TVOH 2026
vrijdag 16 januari 2026 om 14:06
Volgens mij is er nog geen topic.
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
vrijdag 16 januari 2026 om 17:58
Ik ook.BrutaImmaculata schreef: ↑16-01-2026 17:31Nee, krijg er inmiddels een vieze smaak van in mijn mond.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 januari 2026 om 18:16
En ik.
vrijdag 16 januari 2026 om 18:46
Nee, rtl doet vreselijk zijn best om het programma te promoten maar ik blijf de zelfingenomen smoelen van Ali B. en Jeroen Rietbergen voor me zien. Daarnaast vind ik Ilse de Lange, Willie Wartaal en Dinand Woesthoff niet bepaald sympathiek. En van Suzan en Freek snap ik niet dat ze er voor hebben gekozen om juist in dit programma te verschijnen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-01-2026 21:32
0.43% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 16 januari 2026 om 18:59
Freek was toch ziek?SweetFirefly schreef: ↑16-01-2026 18:46Nee, rtl doet vreselijk zijn best om het programma te promoten maar ik blijf de zelfingenomen smoelen van Ali B. en Jeroen Rietbergen voor me zien. Daarnaast vind ik Ilse de Lange, Willie Wartaal en Dinant Woesthof niet bepaald sympathiek. En van Suzan en Freek snap ik niet dat ze er voor hebben gekozen om juist in dit programma te verschijnen.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:16
Ik keek altijd voor Anouk en Waylon (en de grappen van AliB, maar helaas bleek dst helemaal niet zo’n grappige vent te zijn achteraf natuurlijk). Die zitten niet meer in de jury dus dat maakt het voor mij sowieso al niet echt meer leuk om naar te kijken.
Ik snap niet dat ze iemand die ongeneeslijk ziek is in de jury zetten. Begrijp me niet verkeerd, het is ze van harte gegund (en eerlijk, ik ken ze alleen van naam, heb verder echt geen idee wie ze zijn of wat voor muziek ze maken). Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn om daar naar te kijken, wetende dat hij terminaal is. Raakt me teveel denk ik. Komt dan nog de voice over van Martijn bij, en dat maakt dat ik dat allemaal te beladen vind.
Ik snap niet dat ze iemand die ongeneeslijk ziek is in de jury zetten. Begrijp me niet verkeerd, het is ze van harte gegund (en eerlijk, ik ken ze alleen van naam, heb verder echt geen idee wie ze zijn of wat voor muziek ze maken). Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn om daar naar te kijken, wetende dat hij terminaal is. Raakt me teveel denk ik. Komt dan nog de voice over van Martijn bij, en dat maakt dat ik dat allemaal te beladen vind.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:30
Omdat jij het beladen vindt mogen die mensen hun werk niet meer uitvoeren? De dood hoort helaas bij het leven. Laat die mensen vooral doen waar ze gelukkig van worden.Hartje567 schreef: ↑16-01-2026 19:16Ik keek altijd voor Anouk en Waylon (en de grappen van AliB, maar helaas bleek dst helemaal niet zo’n grappige vent te zijn achteraf natuurlijk). Die zitten niet meer in de jury dus dat maakt het voor mij sowieso al niet echt meer leuk om naar te kijken.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:31
Ik vind het prima dat iemand die ernstig ziek is meedoet aan een programma. En ik heb een enorm zwak voor Edson da Graca. Maar dit programma is wel klaar, wat mij betreft. En dat vind ik jammer, maar het is niet anders.
rabarbara wijzigde dit bericht op 16-01-2026 20:48
0.46% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:34
En het duurt zo lannnnngggg. De vele reclameblokken, de hysterische tunes, alle vooruitblikken en terugblikken. Maar vooral die oninteressante interviews met kandidaten. 'Wie heb je meegenomen?" "Nou, mijn moeder, mijn vader, mijn broer, mijn vriendin, de vriendin van mijn broer, etc etc ". Saaaaaaaai
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:35
Ik zeg nergens dat ze hun werk niet mogen uitvoeren. Ik zeg dat het ze gegund is maar dat ík het met twee terminale mensen in de show te beladen vind.
vrijdag 16 januari 2026 om 19:36
Dat ook. Als je al gaat kijken, kun je het beter opnemen zodat je al dat gepraat en de reclames door kan spoelen. Ik kijk nooit iets live op tv om die reden.Sabeltandcavia schreef: ↑16-01-2026 19:34En het duurt zo lannnnngggg. De vele reclameblokken, de hysterische tunes, alle vooruitblikken en terugblikken. Maar vooral die oninteressante interviews met kandidaten. 'Wie heb je meegenomen?" "Nou, mijn moeder, mijn vader, mijn broer, mijn vriendin, de vriendin van mijn broer, etc etc ". Saaaaaaaai![]()
vrijdag 16 januari 2026 om 19:54
Die man kan misschien nog jaren leven. Moet hij dan in bed gaan liggen? Hij treedt ook gewoon nog op. Hoe voelt zich momenteel prima, dus waarom niet doen waar hij van houdt. En Suzan en Freek zijn niet mijn genre, maar als je niet weet wie ze zijn of welke muziek ze maken, leef je echt onder een hele grote steen.Hartje567 schreef: ↑16-01-2026 19:16
vrijdag 16 januari 2026 om 19:56
vrijdag 16 januari 2026 om 19:58
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in