Kun je een DNA test doen zonder dat de vader het weet.

09-06-2014 19:34 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger en heb na lang twijfelen besloten het te houden. Ik weet niet zeker of het van mijn vriend is, ik ben vreemdgegaan. Vriend weet van niks en dat wil ik zo houden. Ik zit verkeerd en denk alleen aan mezelf daar ben ik me bewust van.

De kans is groot dat het van vriend is. Met hem heb ik het op mijn vruchtbare dagen gedaan. Met degene waar ik mee vreemdgegaan ben heb ik het gedaan op laatste dag van mijn menstruatie en de dag erna. De kans dat het van hem is lijkt me heel klein/

Ik heb al op google gekeken maar kom er niet echt uit. Zou ik als het kind geboren is kunnen kijken of het van mijn vriend is zonder dat hij dat weet. Kan dat bijv door middel van haar? Graag serieuze reacties.
Komttt
Ik lees nu dat je het niet wil vertellen omdat hij je dan gaat verlaten.

Terecht ook
You told me you'd die for me........ I'm still waiting.
Een DNA test laten doen zonder dat je partner er van weet lijkt mij geen optie, wat wil je doen, stiekem een haar uit zijn hoofd trekken?

Niet vertellen en niet testen is ook niet zo'n goed idee, de kans is best aanwezig dat het alsnog uitkomt, en dan is de ellende helemaal niet te overzien (en sowieso loop je dus de rest van je leven met een enorm zwaard boven je hoofd)

Persoonlijk zie ik eigenlijk maar twee reële opties: het zo snel opbiechten met je vriend en het van hem laten afhangen of hij überhaupt nog wel wil weten van wie het kind is, of de zwangerschap laten afbreken.
Arm kind.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom open je wéér een topic ondanks dat je je geen reet aantrekt van wat wij schrijven?
Ik denk niet dat Maut nog terug komt.
Maut opent vast een derde topic want nu krijgt ze weer allerlei dingen te horen die ze niet wil weten.
Zoals in t vorige topic al gezegd, kans-loos!

Ongelooflijk dat er zulke smerige mensen bestaan zeg bah
;
[...]

Heftig! En van wie bleek het uiteindelijk te zijn? Of heb je dat nooit uitgezocht?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-06-2014 18:35
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
quote:beauuu schreef op 09 juni 2014 @ 22:59:

Heftig! En van wie bleek het uiteindelijk te zijn? Of heb je dat nooit uitgezocht?Nooit uitgezocht. Maar aangezien dit topic tijdens het typen nogal nare reacties bleek te krijgen zou je je quote willen verwijderen'?
Wederom teleurgesteld dat de natuur met al zijn ingenieuze tactieken mbt evolutie en behoud van de soort, niets iets ingebouwd heeft dat voorkomt dat dit soort schepsels zich voortplanten.

TO: bewijs je partner, de foetus, jezelf en de maatschappij een dienst en onderga een abortus.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Hoe kan je dat iemand waarvan je houd nou aandoen? De kans is klein maar is wel aanwezig. Wat als je vriend er op den duur achter komt dat het kind niet van hem is. Dat moet toch verschrikkelijk veel pijn doen? Wat als je het niet vertelt, een dna test onmogelijk is en hij er uiteindelijk zelf achter komt door iets medisch. En je kind raakt zijn vader kwijt, want hij wilt niks meer van het kind weten zodra hij erachter komt dat het zijn biologische kind niet is. Dat kan je een kind toch niet aan doen???

Je neemt een enorme gok en daarin denk je alleen aan jezelf. Jouw kind en jouw vriend hun gevoelens neem je blijkbaar niet mee in jou overwegingen. En zelfs als alles goed zou komen snap ik niet hoe je met jezelf kan leven. Ik vind je echt laag en achterbaks als je dit achterhoudt omdat je bang bent om gedumpt te worden.
quote:fancypants schreef op 09 juni 2014 @ 23:05:

Wederom teleurgesteld dat de natuur met al zijn ingenieuze tactieken mbt evolutie en behoud van de soort, niets iets ingebouwd heeft dat voorkomt dat dit soort schepsels zich voortplanten.

Hard.

Maar de mens staat al millennia boven de natuur.

Bij adoptie wordt ontzettend scherp gekeken naar het paar dat een kind wil. Maar voor alle andere 99% die zelf kinderen kunnen krijgen is het vrij spel.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Over een half jaar weet je pas of je HIV hebt opgelopen. Een 1 ruk partner, kind en jezelf in gevaar gebracht. Wat dacht je in je geile bui? Ef de bloemetjes buiten zetten, de rest vraag ik daarna wel aan de Viva- forummers?
Ik heb geen idee waar je die info kan vinden. Misschien kan je de Rutger stichting bellen. Oid. Ha even naar je huisarts. Sws om te controleren hoe t gaat. En vertellen waar je mee zit. Hij heeft zwijgplicht. Koppie erbij houden. Sterkte
Waarom ben je nog bij je vriend dan?? Niet om de liefde blijkbaar. Wat zul jij je slecht voelen zeg. En terecht. En hier vragen om aandacht Wel heel sneu dit voor je vriend
quote:nina1966 schreef op 09 juni 2014 @ 23:01:

[...]

Nooit uitgezocht. Maar aangezien dit topic tijdens het typen nogal nare reacties bleek te krijgen zou je je quote willen verwijderen'?(ongewenst) zwanger zijn na een verkrachting is toch heel iets anders dan zwangerschap na vreemdgaan en willens en wetens je partner met een koekoeksjong opzadelen.
Even een reactie van een lezer die met DNA testen werkt. Je kunt uit Amerika wangslijmtesten bestellen. (FTDNA.com)

Als je baby een jongetje is is dat et makkelijkste, dan bestel je Ydna. Als de twee potentiele vaders van verschillende etnische afkomst zijn heb je niet eens een tegensample nodig, dan zie je dat vanzelf in de uitkomst. Als het een meisje iswordt het wat lastiger, ga dan voor Family Finder, maar dat is alleen als er een duidelijk verschillende etnische afkomst is.

Sterkte, het is niet eenvoudig waar je nu in zit.
quote:yizrael schreef op 11 juni 2014 @ 07:46:

Sterkte, het is niet eenvoudig waar je nu in zit.Eigen schuld, dikke bult. Ik heb geen medelijden.
Het nut van dit 2e topic ontgaat me volledig.
TO, je had hierover toch pas ook al een topic geopend?

O, mosterd!
En? heb je al haren uitgetrokken, zijn kam uitgepluist, stiekem wangslijm onttrokken?
quote:Naara schreef op 11 juni 2014 @ 02:07:

[...]

(ongewenst) zwanger zijn na een verkrachting is toch heel iets anders dan zwangerschap na vreemdgaan en willens en wetens je partner met een koekoeksjong opzadelen.

Een kindje dat onder deze omstandigheden ter wereld komt uitmaken voor "koekoeksjong" is wel een van de meest walgelijke commentaren die ik hier ooit iemand heb horen uitkramen.

Als ik er na een aantal jaren achter zou komen dat ik niet de biologische vader van mijn zoontje weet ik zeker dat ik net zo veel van hem zou blijven houden. Een vader ben/wordt je door voor een kind te zorgen en van wie het zaadje nou af komt doet er weinig toe.
quote:Antoon69 schreef op 14 juni 2014 @ 16:31:

[...]

Een kindje dat onder deze omstandigheden ter wereld komt uitmaken voor "koekoeksjong" is wel een van de meest walgelijke commentaren die ik hier ooit iemand heb horen uitkramen.

Als ik er na een aantal jaren achter zou komen dat ik niet de biologische vader van mijn zoontje weet ik zeker dat ik net zo veel van hem zou blijven houden. Een vader ben/wordt je door voor een kind te zorgen en van wie het zaadje nou af komt doet er weinig toe.

Joh, dat is lekker. Daar kan je je flink in uitleven. Van achter je beeldscherm kan je al je frustratie uitleven op een ander. Koekoeksjong, benen wijd, neukertje. Sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.

(Wat niet wegneemt dat TO, als dit waar is, uitermate destructief bezig is.)
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 14 juni 2014 @ 17:40:

[...]

Joh, dat is lekker. Daar kan je je flink in uitleven. Van achter je beeldscherm kan je al je frustratie uitleven op een ander. Koekoeksjong, benen wijd, neukertje. Sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.

Ja kennelijk maar deze cönt is nog flink wat meedogenlozer dan de gemiddelde moralist hier. Als je 'm loept dan lees je regelmatig de goorste pogingen om andere vrouwen zo hard mogelijk te kwetsen, vanachter d'r beeldschermpje. Hoe kom je zo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven