deurknip zit vast

14-06-2014 21:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een vraag. Net ging ik van buiten naar binnen en wilde de deur dicht doen, en wilde deze op de knip doen, zodat hij nog een beetje open bleef voor frisse lucht. I.v.m. wind op deze manier, geen zin in een klapperende deur.

Nu kom ik net weer bij de deur, en zit de knip muurvast. Krijg het zelf niet voor elkaar om de deur dus weer open te krijgen Tips? Enig idee hoe zoiets komt?

De deur hangt dus net niet dicht, op de knip, dus krijg m niet in beweging. :(
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Los tikken met een hamer al geprobeerd?
Kruipolie?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Een sterke buurman in de buurt?

Heb je iets om ertegenaan te rammen om hem omhoog te laten schieten?
Ik krijg hem wel een stukje naar beneden, maar tot de scheiding van de deur zeg maar. Verder muurvast :(

Hamer is in de schuur, in de tuin waar ik nu niet in kan Kan m'n pa bellen, maar hoopte op een vrouwvriendelijke tip :p

Echt super irritant dit!
Haarborstel als hamer gebruiken, is dat vrouw vriendelijk genoeg voor je?
Of een pan
Ik ben er zelfs al met al m'n kilo's aan gaan hangen, maar dat hielp niet, goed excuus om zo aan de wijn met toastjes te gaan dus
quote:Ninavt schreef op 14 juni 2014 @ 21:40:

Ik krijg hem wel een stukje naar beneden, maar tot de scheiding van de deur zeg maar. Verder muurvast :(

Hamer is in de schuur, in de tuin waar ik nu niet in kan Kan m'n pa bellen, maar hoopte op een vrouwvriendelijke tip :p

Echt super irritant dit!Hebben de buren geen hamer?
Enig idee hoe dit ding zo komt ook? Ben ik nog echt zo dom als ik me voel..
Je trots inslikken en je pa bellen.
Is het zo'n kierstandhouder?

Had ik namelijk pas ook, maar na enig porrelen brak toen alles af. Was een raam, kon toen niet meer dicht.

Kun je de andere kant niet losschroeven?
Het is de knip op een dubbele deur zeg maar. Aan de bovenkant, en hij klemt naar beneden. Ik wilde hem eraf halen, maar dat ging dus niet..
Zit er niet zo'n veiligheidspalletje op die je in moet drukken om de knip weer omhoog te doen?
Heeft de buurman een ladder?
Ik ga toch m'n vader maar even bellen, die heeft meer verstand van dit soort dingen. Hoop dat hij het zonder al te veel gedoe op kan lossen! Had dit even niet ingecalculeerd
Beetje WD40?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Die is waarschijnlijk (als ze die überhaupt heeft) in de schuur in de tuin waar ze niet naar toe kan
Haha ja precies. Krijg de deur niet open nu, helaas
M'n pa is onderweg Toch handig als ie af en toe bij wil springen :p
Ik snap werkelijk niet over wat voor slot je het hebt. Daar heb je helemaal niets aan, maar misschien voel je je dan minder dom?

Succes iig!
Goed dat je je pa hebt gebeld!
Het is ook geen slot, maar de deurknip, bovenaan de deur. Extra beveiliging en dus makkelijk om je deur wel open te hebben, maar wel vastgezet en niet te ver. Kier zeg maar.

Moet ie alleen wel weer open willen :p Heb dit normaal nooit, gelukkig

Volg je me nog?
Helemaal vandaar mijn opmerking dat je maar je vader moet bellen. Al moet je dat natuurlijk wel de komende tijd aanhoren.
quote:Ninavt schreef op 14 juni 2014 @ 22:07:

M'n pa is onderweg Toch handig als ie af en toe bij wil springen :pIk ben benieuwd? Pa woont toch niet heel ver hè? Zo sneu op zaterdagavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven