Mode & Beauty alle pijlers

Denim jumpsuit

06-06-2014 20:11 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb deze denim jumpsuit besteld: http://www.pepejeans.com/ ... ousers/gwen-long-jumpsuit

Heb hem vandaag binnen gekregen en gepast hij is mij te groot.

Nu zag mijn zoon hem liggen en heeft hem min of meer voor de grap eens aan gepast maar toen hij voor de spiegel ging staan schrok hij want hij vindt hem erg stoer en leuk staan , vooral toen hij zn rode nike gympen er bij aan trok. Nu wil hij die jumpsuit graag hebben ( ik vindt het ook wel iets stoers hebben bij hem ).

Wat moet ik doen kan deze jumpsuit echt wel ook voor jongens en loopt mijn zoon er niet mee voor gek , of zal ik hem terug sturen.
beetje bi is niet bah
Vind het voor een jonge knul nog best grappig staan, voor een ruim volwassen vrouw daarintegen

Heel persoonlijk natuurlijk, leven en laten leven.
Ik heb die jumpsuit in de link eens even heelgoed bekeken, ik vindt dit zelf echt een women's only model! Je ziet echt aan de jumpsuit af dat het typisch een dames model is, de sluiting zit voor een jongen verkeerd, er zit elastiek in de pijpen, het is wel een echt vrouwelijk model!

Hij zal heus wel leuk staan bij je zoon, en hij zal er vast en zeker ook erg blij mee zijn. Maar zal jij TO je zoon in vrouwen kleren over straat laten gaan ( weet hij uberhaupt wel dat het en dames model is, en als hij het niet weet en er achter gaat komen wat dan, of krijgt hij hier door een nieuwe hobby of wil je TO hem in een bepaalde richting duwen ? ) ? Als hij dan zo iets wil koop hem dan zo'n mannelijk model die in de andere foto's staan en niet zo'n typisch dames model.
quote:marga45 schreef op 08 juni 2014 @ 09:32:

Hij zal heus wel leuk staan bij je zoon, en hij zal er vast en zeker ook erg blij mee zijn. Maar zal jij TO je zoon in vrouwen kleren over straat laten gaan ( weet hij uberhaupt wel dat het en dames model is, en als hij het niet weet en er achter gaat komen wat dan, of krijgt hij hier door een nieuwe hobby of wil je TO hem in een bepaalde richting duwen ? ) ? Als hij dan zo iets wil koop hem dan zo'n mannelijk model die in de andere foto's staan en niet zo'n typisch dames model. Mafkees, met je "nieuwe hobby" en "bepaalde richting"...

Ik heb die jumpsuit in de link eens even heelgoed bekeken, ik vindt dit zelf echt een women's only model! Je ziet echt aan de jumpsuit af dat het typisch een dames model is, de sluiting zit voor een jongen verkeerd, er zit elastiek in de pijpen, het is wel een echt vrouwelijk model!

Hij zal heus wel leuk staan bij je zoon, en hij zal er vast en zeker ook erg blij mee zijn. Maar zal jij TO je zoon in vrouwen kleren over straat laten gaan ( weet hij uberhaupt wel dat het en dames model is, en als hij het niet weet en er achter gaat komen wat dan, of krijgt hij hier door een nieuwe hobby of wil je TO hem in een bepaalde richting duwen ? ) ? Als hij dan zo iets wil koop hem dan zo'n mannelijk model die in de andere foto's staan en niet zo'n typisch dames model.Zegt zij die een super vrouwlijk bontjasje voor haar gay zoon heeft gekocht? Of zit je je hier te verlekkeren op al die modetopics? Klein fetishje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 juni 2014 @ 09:50:

[...]

Zegt zij die een super vrouwlijk bontjasje voor haar gay zoon heeft gekocht? Of zit je je hier te verlekkeren op al die modetopics? Klein fetishje?Haha, jij ook al geloept Nous. Ik liep net ook tegen dat nepbontvest aan. Vast uit Noorwegen.

Hij zal heus wel leuk staan bij je zoon, en hij zal er vast en zeker ook erg blij mee zijn. Maar zal jij TO je zoon in vrouwen kleren over straat laten gaan ( weet hij uberhaupt wel dat het en dames model is, en als hij het niet weet en er achter gaat komen wat dan, of krijgt hij hier door een nieuwe hobby of wil je TO hem in een bepaalde richting duwen ? ) ? Als hij dan zo iets wil koop hem dan zo'n mannelijk model die in de andere foto's staan en niet zo'n typisch dames model.

Ben het totaal niet met je eens!

De Jumpsuit kan wel degelijk voor beide geslachten!

En het was een spontane actie van mijn zoon om hem te passen ( had het zelf eerst niet door was wat aan het doen toen hij bij me kwam en zij kijk mam stoer he ) , Ik heb mn zoon ook de site laten zien waar ik heb besteld heb en ook dat het een op vrouwen gerichte jumpsuit is, en er bei gezegd dat ik het nog nooit zo'n jumpsuit bij jongens heb gezien, meer het wel leuk staat bij hen. En ik probeer hem al helemaal niet ergens naar toe te krijgen ( volgens mij jij wel als ik je dingen zo lees ) .

En mag mijn zoon door dit bepaalde gevoelens krijgen ( denk het niet hij staat er juist haaks tegen over ) en hij de behoefte krijgt om vaker in dames kleding te gaan lopen of wel licht hele maal te willen transformeren , zal ik hem niet stimuleren en me zelf op de vlakte houden , en hem het voor zich zelf laten bepalen/ uitzoeken, wel als hij vragen gaat krijgen etc en daar mee bij me komt zal ik hem wel helpen maar stimuleren etc nee.
beetje bi is niet bah

Vind dit kledingstuk alles behalve vrouwelijk, dus denk dat het prima kan voor je zoon.

Ik heb jaren geleden zo'n jeans jumpsuit gehad maar die was strak en zonder mouwen. Meer een skinny met een gilet eraan vast. Mooie pumps en wit blousje eronder. Die vond ik wel vrouwelijk en apart. Helaas kwam ik op een gegeven moment niet meer in maatje 34.
quote:sandraaardbei schreef op zondag 08 juni 2014 12:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="marga45 in "Denim jumpsuit"" class="messagelink">marga45 schreef op 08 juni 2014 @ 09:32</a>:</b>

Hij zal heus wel leuk staan bij je zoon, en hij zal er vast en zeker ook erg blij mee zijn. Maar zal jij TO je zoon in vrouwen kleren over straat laten gaan ( weet hij uberhaupt wel dat het en dames model is, en als hij het niet weet en er achter gaat komen wat dan, of krijgt hij hier door een nieuwe hobby of wil je TO hem in een bepaalde richting duwen ? ) ? Als hij dan zo iets wil koop hem dan zo'n mannelijk model die in de andere foto's staan en niet zo'n typisch dames model.</div></blockquote>

Ben het totaal niet met je eens!

De Jumpsuit kan wel degelijk voor beide geslachten!

En het was een spontane actie van mijn zoon om hem te passen ( had het zelf eerst niet door was wat aan het doen toen hij bij me kwam en zij kijk mam stoer he ) , Ik heb mn zoon ook de site laten zien waar ik heb besteld heb en ook dat het een op vrouwen gerichte jumpsuit is, en er bei gezegd dat ik het nog nooit zo'n jumpsuit bij jongens heb gezien, meer het wel leuk staat bij hen. En ik probeer hem al helemaal niet ergens naar toe te krijgen ( volgens mij jij wel als ik je dingen zo lees ) .

En mag mijn zoon door dit bepaalde gevoelens krijgen ( denk het niet hij staat er juist haaks tegen over ) en hij de behoefte krijgt om vaker in dames kleding te gaan lopen of wel licht hele maal te willen transformeren , zal ik hem niet stimuleren en me zelf op de vlakte houden , en hem het voor zich zelf laten bepalen/ uitzoeken, wel als hij vragen gaat krijgen etc en daar mee bij me komt zal ik hem wel helpen maar stimuleren etc nee. Ach joh, die Marga spoort niet... Gewoon niet op reageren.
quote:

*nightsky* schreef op 07 juni 2014 @ 00:42:

Leuk, zo'n knul die kennelijk zo goed in zijn vel zit dat hij een eigen stijl durft te kiezen en zich van de modepolitie of de meute lekker niets aantrekt. Ik zou trots zijn op zo'n eigenzinnige en zelfverzekerde zoon.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Op fok! is het je vriend...

"Nu heeft mn vriend hem zien liggen en hem voor de grap aan getrokken , ik vindt hem echt gaaf staan bij hem vooral met zn rode nike's er bij, hij vindt het opzich ook niet verkeerd uitzien."
Op een of andere manier geloof ik hier niks van.
Denk eerder dat TO zelf een man is, die deze jumpsuit heeft gekocht, of wil kopen, voor zichzelf.
Ze had toch echt een foto geplaatst (waar haar naam te zien was, vandaar dat ze hem verwijderde). Ach, misschien heeft ze alleen vanwege herkenbaarheid het één en ander aangepast.
quote:Lucky_Birdie schreef op 08 juni 2014 @ 18:25:

Op fok! is het je vriend...

"Nu heeft mn vriend hem zien liggen en hem voor de grap aan getrokken , ik vindt hem echt gaaf staan bij hem vooral met zn rode nike's er bij, hij vindt het opzich ook niet verkeerd uitzien."Dat was ik ook , alleen om m'n zoon te beschermen ( ik weet hoe het daar aan toe gaat soms ) en ik dit forum nog niet kende, heb ik het daar ff op een andere mannier gesteld
beetje bi is niet bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven