De avatar op Viva
donderdag 26 juni 2014 om 19:05
donderdag 26 juni 2014 om 19:19
donderdag 26 juni 2014 om 19:58
quote:pokkewijf schreef op 26 juni 2014 @ 18:50:
Hoe orgineel... een foto van mijzelf maar ik wilde er niet herkenbaar opstaan
En je staat op je handen.
Dat zie ik nu echt voor het eerst.
Ik heb altijd gedacht dat je een slecht afgebakken lama (oid) als ava had. Ik had geen idee wat het was.
Hoe orgineel... een foto van mijzelf maar ik wilde er niet herkenbaar opstaan
En je staat op je handen.
Dat zie ik nu echt voor het eerst.
Ik heb altijd gedacht dat je een slecht afgebakken lama (oid) als ava had. Ik had geen idee wat het was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 juni 2014 om 20:04
donderdag 26 juni 2014 om 20:22
quote:pittyrivers schreef op 26 juni 2014 @ 20:08:
Dit was mijn allerliefste boekenreeks vroeger. Heb ze wel 10 keer gelezen en wilde niets liever dan op kostschool.
Wat leuk, een medefan!!! Ik heb ze in het Nederlands én in het Engels (die Engelse heb ik in Schotland gekocht, ik had er speciaal een extra zak geld voor meegebracht ) . Jouw ava is van "Pitty in de derde" toch?
Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!
Dit was mijn allerliefste boekenreeks vroeger. Heb ze wel 10 keer gelezen en wilde niets liever dan op kostschool.
Wat leuk, een medefan!!! Ik heb ze in het Nederlands én in het Engels (die Engelse heb ik in Schotland gekocht, ik had er speciaal een extra zak geld voor meegebracht ) . Jouw ava is van "Pitty in de derde" toch?
Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!
donderdag 26 juni 2014 om 20:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juni 2014 @ 20:22:
[...]
Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!Hé, leuk lady voldemort. Ik heb een paar delen in het Engels, maar ik kan er niet aan wennen dat ze daar geen Pitty heet. Later heb ik ze nog eens gelezen en toen viel me op dat deze boeken best erg moralistisch zijn, maar als kind vond ik ze geweldig.
[...]
Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!Hé, leuk lady voldemort. Ik heb een paar delen in het Engels, maar ik kan er niet aan wennen dat ze daar geen Pitty heet. Later heb ik ze nog eens gelezen en toen viel me op dat deze boeken best erg moralistisch zijn, maar als kind vond ik ze geweldig.
donderdag 26 juni 2014 om 20:39
quote:pittyrivers schreef op 26 juni 2014 @ 20:34:
[...]
later hebben een stel onverlaten nog een keer een vervolgserie geschreven. Pitty (als geile lesbienne) op de uni. Echt, hoe komen ze erbij!
Die heb ik gelezen: GEWELDIG !!!
http://www.la-vita.nl/la- ... er-bremer-en-anja-de-crom
[...]
later hebben een stel onverlaten nog een keer een vervolgserie geschreven. Pitty (als geile lesbienne) op de uni. Echt, hoe komen ze erbij!
Die heb ik gelezen: GEWELDIG !!!
http://www.la-vita.nl/la- ... er-bremer-en-anja-de-crom