28-35 jr Utrecht-stad?

01-03-2014 22:08 19 berichten
-
anoniem_63dcce3e8e6b2 wijzigde dit bericht op 15-12-2018 21:34
99.52% gewijzigd
**
Leuk, ik ga je mailen!
**
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben ook 32 en single, ik woon in Nieuwegein dus vlakbij Utrecht. Het lijkt me leuk om een keer af te spreken !

Mijn mail adres: suske-d@hotmail.com

Groetjes Suus
Hey,

Ik ben 29, niet single maar wel veel zin om naar de kroeg te gaan en Utrecht te ontdekken. Ik ben namelijk net verhuisd naar Zeist en dus op zoek naar nieuwe vriendinnen.

groetjes Jolanda

mailadres:

peek-a-booh@hotmail.com
Hai,

Je bent niet de enige

Ik ben 34, single en ben ook op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen, dus ik doe graag met je/jullie mee.

Wil je mij een prive berichtje sturen? Dan kunnen we gegevens uitwisselen :-)

groetjes
Hoi,

Precies hetzelfde hier Vrienden settelen, maar wonen ook verspreid over het land. En ik zou het dus leuk vinden ook wat meer mensen in Utrecht te leren kennen! Ben trouwens 32 en vrijgezel!

Ik kan jou geen prive berichtje sturen met mijn mailadres... wil je mij een berichtje sturen? Kunnen we hopelijk snel een biertje doen ;)
Hai,

Ik zit in de zelfde situatie, 31, single en ondanks lieve (gesettelde, zwangere kindhebbende) vrienden veel te vaak op de bank in het weekend. Ik woon ook in Utrecht, graag sluit ik me bij jullie aan

Ik heb een herkenbaar mailadres; misschien kunnen we via pb (mij lukte dat niet, ik heb altijd ruzie hiermee)
Hi!

Ik ben 28, net verhuisd naar Utrecht, wel samenwonend maar ik zou het erg leuk vinden om mensen te ontmoeten in Utrecht! Ik zou het leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten!
Hoi!

Ik ben een beetje laat maar hopelijk kan ik misschien nog (een keer) mee!

Ik ben 34 en single en ben ook op zoek naar gezellige meiden in Utrecht. Veel van mijn vriendinnen settelen ook maar ik wil gewoon nog uitgaan en leuke dingen doen! :-)

Groetjes!
Hoi,

Tikkie late reactie, maar omdat ik me helemaal kan vinden in je 'profiel', dacht ik, ik probeer gewoon of ik nog kan aanhaken.

Ik hoor graag van je!

Mijn emailadres: oranjegeel@hotmail.com
Ha dames,

Hier nog iemand die het leuk zou vinden om wat gezellige meiden te ontmoeten in regio Utrecht! Ik ben 31 en pas verhuisd naar Utrecht, dus moet de stad (en de mensen;-) nog echt leren kennen. Zou leuk zijn om eens af te spreken!

Groetjes,

Marleen

Mijn mailadres is: Marleen.vivaforum@gmail.com
Hoi, ik ben net 35 geworden, single en woon in Utrecht. Ik zoek mensen om gezellig een wijntje te drinken, de stad te verkennen, af en toe een filmpje te pakken etc. Als je leuk vindt om af te spreken dan kan je mailen naar mijn anonieme mail adres 'dramarama@hotmail.com'. ik weet nog niet hoe die priveberichten werken.
Yes me too, gezellig

Ik ben 27, woon sinds een paar maanden in Utrecht en op zoek naar gezellige nieuwe contacten. Ik hou van een drankje, gezellig wat eten of een avondje de kroeg in. Lijkt me leuk een keer af te spreken!

summerinthecity1986@gmail.com
Hallo dames, ik heb verder niks meer vernomen maar zie dat er meerdere willen aanmelden. Ondertussen xit ik op FB in 2groepjes. Mochten jullie daarbij willen, just let me know. Dan voeg ik je toe:)!
jolietje!

andere fb groepje is misschien wat levendiger? Meld mij graag aan.

Zit nu bij die van 5!

Groetjes
Hoi allen,

Ik herken me ook in bovenstaande berichten! SInds kort weer single en al m'n vriendinnen aan het settelen en/of vertrekken naar het buitenland. Mis dus wat leuke meiden in mijn eigen stadje om wat leuks mee te ondernemen. Haak dus graag (eens) aan :-)

Groetjes!
Je hebt op Facebook viva dames en utrechtse gezelligheid. Allebei voor meiden uit Utrecht en omgeving:)!

Daar kunnen jullie je aanmelden!

Groetjes Jolanda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven