brutale vraag...
donderdag 12 juni 2014 om 20:51
Maar wie oh wie wil mij helpen...
Ik ben laatste tijd best veel aangekomen en voel me dik en lelijk bah bah
Dit is echt sinds de laatste maanden want nog nooit eerder voelde ik me zo onzeker over mijn lichaam en uiterlijk
Ik moet dus nu helaas gaan shoppen maat 44 ( snik snik)
Ben 1,78 lang en 79 a 80 kilo zwaar
Volle bovenarmen
Kleine borsten
Geen kont
Hele dikke vette zwemband cq dikke buik
Verder ben ik errug gelukkig hoor
)
Maar nu haaaaat ik shoppen en slenteren en deed dus altijd online shoppen
Het liefst bij bonprix....
Mijn vraag ( eindelijk) wie wil voor mij leuke setjes creeeren... Liefst dus op bonprix
Zou me zo graag vrouwelijk sexy en nog jong voelen ben namelijk pas 30
Dus mag ook best nog een beetje hip en sportief zijn
Snap dat dit best een heftige vraag is maar heb eerder topics gelezen dat mensen dit aanbieden dus please wie helpt!!!
Alvast bedankt
Ik ben laatste tijd best veel aangekomen en voel me dik en lelijk bah bah
Dit is echt sinds de laatste maanden want nog nooit eerder voelde ik me zo onzeker over mijn lichaam en uiterlijk
Ik moet dus nu helaas gaan shoppen maat 44 ( snik snik)
Ben 1,78 lang en 79 a 80 kilo zwaar
Volle bovenarmen
Kleine borsten
Geen kont
Hele dikke vette zwemband cq dikke buik
Verder ben ik errug gelukkig hoor
Maar nu haaaaat ik shoppen en slenteren en deed dus altijd online shoppen
Het liefst bij bonprix....
Mijn vraag ( eindelijk) wie wil voor mij leuke setjes creeeren... Liefst dus op bonprix
Zou me zo graag vrouwelijk sexy en nog jong voelen ben namelijk pas 30
Dus mag ook best nog een beetje hip en sportief zijn
Snap dat dit best een heftige vraag is maar heb eerder topics gelezen dat mensen dit aanbieden dus please wie helpt!!!
Alvast bedankt
donderdag 12 juni 2014 om 21:45
Grote kans dat je er met mooie smalle broeken en wat wijdere tops erop weer prachtig uit kunt zien. Skinny's en schoenen met een mooi hakje zouden weleens voor jou gemaakt kunnen zijn. Maar het blijft een kwestie van passen natuurlijk. Niet te negatief denken als je iets voor de spiegel toch niet zo mooi vindt staan, gewoon gaan zoeken naar die kledingstukken die juist de blik naar jouw mooiste punten trekken.
Voorbeeld van een wijde blouse die jou best eens heel mooi zou kunnen staan.
Voorbeeld van een wijde blouse die jou best eens heel mooi zou kunnen staan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 12 juni 2014 om 21:56
quote:dikkiedik1980 schreef op 12 juni 2014 @ 21:43:
Zwarte leggings heb ik inmiddels maar dacht eigenlijk dat dat echt not done was...
Dat wordt meestal geroepen door vrouwen die ze zelf niet kunnen hebben. Als je lange slanke benen hebt, mooie enkels en weinig kont, dan is de kans groot dat leggings je prachtig staan. Het is een kwestie van passen en goed kijken. Kijk ook eens wat verschillende kleuren en lengtes van leggings of broeken voor je figuur en uitstraling doen.
Hier op het forum worden wijde pijpen vaak opgehemeld, maar als je benen juist tot je mooiste lichaamsdelen behoren is het eeuwig zonde om die te verstoppen in iets wat slobbert. Je ziet het bijvoorbeeld hier: dit model krijgt een ronduit slonzige uitstraling van die wijde pijpen. Terwijl ze er zo supergoed uitziet. Hetzelfde model, twee totaal verschillende looks en volgens mij hét bewijs dat leggings sommige vrouwen echt heel mooi staan.
Maar het staat of valt bij passen, proberen, vergelijken en niet meteen de eerste de beste outfit kopen. Soms maakt een klein detail net het verschil of iets als een hobbezak zit of juist mooi afkleedt. Wat bij de een mooi staat, is het bij de ander nét niet.
Zwarte leggings heb ik inmiddels maar dacht eigenlijk dat dat echt not done was...
Dat wordt meestal geroepen door vrouwen die ze zelf niet kunnen hebben. Als je lange slanke benen hebt, mooie enkels en weinig kont, dan is de kans groot dat leggings je prachtig staan. Het is een kwestie van passen en goed kijken. Kijk ook eens wat verschillende kleuren en lengtes van leggings of broeken voor je figuur en uitstraling doen.
Hier op het forum worden wijde pijpen vaak opgehemeld, maar als je benen juist tot je mooiste lichaamsdelen behoren is het eeuwig zonde om die te verstoppen in iets wat slobbert. Je ziet het bijvoorbeeld hier: dit model krijgt een ronduit slonzige uitstraling van die wijde pijpen. Terwijl ze er zo supergoed uitziet. Hetzelfde model, twee totaal verschillende looks en volgens mij hét bewijs dat leggings sommige vrouwen echt heel mooi staan.
Maar het staat of valt bij passen, proberen, vergelijken en niet meteen de eerste de beste outfit kopen. Soms maakt een klein detail net het verschil of iets als een hobbezak zit of juist mooi afkleedt. Wat bij de een mooi staat, is het bij de ander nét niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 12 juni 2014 om 21:59
quote:dikkiedik1980 schreef op 12 juni 2014 @ 21:54:
Super leuke legging...
Nog tips en tricks voor bikinis???Bij een dikke buik? Geen bikini. Badpak. Maar goed, da's misschien een generatiekloof; ik lees hier op het forum altijd dat badpakken niet voor jonge vrouwen zijn. Maar ik zweer erbij, ik vind ze prachtig.
Super leuke legging...
Nog tips en tricks voor bikinis???Bij een dikke buik? Geen bikini. Badpak. Maar goed, da's misschien een generatiekloof; ik lees hier op het forum altijd dat badpakken niet voor jonge vrouwen zijn. Maar ik zweer erbij, ik vind ze prachtig.
donderdag 12 juni 2014 om 21:59
Halter push up bikini?
http://www.bonprix.nl/pro ... 246/?bundle=7464169#image
http://www.bonprix.nl/pro ... 246/?bundle=7464169#image
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 12 juni 2014 om 22:00
Tankini kan ook, kun je wat omhoog halen als je ligt te zonnen.
http://www.bonprix.nl/cat ... mode-voor-dames-tankinis/
http://www.bonprix.nl/cat ... mode-voor-dames-tankinis/
donderdag 12 juni 2014 om 22:01
Ik moet eerlijk zeggen dat ik leggings mij altijd enorm mooi vind staan en het zit comfortabel...
Maar durfde dat niet zo goed
Maar dus nu wel.
)
Alleen nog op zoek naar een pump
Ook weer zoiets ik met mijn 1.78 wil eigenlijk niet nog langer lijken... Maar manlief zegt dat hij dat juist mooi vindt
Dus wellicht gewoon doen... Voelt wel vrouwelijk
Maar durfde dat niet zo goed
Maar dus nu wel.
Alleen nog op zoek naar een pump
Ook weer zoiets ik met mijn 1.78 wil eigenlijk niet nog langer lijken... Maar manlief zegt dat hij dat juist mooi vindt
Dus wellicht gewoon doen... Voelt wel vrouwelijk
donderdag 12 juni 2014 om 22:03
Sandaal voor de zomer?
http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... uw-917741/
http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... uw-917741/
donderdag 12 juni 2014 om 22:05
quote:Tickel schreef op donderdag 12 juni 2014 22:03 Sandaal voor de zomer?
<a href="http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... uw-917741/" class="link">http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... 1/</a>Deze heb ik al haha
<a href="http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... uw-917741/" class="link">http://www.bonprix.nl/product/sandaaltj ... 1/</a>Deze heb ik al haha
donderdag 12 juni 2014 om 22:06
quote:Dana schreef op donderdag 12 juni 2014 21:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dikkiedik1980 in "brutale vraag..."" class="messagelink">dikkiedik1980 schreef op 12 juni 2014 @ 21:54</a>:</b>
Super leuke legging...
Nog tips en tricks voor bikinis???</div></blockquote>Bij een dikke buik? Geen bikini. Badpak. Maar goed, da's misschien een generatiekloof; ik lees hier op het forum altijd dat badpakken niet voor jonge vrouwen zijn. Maar ik zweer erbij, ik vind ze prachtig.
Badpak pffft das wel een stap hoor denk ik zeker omdat ik opzich geen bolle buik hebaar rondom heupen buik gewoon vet ben... Mmm snap je het nog
)
Heb gewoon 1 grote zwemband rond die area
Super leuke legging...
Nog tips en tricks voor bikinis???</div></blockquote>Bij een dikke buik? Geen bikini. Badpak. Maar goed, da's misschien een generatiekloof; ik lees hier op het forum altijd dat badpakken niet voor jonge vrouwen zijn. Maar ik zweer erbij, ik vind ze prachtig.
Badpak pffft das wel een stap hoor denk ik zeker omdat ik opzich geen bolle buik hebaar rondom heupen buik gewoon vet ben... Mmm snap je het nog
Heb gewoon 1 grote zwemband rond die area
donderdag 12 juni 2014 om 22:08
hmm eerlijk gezegd ik zou de legging of skinny jeans niet doen maar de pijpen recht laten lopen als je best vol bent op de buik en wel slanke benen hebt. Je lijkt dan een bolletje op pootjes, no offence verder natuurlijk.
ik probeer je niet ergens over te halen hoor, maar ik zie dagelijks in het straat beeld heel veel dames die zo veel meer uit hun uiterlijk kunnen halen. en als ze zelf met de vraag komen dan zie ik het ook voor me meteen, en wat de mogelijkheden zijn.
ik probeer je niet ergens over te halen hoor, maar ik zie dagelijks in het straat beeld heel veel dames die zo veel meer uit hun uiterlijk kunnen halen. en als ze zelf met de vraag komen dan zie ik het ook voor me meteen, en wat de mogelijkheden zijn.
donderdag 12 juni 2014 om 22:13
donderdag 12 juni 2014 om 22:14
quote:strikjemetstippels schreef op donderdag 12 juni 2014 22:08 hmm eerlijk gezegd ik zou de legging of skinny jeans niet doen maar de pijpen recht laten lopen als je best vol bent op de buik en wel slanke benen hebt. Je lijkt dan een bolletje op pootjes, no offence verder natuurlijk.
Ai ai ai precies wat ik dus altijd over mezelf denk bolletje op pootjes....
Maar dat is vooral als ik een skinny draag met iets korts
Ik heb bijv een wat glanzende zwarte legging met een leuk gekleurde tuniek 3 kwart mouwtjes en recht model daar voel ik me dan weer wel echt goed in...
Gekleed ziet weinig tot geen rollen mede dankzij een corrigerend hempje eronder
Ik heb bijv een wat glanzende zwarte legging met een leuk gekleurde tuniek 3 kwart mouwtjes en recht model daar voel ik me dan weer wel echt goed in...
donderdag 12 juni 2014 om 22:16
Seafolly heeft bikinis met wat hogere broekjes en mooie voorgevormde tops..
http://m.debijenkorf.nl/s ... 7bseafolly%257d%26chl%3d2
http://m.debijenkorf.nl/s ... 7bseafolly%257d%26chl%3d2
Geniet van elke dag!
donderdag 12 juni 2014 om 22:18
quote:dikkiedik1980 schreef op 12 juni 2014 @ 22:14:
[...]
o dat is niet wat je bént hoor...maar als het verschil tussen heupen en buik en benen groot is kun je dat effect bereiken, ook als je maat 36 hebt hoor...maar iets langs er op is weer een ander verhaal natuurlijk en kan heel leuk staan.
volgens mij kun jij gewoon super goed er uit zien en is het zo als ik het zie in nederland gewoon wat minder gebruikelijk om uit te pakken qua kleding en make up. ik kom niet uit nederland en heb er wel wat aan moeten wennen dat je op valt als je uit pakt qua kleding. Gewoon doen waar jij je het best bij voelt!
[...]
o dat is niet wat je bént hoor...maar als het verschil tussen heupen en buik en benen groot is kun je dat effect bereiken, ook als je maat 36 hebt hoor...maar iets langs er op is weer een ander verhaal natuurlijk en kan heel leuk staan.
volgens mij kun jij gewoon super goed er uit zien en is het zo als ik het zie in nederland gewoon wat minder gebruikelijk om uit te pakken qua kleding en make up. ik kom niet uit nederland en heb er wel wat aan moeten wennen dat je op valt als je uit pakt qua kleding. Gewoon doen waar jij je het best bij voelt!