De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:damina schreef op 26 juni 2014 @ 15:58:

Hebben jullie dat ook dat je een avatar die lelijk is, gemeen kijkt oid dat je onbewust een negatief beeld hebt van een forummer? Een schattige of mooie avatar levert weet een positief beeld op bij mij de teksten maken het uiteraard weer goed (of fout).Andersom, ik merk dat ik Lord Voldemort automatisch aardig ga vinden..
Ik vind de kleuren erg mooi én vind het super irritant als mensen geen avatar hebben, dan kan ik ze niet herkennen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Ephina schreef op 26 juni 2014 @ 17:15:

Oeh die van pocahontas is mooi! Ik weet niet waarom ik de mijne heb. Lekker simpel ofzo. En herkenbaar. Daarom wil ik ook geen nieuwe. Heb trouwens ook een tijdje Sophie Ann Leqlerq van true blood gehad.

Maar toen d8 iedereen dat ik er zo uit zag en aangezien ik the opposite ben vond ik dat niet leuk.

Jij moet deze nemen joh!

Mijn nick heb ik ooit aangemaakt voor het 'bijentopic'. En daar heb ik dan weer een passend plaatje bij gezocht van een hippiemeisje met een gitaar. Ik heb alleen niet helemaal goed gemikt dus ze staat er maar half op. Helaas ben ik een IT-zwakbegaafde dus ik laat het maar zo.

Ik vind de avatar van Egidius erg leuk, al kan ik daardoor zijn schrijfsels wel onmogelijk serieus nemen. Maar dat is geloof ik niet zo'n probleem.

Die van Enn, Sabeltandcavia, BGB, Nouschi en Maleficent vind ik ook leuk/instant herkenbaar/sprekend/passend bij hun persoonlijkheid.

Saartjuhzes moet nodig een ava.
quote:3wieler schreef op 26 juni 2014 @ 16:59:

[...]

Yep! Net gewijzigd.Hoe dan? Ik wil ook een plaatje!
quote:Firene schreef op 26 juni 2014 @ 17:46:

<--

Daarom Ziet er leuk uit, maar wie is het?
Je moet naar 'profiel wijzigen' gaan en dan kun je een plaatje uploaden.
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 18:09:

Saartjuhzes moet nodig een ava.
Avatars zijn sowieso handig, dan herken je mensen sneller. En mijn avatar is gewoon een foto die ik zelf heb gemaakt en mooi vond (:
Die van mij... uh.... dekt gewoon wel de lading ;) Niet heel diepzinnig...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:zoembaya schreef op 26 juni 2014 @ 18:17:

Je moet naar 'profiel wijzigen' gaan en dan kun je een plaatje uploaden.

Dat wist ik wel maar ik dacht dat ik geen plaatjes van internet kon opslaan op de i-pad....

Gelukt! Dit is Luna Lovegood van de Harry Potter-films. Ik vond haar wel cool en eigenzinnig. De naam LunaLoona ontstond doordat allerlei andere combinaties met Luna blijkbaar al bestonden.

http://images2.fanpop.com ... white-9030127-580-702.jpg
quote:Promethium schreef op 26 juni 2014 @ 18:22:

Avatars zijn sowieso handig, dan herken je mensen sneller. En mijn avatar is gewoon een foto die ik zelf heb gemaakt en mooi vond (:Is het een vlinder op een bloem, waarbij alles behalve de vlinder in grijstonen is omgezet?

quote:Oslo schreef op 26 juni 2014 @ 18:31:

Die van mij... uh.... dekt gewoon wel de lading ;) Niet heel diepzinnig...

Maar waarom de naam Oslo? Heb je iets met die stad?

En Saartjuzes: wat dacht je van een avatar van Saartje van Swiebertje?
Die laatste drie vind ik zelf wel leuk en hebben niets met Disney prinsessen te maken.
Ik kan nog geen plaatjes plakken in berichten, maar ik vind die bovenste van Enn in het bericht van 18:38 erg mooi!
Dit vond ik het leukste appel-plaatje dat ik kon vinden.

En nu heb ik er even een handje met vlaggetje bij gephotoshopt
Spreekt voor zich, toch?
Hoe orgineel... een foto van mijzelf maar ik wilde er niet herkenbaar opstaan
Thong Nai Pan, heeulll fijn strand in Thailand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven