Vaderdagcadeau voor vriend

12-06-2014 19:09 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Het barst hier altijd van de inspiratie, en ik heb die nu even niet dus jullie hulp is welkom.

Ik moet nog een vaderdagcadeau bedenken voor mijn vriend zondag. Kinderen zijn 5 en ze maken vast een tekening, maar kopen dus nog niet echt iets zelf.

Vorig jaar heeft hij een Weber barbecue gehad, en ik voor moederdag een nieuwe citruspers maar het mag ook totaal iets anders zijn hoor. We hebben in huis eigenlijk niks meer nodig...

Ik dacht misschien aan een nieuw spelletje voor de playstation, maar daar doe ik mezelf natuurlijk niet echt een plezier mee dan hangt hij weer dagen achter dat ding

O, en parfum is niks, want dat kan ik gratis van mijn werk meenemen dus daar heeftie al genoeg van.

Ik ben nu 8 weken zwanger... misschien iets leuks met de aankomende baby in gedachte? Alleen boeken leest hij dan weer niet dus dat is ook niks.

Wat geven jullie namens de kinderen?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:ladyveraa schreef op 12 juni 2014 @ 20:05:

Serieus? Een PlayStation spelletje? Hoe oud is hij?

Want spelletjes spelen mag niet meer na een bepaalde leeftijd? Wat een gezeur hier.

TO, koop lekker een spelletje en calculeer die weken dat hij niet meer van de bank afkomt erbij in
Bedankt voor de tips!

Canvassen van de kinderen heb ik de vorige twee jaar gedaan, en zo'n tangenset was wel een goed idee idd.

Heb net vriend even met vriend overlegd en hij krijgt twee Disney dvd's, leuk voor de kinderen en hij vindt dat ook wel leuke films om met ze te kijken

@Torrebout, haha creatief ipods knutselen

@Elninjo, uit eten is ook wel een leuk idee... maar daar hoeft het geen vaderdag voor te zijn, gelukkig.. en of we de kinderen daar een plezier mee doen...

@Vera, euh... tja 31. Ik speel trouwens ook nog wel eens Sims hoor... heerlijk !

@Spruit... ik ben juist helemaal niet creatief... dus dat is niet aan mij besteed.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Hebben jullie jongens? Het eerste vaderdag kadootje voor mijn man, namens ons zoontje was 'het jongensboek'. Mijn man was en is er blij mee, wordt nog steeds gebruikt, nu ook door mijn zoon die inmiddels kan lezen😀
O, te laat!
quote:Star schreef op 12 juni 2014 @ 20:18:

[...]

Want spelletjes spelen mag niet meer na een bepaalde leeftijd? Wat een gezeur hier.

TO, koop lekker een spelletje en calculeer die weken dat hij niet meer van de bank afkomt erbij in Haha het zijn gelukkig fases, hij kan hem maanden niet aanraken, en dan ineens speelt ie weer iedere avond. Vind het niet erg hoor alleen ik krijg dan pas na 3x antwoord.
quote:saar5 schreef op 12 juni 2014 @ 20:24:

Hebben jullie jongens? Het eerste vaderdag kadootje voor mijn man, namens ons zoontje was 'het jongensboek'. Mijn man was en is er blij mee, wordt nog steeds gebruikt, nu ook door mijn zoon die inmiddels kan lezen😀Nee tweeling meiden, maar goede tip voor als dit een jongen is :-)
Wij halen meestal ook iets uit naam van de kinderen. Meestal iets kleins, ik kreeg doosje chocolade met een foto van de kinderen (3 & 5) erop en een tegeltje van de liefste moeder met foto.

Mijn vriend krijgt dit jaar namens de kinderen een gepersonaliseerde Donald duck, omdat hij nog steeds van strips houd.

En, verschrikkelijk lees ik hier, een weber BBQ. Waarom, omdat we die graag wilden, deze nu in de aanbieding was, ik een kleine financiële meevaller had, vriend wilde zo'n BBQ en ik vind ze ook leuk. En vaderdag is een handige aanleiding om deze te geven, anders had ik deze ook gekocht.

En verder krijgt hij een prachtige geknutselde w.c. Rolhouder van dochter, tekst: papa is een scheet.

Wat zoon geeft weet ik niet want zat ingepakt en hij weet zelf niet meer zo goed wat hij geknutseld heeft.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja Gatti, ik vond het ook een heel stoer vaderdagcadeau (wilde er eigenlijk nog een schort en muts bij doen haha), en het vlees ervan is heerlijk
Ik heb ook een gamer, dus ken het verschijnsel
Joh als jij een leuk cadeau wilt kopen vooral doen. De zure vivavisgleuven zijn over het algemeen nogal zuinig. Ik niet hoor

WK juichpak en alle andere wk-dingen

Messenset

Zakmes

Iets voor in de tuin, vogelhuisje, regenmeter etc.

Dvd serie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Koop een vlieger. Kan pa leuk shinen samen met de meiden op het strand. Bbqen is toch meer een mannending; kinderen zijn nog te jong om al te dicht in de buurt te komen van zo'n ding. Zolang ze zelf nog niets kunnen kopen zou ik daarom uit naam van de kinderen iets kleins kopen waar ze samen met vader mee kunnen spelen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
quote:Star schreef op 12 juni 2014 @ 20:11:

Kadootje is toch ook uit naam van de kinderen? Neem toch aan dat de mensen die zeggen 'is toch jouw vader niet' dat best snappen. Dat het een commercieel iets is, is weer een ander verhaal.Als de kinderen ouder worden kopen ze zelf wel kadootjes. De eerste jaren moet je 't gewoon doen met knutselstjes.
Ik vind dat fotojaarboek idee wel heel mooi, foto's van kinders en vader verzamelen en per jaar een mooi boek van. Ik zou willen dat ik dat vroeger had geweten.

Mooiste vaderdag cadeau hier? Sorry voor oudste maar toen jongste een week voor vaderdag ruim 10 weken te vroeg geboren was hebben de verpleegkundigen op de afd. neonatologie de voetjes met verf ingesmeerd en op een tegeltje afgedrukt. Toen papa op zondag bij de couveuse kwam stond dat tegeltje er "voor papa" hele kleine mini voetjes. Staat tot op heden in de studeerkamer (de minivoetjes zijn ondertussen maat 42 geworden).
Doe ik niet aan....
Oh en hier ook een gamer als partner. Mijn man is bijna 38...

De buurjongen van 9 komt hier graag over de vloer😁
Ik maak ieder jaar dat we samen zijn een fotoboekje met foto's en allerlei dingentjes die ik door het jaar bewaard heb van uitstapjes en herinneringen enzo. Daar komen de kinderen natuurlijk ook aan bod.
Hier hebben we de afspraak dat we met vaderdag en Moederdag een cadeau krijgen dat we nodig hebben/goed kunnen gebruiken, maar dan net iets luxer dan waar we normaal voor zouden gaan.

Wat er zoal voorbij kwam:

Stoomstrijkijzer

2e stofzuiger (voor boven, scheelt hoop gesleep)

Parasol

Droogmolen

Hoge druk spuit

Accu boormachine

Tuinstoelen

Statafel

Fotoscoot kinderen voor grote Canvas (kale muur)

En ja hoor, daar komt ie: een Weber!
Fijn om te zien dat ik toch niet alleen sta haha

Best populair die Webers met vaderdag.
Hmmm... was enorm nieuwsgierig omdat ik zelf ook weinig inspiratie heb voor aanstaande zondag. Maar als ik de reacties zo zie dan moet ik nu óf zelf aan het knutselen óf onze 10 wk oude dochter laten knutselen.

Weber wordt het ook niet. Die heeft ie voor z'n verjaardag gekregen laatst.

Fotojaarboek vind ik echt geweldig! Heb inmiddels wel veel foto's hoor... maar dan dus alleen van de afgelopen 10 weken. Maar ik ga hem zeker onthouden voor volgend jaar.

Ben ook wel van de praktische cadeaus, die dan wat luxer zijn dan waar we normaal voor zouden gaan...

En zat zelf ook te denken aan kaartjes voor een musical. Maar dat vind ik dan weer een beetje sneu: dochter 'geeft' ze en moet vervolgens zelf naar de oppas.
Nou dan neem jij het idee van Mabelle,

Accessoires voor bij de weber!

http://www.fonq.nl/produc ... LOzi6Sd9b4CFfOhtAod8QUA6g

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven