Durf mijzelf niet te profileren.

20-06-2014 17:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dbericht verwijderd
anoniem_160880 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 02:16
Reden: prive
98.36% gewijzigd
Heeeey Zwelgster, lees even de miljoenen reacties op één van je andere duizend topics.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:Tommy_Gun schreef op 20 juni 2014 @ 18:24:

Heeeey Zwelgster, lees even de miljoenen reacties op één van je andere duizend topics.

+1

Mijn god. Ik wilde eerst nog serieus gaan reageren. Maar heb na het zien van deze reactie maar even geloept..... blij dat ik daar geen moeite ingestoken heb. TO, kom op, wat kansloos, je zeurt alleen maar en doet niks met reacties van anderen op al je topics.
Sorry, nu durf je jezelf natuurlijk helemaal never nooit nie meer te profileren.
quote:rastan schreef op 20 juni 2014 @ 18:40:

[...]

+1

Mijn god. Ik wilde eerst nog serieus gaan reageren. Maar heb na het zien van deze reactie maar even geloept..... blij dat ik daar geen moeite ingestoken heb. TO, kom op, wat kansloos, je zeurt alleen maar en doet niks met reacties van anderen op al je topics.En dat is dan nog maar één nick... Zwelgje gaat al een jaar of 8 en 80 accounts mee.
Wss zijn we gewoon jaloers.
Volgens mij zijn we zure visgleuven op een brommert.
En TO, kun je wat met onze reacties?
Beste Jelle,

Met weer nieuwe topics openen op het VIVA-forum schiet je niets op.

Je hebt gisteren de intake bij een psycholoog gehad. Ga over een week met haar praten over de negatieve spiraal.

Tussen vandaag en je volgende gesprek met je psych: gooi alle oude troep uit je woning weg, was je beddengoed, ga de ramen lappen, handel je administratie af, ruim je mailbox op. En ga een rondje door het bos fietsen. Daarmee kom je in een positieve spiraal.

Succes.
quote:Tommy_Gun schreef op 20 juni 2014 @ 18:43:

[...]

En dat is dan nog maar één nick... Zwelgje gaat al een jaar of 8 en 80 accounts mee.Oh? En ik maar denken dat ik redelijk op de hoogte was....

ohoho!

quote:StoraHuntur schreef op 20 juni 2014 @ 18:59:

En TO, kun je wat met onze reacties?
Ik heb écht lol op het forum lately!!!
bericht verwijderd
anoniem_160880 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 02:21
Reden: prive
97.44% gewijzigd
Hmm, niet zuur of jaloers maar gefrustreerd dit keer.

Je bent zelf ook niet echt sympathiek, je liegt hier alles bij elkaar en schrijft enorm laatdunkend over je vrienden die wel iets van hun leven maken. Hij die zonder zonde is neuke de eerste steen enzo. Maar wel goed van die therapie (al heb ik dat ook al vaker langs zien komen). Succes ermee.
Gaat de therapie je niet helpen om uit die negatieve spiraal te komen? Ik denk dat mensen hier geirriteerd op je reageren omdat je steeds hetzelfde vraagt, telkens nieuwe topics opent (vaak met een nieuwe nick, maar door je problematiek en schrijfstijl herkenbaar), snel niet meer reageert in een topic en dan voelen mensen die wel reageren en moeite in een antwoord steken zich ook bepaald niet serieus genomen in hun inspanning om je te helpen. Snap je dat?

Om je beter te voelen: mij helpt sporten altijd, liefst buiten. Pak de fiets en ga een eind fietsen, liefst een nieuwe route die je niet kent. Lekker kijken, genieten van de zon, beweging en get buiten zijn. Verder goed voor jezelf zorgen: lekker koken voor jezelf en nodig deze week iemand uit om te komen eten of een biertje te komen doen en toon oprechte interesse in hem of haar. Ga naar je vrijwilligerswerk en werk daar hard, toon interesse in anderen. Succes!
Ik vind het wel heel goed dat je naar een psycholoog gaat. Ontzettend goede stap dat je erkent dat je hulp nodig hebt en dat je die hulp aanneemt. Vind ik echt heel fijn om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven