Vakantie verlangen.

27-03-2014 10:26 88 berichten
Ik verheug me ontzettend op mijn vakantie dit jaar: naar Parga, ontbijt in het hotel met mijn voeten in het zand aan zee. Zon, autootje huren en s'avonds lekker uit eten. Wat gaan jullie doen en verheug je je ook al zo? Vertel!
Alle reacties Link kopieren
Nog dertien dagen dus stilaan volop in aftelmodus. Drie weken roadtrippen in de Baltische Staten, soms hotel, soms camping.
Eind september vlieg ik naar New York. Daar vanalles zien en bekijken. Dan vlieg ik voor 'n paar dagen door naar Washington. Alles bij elkaar bijna twee weken weg.

Ik kijk er erg naar uit, zo'n vakantie is voor mij een enorme luxe. De voorpret is al leuk, ben al wat dingen aan het plannen om dan te doen.
Een van mijn katten heeft lympheklierkanker. Op dit moment is de kat zelf nog net zo vrolijk, dik, speels, eetlustig en aanhankelijk als altijd. Maar op een gegeven moment zal de ziekte het winnen.

Ik ga dus niet ver weg op vakantie met het risico dat het juist dan gaat opspelen. Dus geen noord-Spanje (Baskenland, Galicië enzo), wat ik van plan was. Dat kan altijd nog.

Wel heb ik twee weken vrij genomen in juli en ga ik diverse fietstripjes maken in Nederland, o.a. logeren bij familie en vrienden, en anders slapen bij Vrienden op de Fiets of in een appartementje ofzo. Dat vind ik ook heerlijk en kijk ik erg naar uit! (Met Pinksteren ook al 4 dagen gedaan.)

Mocht het dan mis gaan met poes, ben ik zo weer thuis.

Fijne vakantie allemaal!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Oh ja en ik heb elke week beachvolleybaltraining op het 'echte' strand aan zee, dat is ook elke week een minivakantietje!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Wat een mooie vakanties allemaal!!

Wij gaan een weekje naar de sprookjescamping niet echt ver weg dus en ook niet luxe, we hebben schulden afbetaald dus meer zit er niet in. Al denk ik dat mijn dochter van dan 1,5 het fantastisch zal vinden
Nog een maandje hier, dan ga ik er een paar weekjes tussenuit. Ieder jaar heb ik in Pinksteren een kampeerweekendje, vanaf dan beginnen de kriebels bij mij op te komen..

Nog ff volhouden dus. Maar daarna is de beloning des te groter..
Was dit topic alweer kwijt. Leuk om te lezen allemaal.

Nog 1 dagje werken en dan gaan we zaterdag.

De camping is I Pini, ter hoogte van het meer van Bracciano. Wij hebben geboekt via Roan. Dat is zowat de enige die stacaravans met 3 slaapkamers aanbiedt.

http://www.roan.nl/camping/italie/rome/camping-i-pini
Ik kijk ook helemaal uit naar de vakantie! In juli 5 dagen Parijs met mijn man en dan in augustus nog 8 dagen Portugal met de kinderen. De afgelopen paar jaar zijn we naar van die grote all inclusive resorts geweest, waar ik helemaal niet zo van houd, en nu eindelijk naar een klein hotelletje in een klein plaatsje met nog weinig toerisme. Heerlijk!
O ja zoveel zin in he.Wij gaan naar Frankrijk,vlakbij Narbonne in Gruissian.We zitten in een huisje op 1 min lopen van de middellandse zee en als we op het terras zitten kunnen we de zonsondergang zien. We zitten op 2,5 uur van Barcelona dus daar gaan we ook nog een dagje naar toe.Over drie weken gaan we al heerlijk.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Wat een heerlijke bestemming allemaal!

Ik heb heel veel zin in een weekend met vrienden over drie weken in de Eifel, Duitsland. Mijn grote hobby is koken en samen met twee andere meiden gaan wij een topdiner klaar maken voor de rest die gaat motorrijden of fietsen. In totaal zijn we met 14 pers.

Maar waar ik vooral heeeeeel veel zin in heb is in onze huwelijksries naar Nieuw Zeeland dit najaar. Vijf weken op vakantie... superveel zin in!
Wij gaan naar Zuid-Frankrijk. Naar een camping bekend van het TV-programma Ik Vertrek. Gevonden via deze website, echt een aanrader.
Vorige week een weekendje weggeweest met een grote groep vrienden inclusief de kinderen die daarbij horen.

Een leuk huisje in Zeelend, was echt genieten en een opwarmertje voor de vakantie komende zomer...

12 dagen naar Portugal, de Algarve.

Een villa gehuurd met eigen zwembad, vlakbij een aantal mooie dorpjes en mooie stranden.

2 gehuurde auto's voor de deur dus we kunnen alle kanten op. Huisje voor max 12 personen en we gaan met 9, dus aan ruimte ook geen gebrek.

Heb er ontzettend zin in en ben echt aan het aftellen :-)
Omdat het kan
Snik Voor ons zit er geen vakantie of uitje in. Helaas.

Maar iedereen die wel gaat veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven