deurknip zit vast
zaterdag 14 juni 2014 om 21:36
Hallo
Ik heb een vraag. Net ging ik van buiten naar binnen en wilde de deur dicht doen, en wilde deze op de knip doen, zodat hij nog een beetje open bleef voor frisse lucht. I.v.m. wind op deze manier, geen zin in een klapperende deur.
Nu kom ik net weer bij de deur, en zit de knip muurvast. Krijg het zelf niet voor elkaar om de deur dus weer open te krijgen Tips? Enig idee hoe zoiets komt?
De deur hangt dus net niet dicht, op de knip, dus krijg m niet in beweging.
Ik heb een vraag. Net ging ik van buiten naar binnen en wilde de deur dicht doen, en wilde deze op de knip doen, zodat hij nog een beetje open bleef voor frisse lucht. I.v.m. wind op deze manier, geen zin in een klapperende deur.
Nu kom ik net weer bij de deur, en zit de knip muurvast. Krijg het zelf niet voor elkaar om de deur dus weer open te krijgen Tips? Enig idee hoe zoiets komt?
De deur hangt dus net niet dicht, op de knip, dus krijg m niet in beweging.
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
zaterdag 14 juni 2014 om 21:40
zaterdag 14 juni 2014 om 21:49
quote:Ninavt schreef op 14 juni 2014 @ 21:40:
Ik krijg hem wel een stukje naar beneden, maar tot de scheiding van de deur zeg maar. Verder muurvast
Hamer is in de schuur, in de tuin waar ik nu niet in kan Kan m'n pa bellen, maar hoopte op een vrouwvriendelijke tip :p
Echt super irritant dit!Hebben de buren geen hamer?
Ik krijg hem wel een stukje naar beneden, maar tot de scheiding van de deur zeg maar. Verder muurvast
Hamer is in de schuur, in de tuin waar ik nu niet in kan Kan m'n pa bellen, maar hoopte op een vrouwvriendelijke tip :p
Echt super irritant dit!Hebben de buren geen hamer?
zaterdag 14 juni 2014 om 22:10
Het is ook geen slot, maar de deurknip, bovenaan de deur. Extra beveiliging en dus makkelijk om je deur wel open te hebben, maar wel vastgezet en niet te ver. Kier zeg maar.
Moet ie alleen wel weer open willen :p Heb dit normaal nooit, gelukkig
Volg je me nog?
Moet ie alleen wel weer open willen :p Heb dit normaal nooit, gelukkig
Volg je me nog?
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels