Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sun, je kent toch motto van Xan? La blijft dicht......

Waarom heb je spijt dan?

Lafjoe, jammer dat het niets wordt
Miranda, ik weet wat je bedoelt met die la van Xander. Ik weet het, ik weet het, ik weet het.

Ik heb van het begin al spijt gehad van mijn daad. Ik hoopte steeds dat het wel goed zou gaan voelen, dat het vanzelf wel zou komen, maar ik geloof er voorlopig nog niet in. Had verwacht dat als ik echt de juiste beslissing had genomen door het uit te maken, dat gisteren wel bevestigd zou worden. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd.

En nu heb ik natuurlijk grote kans dat mijn ex VL mij niet meer wil. Wat ik niet raar zou vinden, ik heb het tenslotte uitgemaakt met hem.

Laat hem mij maar recht in mij gezicht zeggen dat hij mij niet wil. Dat heb ik blijkbaar nodig. Dan kan ik misschien mijn stomme daad verwerken.
Oh Sunnetje.... Waarom wil je VL terug? Je hebt het uitgemaakt omdat hij jou niet gelukkig kon maken! Lees je berichtjes over hem er maar op na, je was heel onzeker over hem!

Maar, ik snap het wel, hier gaan we weer met het verschil tissen verstand en gevoel!

Ik heb dr zelf ook last van hoor!
Pop, je hebt hartstikke gelijk! Absoluut!

't Is alleen dat de liefde zich laat leiden door gevoel en niet door verstand. Dat maakt het zo moeilijk. En ik heb er vanaf het moment dat ik het uitmaakte tot nu een rotgevoel bij gehad. Ik heb het op alle manieren proberen weg te stoppen maar ik krijg het maar niet weg. Ik kan het niet deleten of wegstoppen. Het is er gewoon. 't Is vreselijk! Verschrikkelijk! Ik wil van mijn rotgevoel af! Het is toch niet normaal dat ik me langer ellendig voel over het uitmaken dan dat VL en ik bij elkaar zijn geweest?!
Maar Sun, ik begrijp dat je hem mist, want je was heel erg gek op hem. Maar je hebt het toch uitgemaakt omdat hij jou niet gaf wat je nodig hebt?? Eigenlijk......had hij het toch uit moeten maken. Hij liet het een beetje aan jou over. Het werd een beetje modderen omdat hij geen toekomst zag...Of herinner ik het mij verkeerd?

sterkte en knuf van mij hoor !!!!
welterusten voor nu........
Ja, Sun, het IS ook lastig!!! Ik begrijp wel wat je bedoelt. Je hebt het natuurlijk ook niet allemaal goed kunnen afsluiten met VL, omdat jij er een punt achter heb gezet uit rationele overwegingen. Was hij het nou geweest dan was het allemaal wat makkelijker te verwerken geweest!
Trustu Miranda!
Moet nog alles terug lezen, en ga nu lekker slapen ook. Morgen zal ik updaten. Trustu allemaal!
Miranda, klopt hoe je het verwoord. Hij had het moeten uitmaken als hij dat had gewild. De vraag is of hij dat had gewild en dat wil ik graag weten. Want als hij het uit had willen maken, en dus nu ook niets meer wil, dan kan ik het makkelijker afsluiten.

't Is erg moeilijk allemaal.

Ik ga ook een poging doen om te slapen. Jullie allemaal welterusten!
Nog 116 berichten en dan heb ik de 10 duizend gehaald.. Gaat helemaal goed komen vannacht ;)
Vleertje

Nog even snel een knuffel voor vooral Sun en Lafjoe

Ik moet nu werken, dus pas later meer tekst

Peas on earth!
:

Alles lijkt me al gezegd...dus ga ik niet herhalen. Ben het volledig met Miranda en Pop eens.

Ik weet dat het moeilijk is Sun, maar echt....je schiet er niks mee op! Je doet jezelf onnodig veel verdriet, en het kost bergen met energie. Diep in je hart weet je dat het niet werkt tussen jullie! Onthou dat hij niet voldoende aandacht aan je kan geven, die je wel van hem verwacht. Heeft hij tussentijds eens van zich laten horen? Nee toch? Zegt toch ook genoeg?

Nogmaals, laat het rusten en denk aan mijn motto.

Het is k*t, ik weet het....even door de welbekende zure appel Sun!

quote:Vleermuis28 schreef op 08 juli 2008 @ 02:45:

Nog 116 berichten en dan heb ik de 10 duizend gehaald.. Gaat helemaal goed komen vannacht ;)Nou....ik zie het
Nog 111 berichtjes te gaan.... En dan......

Nog 110 berichtjes....

Sun, ook ik denk wel eens dat ik mijn relatie niet had moeten verbreken, maar hij kon mij ook niet bieden wat ik waard ben. Ik heb mijn ex een klein maandje geleden gezien en dan merk ik ook dat ik toch nog gevoelens voor hem heb, maar denk ook terug aan de tijd dat we samen waren en dat ik toen niet gelukkig was (natuurlijk ook wel hele mooie tijden meegemaakt) en niet voor niets mijn relatie heb verbroken. Het enige dat voor mij helpt is hem gewoon niet meer te zien en veel leuke dingen doen met vrienden en familie....
109 nog te gaan... (ik stel ook voor om af te tellen bij elke post)
Nog 108 dan!
Sun, wat ik er zo van gelezen heb, sluit ik me bij de rest aan. Het is beter voor je om dan ook helemaal geen contact meer te zoeken, ook niet op momenten waarbij je hunkert naar dat "vertrouwde" "bekende" gevoel. Het zal je alleen maar nog meer pijn opleveren.

Wat Xander ook aangeeft...hij heeft helemaal geen contact meer met je gezocht. En iedereen is wel in voor een avondje gezelligheid, dus dat zegt helemaal niets. Het gaat om wat tie doet en niet doet of heeft gedaan.

Hele dikke
107?
Pfffff

105
Peas on earth!
104!

Wil er niemand met mij uit eten??? Het aftellen gaat zóóóó traagjes....
103?
102
En nu hou ik op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven