Utopia 2 (spoiler alert!)
woensdag 11 juni 2014 om 12:07
quote:denachtzuster schreef op 10 juni 2014 @ 23:39:
Op zich zou het best grappig zijn als Ruud er uit moet en Billy vervolgens helemaal verliefd wordt op de volgende mannelijke nieuwkomer.Ik zie haar daar direct voor aan
Op zich zou het best grappig zijn als Ruud er uit moet en Billy vervolgens helemaal verliefd wordt op de volgende mannelijke nieuwkomer.Ik zie haar daar direct voor aan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 11 juni 2014 om 16:48
Nicoline is bovenin de Maslov pyramide opgegroeid, met wat calvinistische waarden maar volop ruimte voor zelfontplooiing en -ontwikkeling. Haar vader is huisarts, meen ik. Ze woonden lekker in Noordwijk. Ze heeft de ruimte gehad en gekregen om zo naief en vol vertrouwen (ondanks) en intelligent en nuchter op te groeien. Ik vind het wel mooi, hoe ze in het leven staat. Al zou ik ook gillend gek worden als ik haar 24/7 om me heen zou hebben.
Maar dat geldt voor iedereen daar.
Maar dat geldt voor iedereen daar.
woensdag 11 juni 2014 om 16:55
quote:aarinda schreef op 11 juni 2014 @ 00:47:
Billy lijkt zich een beetje te distantieren van Ruud, sinds de stemming. Dus die blijft gewoon hoor. Is ook sinds vandaag iedereen aan het uitnodigen voor haar verjaardag op 2 juli. Na de exit.
...Borderline gedrag, op zich niks mis mee, maar wel voorspelbaar.
Billy lijkt zich een beetje te distantieren van Ruud, sinds de stemming. Dus die blijft gewoon hoor. Is ook sinds vandaag iedereen aan het uitnodigen voor haar verjaardag op 2 juli. Na de exit.
...Borderline gedrag, op zich niks mis mee, maar wel voorspelbaar.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
donderdag 12 juni 2014 om 13:21
donderdag 12 juni 2014 om 14:21
quote:dolfje schreef op 12 juni 2014 @ 13:28:
Rienk moet eens terug op aarde komen, hij denkt volgens mij dat hij god,boeddha en weet ik wie nog meer ineen is.Nou hè! "Dat wilde ik horen" brrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Rienk moet eens terug op aarde komen, hij denkt volgens mij dat hij god,boeddha en weet ik wie nog meer ineen is.Nou hè! "Dat wilde ik horen" brrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 juni 2014 om 17:02
Ja hij draait nog meer door dan hij al was.
En hoe Billy op de familie v Nicoline reageert. Wat is het toch een onzekere puber.
En Ruud bij het afscheid v Emil,met dat natte lijf. Gruwel!
Hoe Emil afscheid neemt met zijn gemaakte HE- MAN maniertjes. Pjoek, wat een macho. En wat zal hij floreren naast een labiel zielig meisje.
Even kijken,wie kunnen we nog meer afzeiken: ja, wat kan Vanessa een ordinaire keel opzetten als zij kwaad is.
Geen wonder dat iedereen eieren kiest voor zn geld voor die krokodil.
1Aflevering gekeken en me weer heerlijk kunnen ergeren.
En hoe Billy op de familie v Nicoline reageert. Wat is het toch een onzekere puber.
Hoe Emil afscheid neemt met zijn gemaakte HE- MAN maniertjes. Pjoek, wat een macho. En wat zal hij floreren naast een labiel zielig meisje.
Even kijken,wie kunnen we nog meer afzeiken: ja, wat kan Vanessa een ordinaire keel opzetten als zij kwaad is.
donderdag 12 juni 2014 om 17:10
quote:kerriebredsjo schreef op 12 juni 2014 @ 17:02:
ZWETSERT! ZWETSERT!
Wat een viswijf was het gister weer. En Laura weer de sneakert. Vanessa waarschuwen en bijvallen. En volgende dag grote praat tegen Dennis over Isabel en vervolgens juist poeslief doen tegen Isabel. Echte schijnheil.
ZWETSERT! ZWETSERT!
Wat een viswijf was het gister weer. En Laura weer de sneakert. Vanessa waarschuwen en bijvallen. En volgende dag grote praat tegen Dennis over Isabel en vervolgens juist poeslief doen tegen Isabel. Echte schijnheil.
vrijdag 13 juni 2014 om 09:54
Kijkt iemand hier trouwens live streams? Ben benieuwd wat bewoners hele dag uitvoeren. Op tv zie ik vooral Nicoline, Rienk, Vanessa en de 2 bouwers aan het werk. Isabel in de ochtend bij de koeien. Soms Ruud. Gio achter de laptop.
Wat doen een Billy, Aike, Marije, Joey, Laura en Charlotte de hele dag?
Wat doen een Billy, Aike, Marije, Joey, Laura en Charlotte de hele dag?
vrijdag 13 juni 2014 om 11:37
quote:denachtzuster schreef op 13 juni 2014 @ 08:43:
Als ik president zou zijn in Utopia. Zou ik Rienk zijn uitkering (zakgeld) intrekken, hem de loods uitflikkeren en hem lekker door Utopia laten zwerven.
Als ik president zou zijn in Utopia. Zou ik Rienk zijn uitkering (zakgeld) intrekken, hem de loods uitflikkeren en hem lekker door Utopia laten zwerven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé