Wat te kopen in Amerika?

10-06-2014 12:01 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over een paar weken naar Amerika.

Ik ga naar Los Angeles, San Francisco, Las Vegas en omgeving.

Ik heb flink gespaard en wil graag veel inkopen doen.

Zoals kleding, cosmetica, schoenen (nike), tassen, misschien zelfs een mobiel, etc.

Weten jullie misschien een leuk winkels, winkelcentra, outletcentra of iets in die richting?

Alvast bedankt
Het enige wat ik altijd meeneem is Crest tandpasta.
Always look on the bright side of life
quote:Flowerspowers schreef op 10 juni 2014 @ 12:06:

Het enige wat ik altijd meeneem is Crest tandpasta.

Daar heb je toch ook geweldige whitening strips voor?

Misschien kan ik die ook wel halen haha:)
In vegas zit een groot winkelcentrum bij Ceasar's palace als ik me niet vergis. Daar hebben wij even geshopt, ugg store haha! Ik heb verder in sf in Sutter street (daar zat ons hotel) ook geshopt bij de ugg store en ff de Nordstrom en Bloomingdale's in. Verder in la geshopt bij santa monica, 3rd street promenade. Vond ik een erg leuk stukje, heel gezellig! Heb daar ergens een paar Toms gekocht, veel goedkoper dan hier. Zitten heerlijk Tip, je kan daar heerlijk eten bij Barney's beanery! Clam chowder en fish and chips op, jummie!

Maar echt shoppen heb ik niet gedaan, had genoeg veel leukere dingen te doen haha!
Schrijf je van te voren in voor de nieuwsbrief, dan krijg je vaak een gratis bonnen boekje, daarmee krijgen extra korting of een leuke extra.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Make up is heel goedkoop (bv loreal telescopic mascara, hier ¤16,99 daar 6,49$) dat heb ik heel veel gekocht.

Verder zijn de kleding prijzen zoals hier, victoria secrets is wel een aanrader.
quote:00suus00 schreef op 10 juni 2014 @ 12:16:

Schrijf je van te voren in voor de nieuwsbrief, dan krijg je vaak een gratis bonnen boekje, daarmee krijgen extra korting of een leuke extra.? De nieuwbrief van amerika? Over welke nieuwsbrief heb je het?
Inderdaad whitening tandpasta! Alsof je van de tandarts komt.
Nars en Urban Decay make-up. De drogist induiken want Maybelline en l'Oreal zijn daar ook stukken goedkoper. Secret deo. Levi's zijn daar ook goedkoper.
Mijn man komt uit de VS dus ik kom er regelmatig.

Ik neem altijd een hele hoop mascara's mee naar huis.

Ik ga niet weg zonder een nieuw setje van Victoria's Secret.

Ik koop altijd nieuwe sneakers en dan ben ik vooral op zoek naar een type wat ze hier niet hebben.

Verder koop ik alleen merken die ze in Nederland niet hebben, surf kleding enz.
No worries
quote:roompje100 schreef op 10 juni 2014 @ 12:09:

[...]

Daar heb je toch ook geweldige whitening strips voor?

Misschien kan ik die ook wel halen haha:)Ja inderdaad! Werkt heel goed.
Always look on the bright side of life
Victoria's Secret vind ik echt een enorm vervelende winkel met slechte kwaliteit

Ik heb kinderen dus ik zou er voornamelijk kinderkleding kopen maar kijk eens bij Nordstrom idd, Bloomingdale's, Saks fifth avenue (in San Fran allemaal netjes bij elkaar op hetzelfde plein). Veel plezier!
Toms. Hele fijne zomerschoenen.
Kan je eigenlijk wel ongelimiteerd shoppen of moet je ook nog rekening houden met de douane qua invoerrechten etc? Lijkt me niet zo leuk om hier alsnog geld te moeten bij leggen.
Labels afknippen, stickers verwijderen en de dingen er zo laten uitzien dat ze al gedragen zijn
Oh leuk, hoe lang ga je? Ik kom zelf ongeveer om de twee a drie jaar in de vs omdat ik er familie heb en neem dan altijd converse allstars mee terug voor de hele familie hier.

Ga je rondreizen op eigen houtje?
quote:sinnombre schreef op 10 juni 2014 @ 13:14:

Toms. Hele fijne zomerschoenen.Ben ik net online schoenen aan het kopen
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:Sylphide75 schreef op 10 juni 2014 @ 13:44:

Oh leuk, hoe lang ga je? Ik kom zelf ongeveer om de twee a drie jaar in de vs omdat ik er familie heb en neem dan altijd converse allstars mee terug voor de hele familie hier.

Ga je rondreizen op eigen houtje?

Ik ga voor drie weken.

Haha all stars heb ik de vorige keer ook al meegenomen.

Ongelooflijk hoeveel die prijzen verschillen met Nederland.

Ik ga rondreizen met mijn ouders en zus.

Leuk dat je ernaar vraagt:)
Las Vegas: Premium Outlet South (mooie mall binnen) &

Premium Outlet North = aanrader! (buiten)

LA: Ontario Mills Outlet Mall (= aanrader!)
Op las Vegas blvd heb je een premium outlet. Hierin vans-winkel, Nike-winkel en nog andere leuke winkeltjes. Erg goedkoop!

Als je vanaf daar richting the strip rijdt, kan je rechtdoor over een kleine brug. Daar kom je uit bij een winkelcentrum in een hele leuke stijl! Je hebt daar oa Victoria secret. Ik weet even niet meer hoe het heet.. Ga ik opzoeken
quote:ninanova schreef op 10 juni 2014 @ 16:57:

Op las Vegas blvd heb je een premium outlet. Hierin vans-winkel, Nike-winkel en nog andere leuke winkeltjes. Erg goedkoop!

Als je vanaf daar richting the strip rijdt, kan je rechtdoor over een kleine brug. Daar kom je uit bij een winkelcentrum in een hele leuke stijl! Je hebt daar oa Victoria secret. Ik weet even niet meer hoe het heet.. Ga ik opzoekenDankjewel!
Sorry voor het omhoog gooien van dit topic maar welke merken kinderkleding zijn in Amerika veel goedkoper of erg mooi? Of andere tips mbt kinderen zijn zeker welkom! Wij gaan naar Miami
Miami is zooo gaaf! Ben er nu drie keer geweest en wil heel graag weer terug. Er zijn veel (grote) shopping malls. De grootste is Aventura Mall, ligt in het noordoosten van Miami. Daar zul je vast veel kinderkleding vinden.

In het hotel waar wij zaten lagen veel brochures over wat je allemaal in Miami en omgeving kunt doen.
Bedankt Elfje! Ik ben druk aan het uitzoeken, erg leuk. Nu al zoveel voorpret en ik moet nog even wachten.. Ben van plan een dag in het begin van de vakantie te gaan shoppen en de dag voor vertrek nog even voor de twijfel gevallen. Ben heel erg benieuwd. Word mijn eerste keer en ik verwacht eigenlijk niet dat het nog veel vaker gaat gebeuren dat ik er heen ga. Dus wil alles graag meemaken!
Aventura is behoorlijk duur vond ik.

Was er 3 weken geleden nog.

Sawgrass is echt outlet en ligt een half uurtje rijden. Er gaan ook tourbussen als dagtocht naar toe.

In Southbeach is ook een Ross en een TJ. max. Dat is ook de moeite waard.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven