Hoelang nog? Als je niks meer eet en drinkt.. en ziek bent!
maandag 16 juni 2014 om 12:55
2.5 week geleden kregen we te horen dat opa maagkanker heeft met heel veel uitzaaiingen!
Sinds afgelopen woensdag gaat het steeds slechter met hem! Sinds die tijd kan hij niet meer lopen en zitten, dus ligt hij thuis in het ziekenhuisbed.. hij heeft blaasonsteking, heel lage pols die niet eens meer gemeten kan worden en ook eet en drinkt hij niet meer sinds woensdag! Drinken alleen zon mini beetje om het wat nat te houden.. Soms praat hij ook erlangs..
Gister waren we daar en schrok er wel van hoe mager hij was geworden! Ik heb vast afscheid genomen, want het kan nu dus ieder moment gebeurd zijn
Hij zou snachts ook terminale zorg krijgen, maar daar hadden ze te weinig mensen voor pffff
Maar hoelang kan een mens nu eigenlijk leven zonder eten en drinken? Hij heeft "nog" geen pijn gelukkig!
Sinds afgelopen woensdag gaat het steeds slechter met hem! Sinds die tijd kan hij niet meer lopen en zitten, dus ligt hij thuis in het ziekenhuisbed.. hij heeft blaasonsteking, heel lage pols die niet eens meer gemeten kan worden en ook eet en drinkt hij niet meer sinds woensdag! Drinken alleen zon mini beetje om het wat nat te houden.. Soms praat hij ook erlangs..
Gister waren we daar en schrok er wel van hoe mager hij was geworden! Ik heb vast afscheid genomen, want het kan nu dus ieder moment gebeurd zijn
Hij zou snachts ook terminale zorg krijgen, maar daar hadden ze te weinig mensen voor pffff
Maar hoelang kan een mens nu eigenlijk leven zonder eten en drinken? Hij heeft "nog" geen pijn gelukkig!

maandag 16 juni 2014 om 13:06
Als je echt helemaal niets drinkt gaat het snel (binnen enkele dagen). Mijn oma heeft echter nog een maand geleefd nadat ze (spontaan, zonder ziekte) besloot om te stoppen met eten en drinken. In die maand heeft ze af en toe nog wel wat gedronken, en kreeg dan vooral Nutridrink om zich wat beter te voelen. Door de verzwakking kreeg ze veel pijn, en toen er eenmaal begonnen was met morfine is ze na 1,5 dag overleden.
Sterkte!
Sterkte!
maandag 16 juni 2014 om 14:30
Als het vochtgehalte ''op peil'' blijft, kan iemand zichzelf toch doen versterven.
Echter dit kan wel even duren, als je bv een sterk hart hebt.
Ik vind het vreselijk voor je opa, ik hoop oprecht dat er wel 24/7 iemand bij de arme man is.
Echter dit kan wel even duren, als je bv een sterk hart hebt.
Ik vind het vreselijk voor je opa, ik hoop oprecht dat er wel 24/7 iemand bij de arme man is.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 16 juni 2014 om 14:51
maandag 16 juni 2014 om 18:30