Kun je een DNA test doen zonder dat de vader het weet.

09-06-2014 19:34 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger en heb na lang twijfelen besloten het te houden. Ik weet niet zeker of het van mijn vriend is, ik ben vreemdgegaan. Vriend weet van niks en dat wil ik zo houden. Ik zit verkeerd en denk alleen aan mezelf daar ben ik me bewust van.

De kans is groot dat het van vriend is. Met hem heb ik het op mijn vruchtbare dagen gedaan. Met degene waar ik mee vreemdgegaan ben heb ik het gedaan op laatste dag van mijn menstruatie en de dag erna. De kans dat het van hem is lijkt me heel klein/

Ik heb al op google gekeken maar kom er niet echt uit. Zou ik als het kind geboren is kunnen kijken of het van mijn vriend is zonder dat hij dat weet. Kan dat bijv door middel van haar? Graag serieuze reacties.
Komttt
Mensen zoals jij zouden geen kinderen op de wereld moeten zetten.Vreemganger, leugenaar en dom.
En wat dan als het niet van hem is?? Niks vertellen? En wie ga je op de geboorteakte zetten als vader als je dat niet zeker weet? Goed begin van het ouderschap zo!
Ja dat kan, maar je hebt vast ook google dus je kan vast zelf zo'n bedrijf googelen waar je haar (stiekum verzameld van vriend) en spuug (van je baby) naar op kan sturen.
Misschien kun je je neuk een DNA testje laten doen.
Als het niet van mijn vriend is ga ik het natuurlijk wel vertellen. De persoon waar mee ik ben vreemdgegaan spreek ik helemaal niet meer en die zou absoluut niet willen meewerken helaas.

Via google kom ik niet verder vandaar dat ik het hier vraag.
Komttt
Volgens mij kan de verloskundige aan de hand van een echo zo'n beetje de conceptiedatum bepalen. Dat geeft je ook meer zekerheid.
ALS je al vindt dat je een test moet doen, doe het dan nu, voor de geboorte. En vertel de uitslag eerlijk aan je vriend. Dan heeft hij tenminste nog de keuze of hij met een overspelige een zwangerschap en alle lasten van dien wil uitzitten.

Ik snap het niet: je bent zo stoer om vreemd te gaan, maat te schijterig om daar eerlijk over te zijn, en zeker nu je zwanger bent? Slappe hap, dat is nog het aardigste wat er over te zeggen valt.
quote:hiltje schreef op 09 juni 2014 @ 19:41:

Volgens mij kan de verloskundige aan de hand van een echo zo'n beetje de conceptiedatum bepalen. Dat geeft je ook meer zekerheid.

Ik wist niet dat dat kon, wat fijn!

De laatste keer is mijn menstruatie begonnen op 6 mei . Ik heb een regelmatige cyclus van 28/30 dagen.

Ik heb 9 en 10 mei seks gehad met die andere man en 16, 17 en 18 mei met mijn vriend.

Zou dat op de echo te zien zijn? Welke datum de verwekking is?
Komttt
quote:Naara schreef op 09 juni 2014 @ 19:42:

ALS je al vindt dat je een test moet doen, doe het dan nu, voor de geboorte. En vertel de uitslag eerlijk aan je vriend. Dan heeft hij tenminste nog de keuze of hij met een overspelige een zwangerschap en alle lasten van dien wil uitzitten.

Ik snap het niet: je bent zo stoer om vreemd te gaan, maat te schijterig om daar eerlijk over te zijn, en zeker nu je zwanger bent? Slappe hap, dat is nog het aardigste wat er over te zeggen valt.

Hoe doe ik die test nu al? Is dat een mogelijkheid en moet ik mijn vriend het dan eerst vertellen. Hoe werkt zoiets, zou het fijn vinden meer info daarover te krijgen.

Als het niet van hem is ga ik het zeker vertellen, ik vind het niet stoer om vreemd te gaan, ik leef elke dag met een schuldgevoel.
Komttt
Ik snap echt niet dat je het niet nu verteld.

Eerlijk voor je daden uitkomen. Wel zo eerlijk naar je vriend en zeker naar je baby.

Want niet alleen lieg je tegen je vriend maar ook tegen je kind.

En leugens komen uit.

Wat als jouw kind een aandoening krijgt die erfelijk blijkt te zijn en jouw vriend heeft die genen niet?

Vertel het hem en dan heeft hij tenminste ook de keus om bij je te blijven of je te verlaten.
Mijn jongste is gemaakt op de laatste dag van de menstruatie, terwijl ik in die periode een cyclus van 5-8 weken had. Niet naar verwachting dus.

En je kunt het vast wel 'stiekem' doen, maar is dat hoe je een relatie met kind in wil gaan? Als het niet van je vriend is, moet je hem én het vreemdgaan vertellen én dat je stiekem dna hebt afgenomen.

Maar goed.. heb je al getest op SOA? Want als je van het vreemdgaan zwanger kan zijn, kun je ook nog meer opgedaan hebben he.
Later is nu
Er zijn van die doe het zelf testen. Weet alleen niet of ze in NL ook bij de drogist te koop zijn. Dan heb je alleen wat wangslijm nodig en krijg je een vage uitslag. Succes ermee!
Overigens heb ik, juist vanwege deze onverwachte bevruchtingsdag, een 2e termijnecho gehad, die een andere leeftijd van de foetus aangaf. Bij de bevalling bleek dat het toch de eerste moest zijn, maar een echo zegt dus ook niet altijd alles.
Later is nu
quote:Scamp schreef op 09 juni 2014 @ 19:45:

Ik snap echt niet dat je het niet nu verteld.

Eerlijk voor je daden uitkomen. Wel zo eerlijk naar je vriend en zeker naar je baby.

Want niet alleen lieg je tegen je vriend maar ook tegen je kind.

En leugens komen uit.

Wat als jouw kind een aandoening krijgt die erfelijk blijkt te zijn en jouw vriend heeft die genen niet?

Vertel het hem en dan heeft hij tenminste ook de keus om bij je te blijven of je te verlaten.

Waarom ik het niet vertel is omdat ik weet dat mijn vriend me gaat verlaten of het kind van hem is of niet. De kans is zo klein dat het van degene is waarmee ik ben vreemdgegaan. Een abortus dat kan ik niet dat voel ik. Ik wil dit kind een kans geven op een vader en moeder samen. Het vreemdgaan kan ik later nog vertellen als blijkt dat vriend de vader is.

Stel het is niet van hem dan vertel ik het natuurlijk alsnog en dan word ik maar alleenstaande moeder.
Komttt
Als je dan toch vreemdgaat doe t dan op zn minst met condoom..

Dom dom dom
Waarom toch...
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
Een soa test heb ik gedaan ik had vage klachten en bleek een blaasontsteking te hebben.
Komttt
Hoi TO, en de Clearblue digital zwangerschapstest? Volgens mij geeft 'ie precies aan wanneer je zwanger bent geworden.
quote:maut schreef op 09 juni 2014 @ 19:45:

[...]

Hoe doe ik die test nu al? Is dat een mogelijkheid en moet ik mijn vriend het dan eerst vertellen. Hoe werkt zoiets, zou het fijn vinden meer info daarover te krijgen.

Als het niet van hem is ga ik het zeker vertellen, ik vind het niet stoer om vreemd te gaan, ik leef elke dag met een schuldgevoel.

Ik weet het niet zeker, maar via dna van 1 of beide mannen en een punctie van de vrucht kan je nu al testen. Is volgens mij niet zonder risico voor de vrucht.

En inderdaad, tenzij je op een andere manier an dna-houdend materiaal kan komen, is vertellen de enige optie. Wel de meest zuivere optie ook, ook als je nu niet voor een test gaat.

Koekoeksjong, zegt die term je wat?
quote:maut schreef op 09 juni 2014 @ 19:48:

[...]

Waarom ik het niet vertel is omdat ik weet dat mijn vriend me gaat verlaten of het kind van hem is of niet. De kans is zo klein dat het van degene is waarmee ik ben vreemdgegaan. Een abortus dat kan ik niet dat voel ik. Ik wil dit kind een kans geven op een vader en moeder samen. Het vreemdgaan kan ik later nog vertellen als blijkt dat vriend de vader is.

Stel het is niet van hem dan vertel ik het natuurlijk alsnog en dan word ik maar alleenstaande moeder.Als je het later vertelt verlaat vriend je ook, en terecht. Het kind in leugens laten opgroeien, hoe haal je het in je hoofd.
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:32
98.74% gewijzigd
Ga je het je scharrel wel vertellen??
Je had net zo goed door kunnen gaan in je vorige topic.
Als je er toch niets mee gaat doen, waarom zou je het dan laten testen? Ik snap ook niet waarom je je vriend bij je wil houden als je toch wel vreemd gaat. Blijkbaar ben je niet gelukkig met hem.

Je kan niet zonder zijn medewerking die test doen (of je moet in zijn slaap iets afnemen) als jij geen contact meer hebt met je neukertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven