De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:hyale schreef op 26 juni 2014 @ 16:07:

Ik hou er niet zo van als iemand als Nickname "Pinda" heet en vervolgens een plaatje van een pinda als avatar. Vind ik persoonlijk nogal saai.Dan wordt het hoog tijd dat ik een andere avatar neem
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:NYC schreef op 26 juni 2014 @ 16:13:

Ik heb de nick NYC gekozen omdat andere nicknames die ik wilde kiezen al in gebruik waren en de avatar daar op afgestemd. Had eerst "gewoon" een plaatje van het vrijheidsbeeld en toen onze baby werd geboren heb ik deze versie ervan gemaakt. Dan idee kwam overigens niet van mijzelf, die lof gaat naar Enn.Ik zie nou pas dat je ava is veranderd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dropje70 schreef op 26 juni 2014 @ 16:15:

[...]

Dan wordt het hoog tijd dat ik een andere avatar neem Mooi zo houden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Scamp schreef op 26 juni 2014 @ 16:15:

[...]

Oh, hai!

Oef vertel ?
quote:lesbianwoman schreef op 26 juni 2014 @ 16:17:

[...]

Oef vertel ?

Halve sleeve, halve (onder)rug, onderarm links, onderarm rechts (2 kleine), onderbuik. En schouders/bovenste deel van rug in de planning.

Deze avatar is sprekend mijn overleden hondje toen hij pup was.

En als ik in hondenogen kijk smelt ik....

Blijf gewoon bianca is leuk,die vrouw uit die ik volgde.

En catootje is leuk,uit een grappige strip.
Ik heb altijd als ik een smurf als ava zie, ik denk aan Peecee. Die heeft "indruk" gemaakt. Maar blijkbaar is er nog een forummer met een smurf als ava
Dankje Scamp

Dropje, gewoon zo houden hoor.
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2014 @ 16:16:

[...]

Ik zie nou pas dat je ava is veranderd 't Is meerderen niet opgevallen dus schaam je niet
quote:Scamp schreef op 26 juni 2014 @ 16:18:

[...]

Halve sleeve, halve (onder)rug, onderarm links, onderarm rechts (2 kleine), onderbuik. En schouders/bovenste deel van rug in de planning.

Gaaf!! Goeie plekken ook. Een nieuwe in Japan ?
quote:Scamp schreef op 26 juni 2014 @ 16:18:

[...]

Ben jij Laura?

:rofl
quote:NYC schreef op 26 juni 2014 @ 16:19:

[...]

't Is meerderen niet opgevallen dus schaam je niet Ja maar wij zitten in een tabel samen.
Ik ben nogal fan van Disney, vooral de prinsessen. Is zoiets een goed idee?
Leuk topic. Ook omdat ik bij sommige mensen altijd de personages op de avatar voor me zie als ik reacties lees. Bijvoorbeeld bij Lebowski, dan heb ik altijd een plaatje in mijn hoofd van The Dude die hier zit te forummen. Hetzelfde bij MrsStanleyWalker en wat anderen. Ik word er altijd wel vrolijk van.

Mijn avatar is gewoon een inspiratieloos poppetje dat ik heb gemaakt in een manga face generator. Ik lijk er een beetje op, alleen zat er geen pukkeloptie bij.
quote:damina schreef op 26 juni 2014 @ 16:25:

Ik ben nogal fan van Disney, vooral de prinsessen. Is zoiets een goed idee?Niet echt origineel.
Ja, maar dan niet het voor de hand liggende, dat is leuk. Liever niet zo zoetig.

Ik vind Marge Simpson ontzettend grappig. Als ik een plaatje van haar zie moet ik altijd denken aan haar gekke stem.
Google "Didney Worl" en je komt leuke tegen
quote:2Italy2 schreef op 26 juni 2014 @ 16:30:

[afbeelding]Tjee, dat je dat durft, een foto van jezelf op het forum te zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven