Gezondheid alle pijlers

1stevraag; menstruatie 2devraag; de pil

09-06-2014 18:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
1ste vraag:

Ben sinds zondag ongesteld, vandaag wat buikkrampen en dacht dat dat kwam doordat ik 2maand had doorgeslikt, nu net had ik diarree (nog niet water dun, maar scheelde niet veel) kan dit van mijn menstruatie komen? Meer vrouwen die dat hebben? Of zal het aan de pittige soep hebben gelegen, heb ook in de zo'n gelegen dus wie weet alles met elkaar?

Heb net een broodje gegeten, en nu even afwachten, anders moet ik mijn werk bellen, moet openen morgen vroeg

2de vraag;

Vriendinnen en ik hadden laatst een discussie over de pil, ik slik soms 1 week/2week of bijv, 9dagen langer door, hun zeiden dag dit niet zomaar kan! Ze zijn dan bang om zwanger te worden, maar zolang je hem goed slikt en je stopweek niet langer 7 dagen is dan kan het geen kwaad toch? Ik word altijd ongesteld wanneer het mij uitkomt maar heb dit keer netjes de strip afgemaakt, maar was wel benieuwd of ik nou als enigste de pil zo raar slik..
Liet vanaf gisteren ook ontzettende stink scheten (sorry voor mijn vieze verhaal) maar had gister ook pittig vlees gehad, dacht dat het daar van kwam. Is dat ook iets wat bij een menstruatie kan horen.
Die diarree lijkt me niet door je menstruatie komen. Dan zou je dat elke keer hebben.

Wb de pil, ligt aan de soort pil. Met een 1-fasenpil kan het gewoon zoals jij doet. Met een meerfasenpil niet.
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 juni 2014 @ 19:03:

Die diarree lijkt me niet door je menstruatie komen. Dan zou je dat elke keer hebben.

Wb de pil, ligt aan de soort pil. Met een 1-fasenpil kan het gewoon zoals jij doet. Met een meerfasenpil niet.

Moet wel altijd vaak naar de wc, maar niet zo vaak als vandaag.. Maarja misschien een combi met alles, warm weer, scherp eten?

En ik slik de microgynon 30
Microgynon kan gewoon doorgeslikt worden, maar volgens mij zit dat antwoord ook in de bijsluiter?

Diarree kan allerlei oorzaken hebben, maar is bij mij nog nooit door menstruatie gekomen.
Later is nu
1. diaree komt niet van het doorslikken

2. doorslikken is geen probleem, zolang je de stopweek maximaal 7 dagen maakt.

Is het lezen van de bijsluiter een idee?
Jullie lezen mijn vraag niet goed, je kan idd doorslikken, maar ik stop dan bijv, na een week en gebruik die strip als reserve, ik stop dus zomaar ergens in de doorslik strip waar het mij uitkomt, dit kan niet zeggen vriendinnen..
Of jij begrijpt het antwoord niet goed.

Ja.. je kunt doorslikken. Wat begrijp je daar niet aan?

EN die stopweek die Naara zegt.
Later is nu
quote:irreplaceable schreef op 09 juni 2014 @ 19:11:

Jullie lezen mijn vraag niet goed, je kan idd doorslikken, maar ik stop dan bijv, na een week en gebruik die strip als reserve, ik stop dus zomaar ergens in de doorslik strip waar het mij uitkomt, dit kan niet zeggen vriendinnen..

Wat ik zeg: doorslikken is geen probleem. 1 week doorslikken, 2 weken doorslikken, 100 weken doorslikken, allemaal geen probleem.

Maar zodra je stopt mag je stopweek maximaal 7 dagen zijn. Staat vast ook wel in je bijsluiter, ik raad jou (maar zeker ook je vriendinnen!) aan om die te lezen, gewoon voor de lol ofzo.....
Ach.. als ze onze antwoorden al niet kan lezen..
Later is nu
Ik slik dit ook al jaren zo, maar hun verklaarden me voor gek! Hun kunnen dus beter de bijsluiter lezen..

En Dreamer; kan ook vriendelijker hoor
quote:irreplaceable schreef op 09 juni 2014 @ 19:21:

Ik slik dit ook al jaren zo, maar hun verklaarden me voor gek! Hun kunnen dus beter de bijsluiter lezen..

En Dreamer; kan ook vriendelijker hoor Maar voor jou is die bijsluiter ook geen overbodige luxe, want blijkbaar doe je maar wat. Anders had je hun bezwaren wel meteen naar het rijk der fabelen verwezen, toch?
Ik vroeg gewoon bevestiging, mag dat niet? Ben trouwens niet zwanger geweest en slik het altijd zo, dat heb ik ook tegen hun gezegd, hun waren alleen ervan overtuigd dat hun het goed deden, toch grappig dat ze denken dat als ze zwanger worden als ze hem maar bijv. Maar 9 dagen langer hebben doorgeslikt
quote:irreplaceable schreef op 09 juni 2014 @ 19:36:

Ik vroeg gewoon bevestiging, mag dat niet? Ben trouwens niet zwanger geweest en slik het altijd zo, dat heb ik ook tegen hun hen gezegd, hun zij waren alleen ervan overtuigd dat hun `ze het goed deden, toch grappig dat ze denken dat als ze zwanger worden als ze hem maar bijv. Maar 9 dagen langer hebben doorgeslikt Ja hoor je mag bevestiging vragen, maar als je de bijsluiter goed leest is dat helemaal niet nodig.
Ik heb microgynon ook altijd goed geslikt en werd niet zwanger. Gelukkig maar, want er is toch een kans dat je dat wel wordt, hoe braaf je 'm ook slikt.

Ben je je daarvan bewust?
Later is nu
.
.
quote:irreplaceable schreef op 09 juni 2014 @ 19:43:

Ja hoor! 1% kans zoals in de bijsluiter staat..Ja, dat is 1 op 100. Misschien 1 op 1000 of 10000 Weet je hoeveel vrouwen er aan de pil zijn? En hoevaak dat fout gaat? Er zijn hier op het forum genoeg voorbeelden van, in elk geval.
Later is nu
Denk ik niet teveel over na. Momenteel single, en ben altijd extra veilig dus bij een nieuwe vlam zal ik dat ook zeker zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven