De avatar op Viva
donderdag 26 juni 2014 om 16:15
quote:hyale schreef op 26 juni 2014 @ 16:07:
Ik hou er niet zo van als iemand als Nickname "Pinda" heet en vervolgens een plaatje van een pinda als avatar. Vind ik persoonlijk nogal saai.Dan wordt het hoog tijd dat ik een andere avatar neem
Ik hou er niet zo van als iemand als Nickname "Pinda" heet en vervolgens een plaatje van een pinda als avatar. Vind ik persoonlijk nogal saai.Dan wordt het hoog tijd dat ik een andere avatar neem
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
donderdag 26 juni 2014 om 16:16
quote:NYC schreef op 26 juni 2014 @ 16:13:
Ik heb de nick NYC gekozen omdat andere nicknames die ik wilde kiezen al in gebruik waren en de avatar daar op afgestemd. Had eerst "gewoon" een plaatje van het vrijheidsbeeld en toen onze baby werd geboren heb ik deze versie ervan gemaakt. Dan idee kwam overigens niet van mijzelf, die lof gaat naar Enn.Ik zie nou pas dat je ava is veranderd
Ik heb de nick NYC gekozen omdat andere nicknames die ik wilde kiezen al in gebruik waren en de avatar daar op afgestemd. Had eerst "gewoon" een plaatje van het vrijheidsbeeld en toen onze baby werd geboren heb ik deze versie ervan gemaakt. Dan idee kwam overigens niet van mijzelf, die lof gaat naar Enn.Ik zie nou pas dat je ava is veranderd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 26 juni 2014 om 16:23
donderdag 26 juni 2014 om 16:27
Leuk topic. Ook omdat ik bij sommige mensen altijd de personages op de avatar voor me zie als ik reacties lees. Bijvoorbeeld bij Lebowski, dan heb ik altijd een plaatje in mijn hoofd van The Dude die hier zit te forummen. Hetzelfde bij MrsStanleyWalker en wat anderen. Ik word er altijd wel vrolijk van.
Mijn avatar is gewoon een inspiratieloos poppetje dat ik heb gemaakt in een manga face generator. Ik lijk er een beetje op, alleen zat er geen pukkeloptie bij.
Mijn avatar is gewoon een inspiratieloos poppetje dat ik heb gemaakt in een manga face generator. Ik lijk er een beetje op, alleen zat er geen pukkeloptie bij.
donderdag 26 juni 2014 om 16:27