slushi maker wie heeft hem?

26-06-2014 07:33 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonen hier willen graag zo een slushi maker van de Intertoys.

Ze kosten 15 euro en het ziet er veelbelovend uit.

Wil er dus 2 kopen.

Alleen heeft iemand ervaring met die dingen en werkt het echt zo goed als dat ze met de reclame doen geloven?
Ik heb er zo een.. Eerst dacht ik dat et kapot was door alle losse ringen maar dat hoort zo. Maar eerlijk gezegd heeft het 1x gewerkt en erna niet meer. Hoe dat kan weet ik niet. Want het is een makkelijk systeem dat niet kapot kan gaan, maar het lijkt alsof de vloeistof in de beker zelf niet meer bevriest. Jammer want t was een prijzig kado
Niet kopen! Ik heb hem en hij werkt voor geen meter.

Hij doet bij mij niets.
Oke zo een vermoeden had ik al.

Ik moet er 2 kopen dan en vind 30,= best veel geld, en zeker als het niet werkt.

Ik laat jullie reacties lezen aan mijn zoontjes.

Dank jullie wel!
Jammer want het is wel een leuk idee
Ik heb hem ook en bij mij werkt hij perfect!

Ik zet hem vaak een halve dag/dag in de vriezer en met frisdrank krijg ik een slushi. Leuk idee!
a docter a day keeps the apple away
Wij hebben er sinds vorig jaar ook 1. Werkt perfect!
Je moet er ijskoud drinken in doen, dan doet hij het wel. Maar het soort ijs wat het maakt vind ik niet lekker en de kinderen ook niet. Soort 'pap' ijs. Nooit meer in gebruik.
Misschien heeft de action wel een goedkopere variant om het te testen?
werkt prima hoor!

Ik heb denk ik een 'echte' van de Blokker.
Ik maak slush in de blender. Gaat ook heel prima.
Ook lekker voor volwassenen met citroenlimonade en verse munt trouwens.
Ik heb er twee bij fonq besteld online, dan knijp je niet maar schraap je de randen af met een lepel tot je ijs hebt. Ze gebruiken ze hier elke avond, top echt! Gister nog met perensap, mmmm.
Ik heb hem vd Blokker. Geen succes hier. Raar ijs en het duurt me allemaal veel te lang; drankje moet ijskoud zijn, slushi vervolgens paar uur in de vriezer. Je moet het dus echt plannen.
Ik heb 'm ook van de Blokker. Na twee dagen vriezer gebeurt er niets.
quote:Suze02 schreef op 26 juni 2014 @ 09:03:

Ik maak slush in de blender. Gaat ook heel prima.

Zo blijven wij het ook maar doen dan. .

Helaas heb en wij niet een heel grote vriezer dus helaas niet altijd ijsblokjes.
http://www.youtube.com/watch?v=5T68TvdoSbI
Mijn dochter heeft er ook 1. Na 2 keer gebruiken lijkt het alsof de vloeistof bijna verdwenen is uit die slappe binnenkant...

Heel vreemd, want hij lekt niet voor zover ik kan zien.

Weggegooid geld dus.
quote:Suze02 schreef op 26 juni 2014 @ 09:03:

Ik maak slush in de blender. Gaat ook heel prima.Dit dus. In de blender of goede keukenmachine gaat het ook prima.
quote:mafalda schreef op 26 juni 2014 @ 10:19:

[...]

Zo blijven wij het ook maar doen dan. .

Helaas heb en wij niet een heel grote vriezer dus helaas niet altijd ijsblokjes.Gewoon wat water in een zakje doen, past overal tussen. Na bevriezing met een hamer en een theedoek aan de gang.
Die van mij zijn van t merk zoku, die doen het prima dus.
He, wat een teleurstelling. ik dacht dat er een sushimaker was uitgevonden. Een moderne variant op de zakjapanner.
Ik heb de Slushy Wizard van de Xenos deze week gekocht (7 euro, vaatwasmachinebestendig). Maakt prima slush! Je moet er wel wat geduld voor hebben: telkens roeren en dan weer wachten, in totaal 15 - 20 min denk ik. Maar dat vind ik zelf juist wel leuk, lekker voor de tv bijvoorbeeld.

Je moet de binnenbeker invriezen, dat is een behoorlijk ding.
Hier ook zo'n ding. Ik houd niet van slush, had hem voor mijn man gekocht. Hij gebruikt hem regelmatig, doet het prima en het smaakt hem goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven