Mode & Beauty alle pijlers

Denim jumpsuit

06-06-2014 20:11 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb deze denim jumpsuit besteld: http://www.pepejeans.com/ ... ousers/gwen-long-jumpsuit

Heb hem vandaag binnen gekregen en gepast hij is mij te groot.

Nu zag mijn zoon hem liggen en heeft hem min of meer voor de grap eens aan gepast maar toen hij voor de spiegel ging staan schrok hij want hij vindt hem erg stoer en leuk staan , vooral toen hij zn rode nike gympen er bij aan trok. Nu wil hij die jumpsuit graag hebben ( ik vindt het ook wel iets stoers hebben bij hem ).

Wat moet ik doen kan deze jumpsuit echt wel ook voor jongens en loopt mijn zoon er niet mee voor gek , of zal ik hem terug sturen.
beetje bi is niet bah
Erg gaaf! Denk dat het je zoon vast leuk zal staan. Gewoon doen hoor.
Wat een lelijk ding. Zoiets heet een overall, dat is geen jumpsuit!!!

Als je zoon voor gek wil lopen moet je hem dat laten aantrekken!!

Terugsturen die handel, zonde van je geld!!!!
Ik vind dat het wel kan. Als ie nou strapless was ofzo. En de prijs valt ook wel mee toch?
We kopen de jumpsuit!!!

Mijn zoon ( 17 ) komt net thuis en vroeg of hij hem nog 1 keer mocht passen en zo gezegd zo gedaan weer de jumpsuit aan zijn rode nikes er bij en weer voor de spiegel, en hij zij die jumpsuit is wel erg gaaf ik wil hem houden .

En wou hem wel zelf wel betalen van z'n vakkenvullers baantje.

Dat laatste hoeft van mij niet en heb gezegd dat we ieders de helft doen!
beetje bi is niet bah
Zoon tevreden dan moeder ook.... Niet verder over nadenken. En wat de rest van de wereld er van vind ...Fuck it!
quote:sandraaardbei schreef op vrijdag 06 juni 2014 21:38 We kopen de jumpsuit!!!

Mijn zoon ( 17 ) komt net thuis en vroeg of hij hem nog 1 keer mocht passen en zo gezegd zo gedaan weer de jumpsuit aan zijn rode nikes er bij en weer voor de spiegel, en hij zij die jumpsuit is wel erg gaaf ik wil hem houden .

Dat laatste hoeft van mij niet en heb gezegd dat we ieders de helft doen! Super!
Leuk!
quote:zas schreef op vrijdag 06 juni 2014 21:25 Waarom?Waarom? Dan leert hij de waarde van geld kennen. Belachelijke prijs.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat is toch voor iedereen anders?? Misschien kunnen ze het makkelijk misse, had zoon nog een kado tegemoet, is moeders gewoon in een gulle bui.

Superleuk dat iedereen blij is nu behalve degenen die lopen te liepen over of het een jumpsuit of overall is en dat het teveel geld is dan ;)
quote:StoraHuntur schreef op 06 juni 2014 @ 21:36:

Ik vind dat het wel kan. Als ie nou strapless was ofzo. En de prijs valt ook wel mee toch?

Nou...

Ik vind het een hoop geld voor een spijkerpak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Deze is ook leuk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Fame schreef op vrijdag 06 juni 2014 21:42 Waarom? Dan leert hij de waarde van geld kennen. Belachelijke prijs.

Dat vind jij een belachelijke prijs! Ik vind het ook veel geld, daar niet van. Maar dat moet TO toch helemaal zelf weten? Snap niet waar je je druk om maakt.

En nu heeft zoonlief ook nog aangegeven hem wel zelf te willen betalen. Uit zichzelf. Dus blijkbaar zit het met de "waarde van geld leren kennen" wel snor.
quote:sandraaardbei schreef op 06 juni 2014 @ 21:38:

We kopen de jumpsuit!!!

Dat laatste hoeft van mij niet en heb gezegd dat we ieders de helft doen!Mooi zo! En lief dat hij m zelf wilde betalen terwijl ie m niet zelf had besteld. Goed idee om t 50/50 doen. Ben het er wel mee eens dat kinderen de waarde van geld moeten leren kennen maar dit gaat om iets dat bij toeval bij hem terecht kwam.
160 euro is toch niet zoveel voor een spijkerbroek en een spijkerbloes die aan elkaar genaaid zijn? Vind ik niet tenminste. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik vind ze trouwens wel steeds leuker door de foto's van Enn. Soort megaboxpakjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Die laatste van Enn! Wowie!!
Ja, leuk!

Bij dit soort dingen word ik altijd extra nieuwsgierig naar wat de mensen aan hebben die hier 'lelijk' roepen.

Tell me, baby!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Leuk, zo'n knul die kennelijk zo goed in zijn vel zit dat hij een eigen stijl durft te kiezen en zich van de modepolitie of de meute lekker niets aantrekt. Ik zou trots zijn op zo'n eigenzinnige en zelfverzekerde zoon.

Foto van je knul? Ben wel benieuwd nu.
+1 voor nightsky
quote:missmisery schreef op 07 juni 2014 @ 00:09:

Ja, leuk!

Bij dit soort dingen word ik altijd extra nieuwsgierig naar wat de mensen aan hebben die hier 'lelijk' roepen.

Tell me, baby!Geen jumpsuit
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:*nightsky* schreef op 07 juni 2014 @ 00:42:

Leuk, zo'n knul die kennelijk zo goed in zijn vel zit dat hij een eigen stijl durft te kiezen en zich van de modepolitie of de meute lekker niets aantrekt. Ik zou trots zijn op zo'n eigenzinnige en zelfverzekerde zoon.

Foto van je knul? Ben wel benieuwd nu.Ff fototje dan van hem
beetje bi is niet bah
Leuke knul! Maar ik zou de link toch weghalen, je voor- en achternaam zijn te zien.
quote:sandraaardbei schreef op 07 juni 2014 @ 08:07:

[...]

Ff fototje dan van hemJammer, gemist!
quote:missmisery schreef op 07 juni 2014 @ 00:09:

Ja, leuk!

Tell me, baby!

Daar zit ook een hoop lelijks bij.

Als je sommige topics over mode ziet, dan schrik je je te pletter.

Gaborschoenen die mijn oma nog niet eens draagt, worden als mooi gezien. En King Louie jurkjes worden als sexy beschouwd. En de M&S en Miss Etam worden als modieus gezien.

Als iemand iets lelijk vindt, dan zegt dat hier niet zoveel.

Ik vind mijn kledingstijl mooi, maar uiteraard zijn er mensen die het niets vinden.

Zoon van TO moet aantrekken waar hij zich goed bij voelt.

Ik vind de jumpsuit niet mooi, maar wat heeft hij daar eigenlijk aan?

Alsof hij moet aandoen wat ik mooi vind...
Leuk voor een 17 jarige jongen, lelijk voor een volwassen vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven