Gezondheid alle pijlers

Aparte blaasontsteking?

15-06-2014 21:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Van de week kreeg ik een rare pijn in mijn onderbuik en een aandrang om te plassen, als ik ging dan was het wel een normale plas zeg maar. Geen pijn of branding. Sinds paar dagen begon t ook echt te steken links in m'n onderbuik en m'n rug. Mijn plas is normaal altijd doorzichtig over de hele dag nu is het over de hele dag wat meer geel. Ook wat meer afscheiding dan normaal. Ik heb eerder een blaas ontsteking gehad dat was ook alleen heel veel buikpijn. Hebben jullie ook deze symptomen tijdens een blaasontsteking ( dus zonder pijn bij plassen alleen opkomende stekende onderbuik/rug pijn)
Ik herken dit toen de huisarts ook dacht aan een blaasontsteking maar aangezien ik dit vroeger heel vaak heb gehad was ik zelf niet overtuigd, gelukkig had ik de kuur niet genomen want twee weken erna bleek ik zwanger te zijn!

Als je het niet vertrouwd gewoon even morgen de huisarts bellen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Laat je testen op blaasontsteking bij de HA. Kan ook een soa zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:dance01 schreef op 15 juni 2014 @ 21:33:

Ik herken dit toen de huisarts ook dacht aan een blaasontsteking maar aangezien ik dit vroeger heel vaak heb gehad was ik zelf niet overtuigd, gelukkig had ik de kuur niet genomen want twee weken erna bleek ik zwanger te zijn!

Als je het niet vertrouwd gewoon even morgen de huisarts bellenIk heb een normale menstruatie gehad zoals altijd. Dus dat kan het echt niet zijn. Op internet stond wel dat je deze symptomen kon hebben, maar ik was benieuwd of ik niet de enige was!
Ik heb heel vaak blaasontsteking (volgens Ha), maar verder dan drang om te plassen en stinkende urine komt het niet. Dus geen andere symptomen.
Omdat je stekende pijn hebt in je rug kan het ook iets met je nieren zijn.

Ik zou zeker contact opnemen met je huisarts.
Huisarts want het kan van alles zijn, of niets. Misschien heb je nierstenen, vraag een verwijsbrief voor een uroloog. Mij hebben die stenen een nier gekost. Over de complicaties zwijg ik maar.
verba volant, scripta manent.
Hoorde laatst ook een verhaal over blaasontsteking maar dat bleek een blindedarm ontsteking te zijn uiteindelijk. Het kan van alles zijn en wij kunnen het niet weten vanaf een beeldscherm. Dus ik zou maar naar je HA gaan.

Sterkte!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik heb een paar keer nierstenen gehad. Dat voelde ook zoals jij aangeeft.
Neem iig even contact op met je HA. Zelf heb ik tig keer blaasontsteking gehad. En ik heb eigenlijk nooit een branderig gevoel. Vnl buik-/rugpijn. Zelfs een keer nierbekkenontsteking gehad zónder buik- of rugpijn. Enkel koorts en vreselijke hoofdpijn.

Elk lichaam reageert weer anders...
Neem contact op met je huisarts!
Ja ik voel me sinds vandaag ook niet fit en de steken worden erger in m'n linker zij. Misschien toch maar afspraak maken. Dankjewel voor jullie reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven