Had ik nou toch maar...

24-06-2014 10:09 51 berichten
... Gisteren die pluizenborstel gekocht! Net een knuffel sessie met de kat gehad en ik kan me beter omkleden.. Pfff..

Wat zijn jullie "had ik nou toch maar" momenten?
Blijven staan, dan had mijn leven er nu heel anders uitgezien.
Beter nagedacht toen ik bepaalde dingen wilde voor een jongen.

Dan had ik nu financieel gezien beter gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Geen echte regrets, want dat vind ik zonde van het leven...

Maar als ik gisteren naar de supermarkt was gegaan en niet te lui was geweest had ik nu niet zonder ontbijt de deur uit gehoeven
Niet naar het viva forum gesurft...

Dan was nu de ontbijtboel misschien opgeruimd en de was opgehangen..
Had ik gisteravond maar niet zoveel gedronken.. Zit nu met een enorme kater op mijn werk en moet nog tot 17.00 uur
Denk dat al mijn ex-collega's vandaag denken, had ik een half jaar geleden, ook maar die 5 maanden gepakt en er uit gegaan. Nu krijgen er vanavond 27 te horen dat ze eruit gaan, zonder een cent mee te krijgen.
quote:renate73 schreef op 24 juni 2014 @ 10:55:

Denk dat al mijn ex-collega's vandaag denken, had ik een half jaar geleden, ook maar die 5 maanden gepakt en er uit gegaan. Nu krijgen er vanavond 27 te horen dat ze eruit gaan, zonder een cent mee te krijgen.Sneu. Maar ja zo is het leven helaas. Vol big surprise
Trots!
20 jaar geleden geweten wat ik nu weet.
mijn lesbevoegdheid gehaald 21 jaar geleden.
Niet geschoten is altijd mis
Had ik nou toch maar een andere loopbaan gekozen.
Had ik nou toch maar direct die relatie verbroken i.p.v. gaan afvallen zodat ik meer zou lijken op het meisje waarmee hij vreemd ging. (=6jr geleden)
quote:Cateautje schreef op 24 juni 2014 @ 10:15:

Blijven staan, dan had mijn leven er nu heel anders uitgezien.Dit intrigeert mij, vertel?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Had ik nou maar andere leden voor m'n proefschrift commissie gekozen. Vaarwel relaxte zomer door al jullie commentaar.
.. die smerige pizza gisteren niet gegeten. Werd wakker met maagzuur en diarree.
rtie: het is nooit te laat om te switchen.

Ik ben 2 jr geleden in t diepe gesprongen. Ik heb nu al n nieuwe baan!

Had ik maar op de middelbare meer technische handwerkvakken gehad, dan had ik nu al 8 jr ervaring.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:redhothead schreef op 24 juni 2014 @ 11:00:

20 jaar geleden geweten wat ik nu weet.Ja dit
Had ik maar eerder beseft dat je je eigen leven leuk moet maken en het niet moet laten afhangen van anderen
Don't waste your time waiting
Eerder balletlessen genomen. Dan had ik misschien mijn beroep kunnen maken van dansen...
... Eerder naar een ander ziekenhuis gegaan, dan had ik wellicht nu nog mijn volledige zicht gehad..
Had ik maar niet voor mijn ex gegaan .Dan was ik nu niet zo verbitterd en wrokkig geweest...
Tja.. Had ik nu maar die andere baan genomen toen ik van school kwam, dan had ik nu geen burn out gehad, maar had ik ook mijn verloofde en veel vrienden niet gekend..

Dus no regrets..
Had ik maar dat 6e drankje niet genomen, dan had ik nu misschien niet kotsend over de pot gehangen
Had ik maar als kind al gebroken met mijn ouders of naar jeugdzorg oid gestapt..
Ondanks de prijs, die mooie laarzen gekocht! Overal gezocht en nu zijn ze nergens meer te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven