Entertainment alle pijlers

TVOH 2026

16-01-2026 14:06 74 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic.
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Afbeelding

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
Niemand?
Nee, krijg er inmiddels een vieze smaak van in mijn mond.
BrutaImmaculata schreef:
16-01-2026 17:31
Nee, krijg er inmiddels een vieze smaak van in mijn mond.
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
16-01-2026 17:58
Ik ook.
En ik.
Same, ben wel klaar met John ook.
Yasmijn schreef:
16-01-2026 18:16
En ik.
En ik ook.
Ik adviseer je een kat.
Er rust wat mij betreft een enorme smet op dit programma. Niet mijn kopje thee om dan te doen alsof er niets aan de hand is (geweest).
Ik adviseer je een kat.
Nee, rtl doet vreselijk zijn best om het programma te promoten maar ik blijf de zelfingenomen smoelen van Ali B. en Jeroen Rietbergen voor me zien. Daarnaast vind ik Ilse de Lange, Willie Wartaal en Dinand Woesthoff niet bepaald sympathiek. En van Suzan en Freek snap ik niet dat ze er voor hebben gekozen om juist in dit programma te verschijnen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-01-2026 21:32
0.43% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hier ook niet...gepasseerd station.
SweetFirefly schreef:
16-01-2026 18:46
Nee, rtl doet vreselijk zijn best om het programma te promoten maar ik blijf de zelfingenomen smoelen van Ali B. en Jeroen Rietbergen voor me zien. Daarnaast vind ik Ilse de Lange, Willie Wartaal en Dinant Woesthof niet bepaald sympathiek. En van Suzan en Freek snap ik niet dat ze er voor hebben gekozen om juist in dit programma te verschijnen.
Freek was toch ziek?
Ik keek altijd voor Anouk en Waylon (en de grappen van AliB, maar helaas bleek dst helemaal niet zo’n grappige vent te zijn achteraf natuurlijk). Die zitten niet meer in de jury dus dat maakt het voor mij sowieso al niet echt meer leuk om naar te kijken.

Ik snap niet dat ze iemand die ongeneeslijk ziek is in de jury zetten. Begrijp me niet verkeerd, het is ze van harte gegund (en eerlijk, ik ken ze alleen van naam, heb verder echt geen idee wie ze zijn of wat voor muziek ze maken). Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn om daar naar te kijken, wetende dat hij terminaal is. Raakt me teveel denk ik. Komt dan nog de voice over van Martijn bij, en dat maakt dat ik dat allemaal te beladen vind.
Er is te veel van hetzelfde op die zenders. Allemaal talenten shows, zelfde concept, weinig vernieuwend. Paar jaar geleden ben ik om die reden al af gehaakt.
Hartje567 schreef:
16-01-2026 19:16
Ik keek altijd voor Anouk en Waylon (en de grappen van AliB, maar helaas bleek dst helemaal niet zo’n grappige vent te zijn achteraf natuurlijk). Die zitten niet meer in de jury dus dat maakt het voor mij sowieso al niet echt meer leuk om naar te kijken.

Ik snap niet dat ze iemand die ongeneeslijk ziek is in de jury zetten. Begrijp me niet verkeerd, het is ze van harte gegund (en eerlijk, ik ken ze alleen van naam, heb verder echt geen idee wie ze zijn of wat voor muziek ze maken). Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn om daar naar te kijken, wetende dat hij terminaal is. Raakt me teveel denk ik. Komt dan nog de voice over van Martijn bij, en dat maakt dat ik dat allemaal te beladen vind.
Omdat jij het beladen vindt mogen die mensen hun werk niet meer uitvoeren? De dood hoort helaas bij het leven. Laat die mensen vooral doen waar ze gelukkig van worden.
Ik vind het prima dat iemand die ernstig ziek is meedoet aan een programma. En ik heb een enorm zwak voor Edson da Graca. Maar dit programma is wel klaar, wat mij betreft. En dat vind ik jammer, maar het is niet anders.
rabarbara wijzigde dit bericht op 16-01-2026 20:48
0.46% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.
En het duurt zo lannnnngggg. De vele reclameblokken, de hysterische tunes, alle vooruitblikken en terugblikken. Maar vooral die oninteressante interviews met kandidaten. 'Wie heb je meegenomen?" "Nou, mijn moeder, mijn vader, mijn broer, mijn vriendin, de vriendin van mijn broer, etc etc ". Saaaaaaaai :yawnee:
Ik vind hier dingen van.
Sabine schreef:
16-01-2026 19:30
Omdat jij het beladen vindt mogen die mensen hun werk niet meer uitvoeren? De dood hoort helaas bij het leven. Laat die mensen vooral doen waar ze gelukkig van worden.
Ik zeg nergens dat ze hun werk niet mogen uitvoeren. Ik zeg dat het ze gegund is maar dat ík het met twee terminale mensen in de show te beladen vind.
Sabeltandcavia schreef:
16-01-2026 19:34
En het duurt zo lannnnngggg. De vele reclameblokken, de hysterische tunes, alle vooruitblikken en terugblikken. Maar vooral die oninteressante interviews met kandidaten. 'Wie heb je meegenomen?" "Nou, mijn moeder, mijn vader, mijn broer, mijn vriendin, de vriendin van mijn broer, etc etc ". Saaaaaaaai :yawnee:
Dat ook. Als je al gaat kijken, kun je het beter opnemen zodat je al dat gepraat en de reclames door kan spoelen. Ik kijk nooit iets live op tv om die reden.
Hartje567 schreef:
16-01-2026 19:35
Ik zeg nergens dat ze hun werk niet mogen uitvoeren. Ik zeg dat het ze gegund is maar dat ík het met twee terminale mensen in de show te beladen vind.
Grappig dat je nou net dát beladen vindt.
Hartje567 schreef:
16-01-2026 19:16

Die man kan misschien nog jaren leven. Moet hij dan in bed gaan liggen? Hij treedt ook gewoon nog op. Hoe voelt zich momenteel prima, dus waarom niet doen waar hij van houdt. En Suzan en Freek zijn niet mijn genre, maar als je niet weet wie ze zijn of welke muziek ze maken, leef je echt onder een hele grote steen.
Maar ik ben dus de enige die wel kijkt :-D .
Ik snap het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant kun je dan de hele tv- en filmindustrie wel boycotten. De mensen die er nu aan mee doen, hebben niks te maken met de misstanden uit het verleden.

En de reclames spoel ik gewoon door.
Ik heb nog nooit naar The Voice gekeken, maar ik ben behoorlijk fan van Willie Wartaal en wilde daarom nu wel gaan kijken.
Het had vast anders kunnen gaan.
Maar dat is nu juist het punt.
Je had het vast anders gedaan.
Als je het anders had gekund.
Ik zit er klaar voor!
Ik kijk wel, maar als er teveel reclame is dan stop ik. Is ook de reden dat ik the masked singer niet meer kijk.

Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen en de nieuwe coaches. Gelukkig nog wel met de voice over van Martijn ❤️
Ik kijk ook. Het is wat mij betreft een heel nieuw programma en ik ben benieuwd hoe het zal zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven