Gezondheid alle pijlers

ervaring met pcos?

25-06-2014 17:43 6 berichten
Ik moet onderzocht worden of ik pcos heb .. heeft iemand hier ervaring mee? hoe gaat dat , doet de huisarts dat zelf of moet je naar het ziekenhuis? en wat heeft het voor gevolgen..
Ik kreeg van de huisarts een verwijzing naar de gyneacoloog. Er werd bloedgeprikt op hormonen en er werd een uitwendige echo gemaakt van mijn eierstokken. Deze waren vergroot, plus mijn hormoonwaarde was niet goed = PCO.

Je follikels worden geen eicellen, dus geen ei sprong, dus geen kans op zwangerschap. Als je een kinderwens heb, kan de arts je helpen. Kans om kinderen te krijgen met PCO is relatief groot.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een bloedonderzoek en inwendige echo. Wij waren bij een fertiliteitspoli. Mijn pcos bleek een vd oorzaken dat ik niet zwanger werd.
Mn nicht heeft het. Fertiliteitskliniek heeft ze inwendige echo en bloedonderzoek gehad. Eerst pillen geslikt 5 maanden . Hielp niet. Daarna spuiten. 1e ronde zwanger. Kleine is 4 maanden
Inwendige echo gehad bijn de gynaecoloog en ernstig pcos geconstateerd. Daarna heel traject met pillen en toen injecties.

Uiteindelijk geopereerd dmv leotherapie en toen zwanger geraakt op de natuurlijke manier.

Door alle behandelingen met hormonen nu helaas in de overgang.
Bloedonderzoek, groot hormoononderzoek en een inwendige echo.

Werd nooit ongesteld.

5 jaar medische molen en geen kinderen mogen krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven