juni 2014 om 19:57
Woensdag heb ik mijn wijsvinger tussen een ijzeren deur gekregen. Mijn hele nagel is nu paars. Vannacht heb ik de hele nacht wakker gelegen met een kloppende vinger (men wat pijnlijk) en sinds vandaag staat mn hele vingertop strak. Ik kan mn vingertop niet eens buigen door de spanning.
Maar goed, morgen ga ik naar de huisarts, maar ben een beetje bang. (understatement) Hoor van mensen dat er dan een gaatje oid geboord kan worden om de spanning te ontlasten.. Evt met verdoving. Maar dan moet die spuit in het strakke gedeelte??? (au))
Wie heeft er ervaring met zoiets? En please zeg me dat het meeviel.. (eerlijke reacties over dat het pijnlijk was ook welkom hoor
)
Maar goed, morgen ga ik naar de huisarts, maar ben een beetje bang. (understatement) Hoor van mensen dat er dan een gaatje oid geboord kan worden om de spanning te ontlasten.. Evt met verdoving. Maar dan moet die spuit in het strakke gedeelte??? (au))
Wie heeft er ervaring met zoiets? En please zeg me dat het meeviel.. (eerlijke reacties over dat het pijnlijk was ook welkom hoor

donderdag 5 juni 2014 om 20:01
donderdag 5 juni 2014 om 20:02
Heb ik ook gehad, wat had ik een pijn aan mijn vinger. In het ziekenhuis hebben ze toen een gaatje in mijn nagel geboord, dat was even niet prettig, toen het gaatje door was, spoot het bloed eruit en dat was zo een verlichting! Ik zou het zo weer doen, daarna geen druk meer op de vinger.
Valt het mee? Ja hoor de pijn is na de druk weg, succes!
Valt het mee? Ja hoor de pijn is na de druk weg, succes!

donderdag 5 juni 2014 om 20:10
Hey.
Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus geen tips.
Wel ben ik ooit bijna mijn vingertop kwijtgeraakt door een draaiende staafmixer. Gelukkig hebben ze hem kunnen redden maar JEMIG DE PEMIG wat doet een kapotte vingertop pijn! Dokter zei het na een week, heel droog: "je zal wel wakker gelegen hebben"
Ik wens je dus veel sterkte!
Wel ben ik ooit bijna mijn vingertop kwijtgeraakt door een draaiende staafmixer. Gelukkig hebben ze hem kunnen redden maar JEMIG DE PEMIG wat doet een kapotte vingertop pijn! Dokter zei het na een week, heel droog: "je zal wel wakker gelegen hebben"
donderdag 5 juni 2014 om 20:14
donderdag 5 juni 2014 om 20:23

donderdag 5 juni 2014 om 22:08
quote:apestaartje30 schreef op 05 juni 2014 @ 20:10:
Hey.
Ik heb een hele vingertop eraf gehad, hij hing nog aan een velletje. Bot verbrijzelt, nagel stuk. Ook tussen de deur.
Direct op de eerste hulp er weer aan gezet. Hij doet het weer, maar ik heb er geen gevoel meer in en nog maar een halve nagel. (Die laat ik wat langer, dan valt het minder op.)
Gruwelijk, wat een pijn. Zelfs bevallen vond ik niet zóveel zeer doen.
Hey.
Ik heb een hele vingertop eraf gehad, hij hing nog aan een velletje. Bot verbrijzelt, nagel stuk. Ook tussen de deur.
Direct op de eerste hulp er weer aan gezet. Hij doet het weer, maar ik heb er geen gevoel meer in en nog maar een halve nagel. (Die laat ik wat langer, dan valt het minder op.)
Gruwelijk, wat een pijn. Zelfs bevallen vond ik niet zóveel zeer doen.
donderdag 5 juni 2014 om 22:27
donderdag 5 juni 2014 om 22:51