Mode & Beauty alle pijlers

Casual bruidegom

29-06-2014 10:02 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn googlewonders dus ik roep jullie hulp in.

Ik ga trouwen dus, ofwel dit najaar ofwel in het voorjaar.

Ik heb mijn trouwjurk al, maar vriend moet nog aangekleed. Nu gaat hij nooit zelf actie ondernemen geloof ik, dus ik ben ideetjes aan het zoeken om hem voor warm te maken.

Hij heeft zelf alleen het beeld van bruidegom strak in het pak, maar daar heeft hij een hekel aan en is er ook geen type voor.

Ik kwam her en der gave voorbeelden tegen van bruidegommen zonder pak, met een heel andere stijl maar toch bijzonder voor op een bruiloft.

Beetje rockabilly stijl bijvoorbeeld.

Wie plakt plaatjes, heeft inspiratie, voor een anders-dan-anders bruidegom?

Geen strak pak, geen stijve toestanden, maar toch echt bruidegom?

Dan kan ik ze aan hem laten zien en kunnen we speuren naar dé outfit!
668, the neighbour of the Beast
Ik leg het weer niet goed uit he?

Ik zoek dus iets wat stoer is, en wat casual, en niet te gelikt, maar toch iets voor een bruidegom.

Kan het beter niet omschrijven
Hoi! Geen plaatje maar wil wel vertellen wat mijn man aanhad. Hij wilde ook absoluut geen pak aan. We hebben een mooie donkere spijkerbroek gekocht, wit bandshirt erop van zijn favo ban en een mooi jasje zodat t wel de uitstraling van een pak had. Hieronder mooie zwarte gympen met een witte zool. Zag er echt mooi uit en het belangrijkste hij zag eruit zoals t hem paste.

Succes met kleren zoeken en geniet ervan!!
Ook leuk inderdaad!

Dat bandshirt vind ik zelf niet zo'n plan, al ben ik wel benieuwd welke band het was.

Hij loopt het hele jaar in bandshirts rond

Ik dacht wel bijvoorbeeld aan donkere spijkerbroek, geruit hemd en gilet er op, ofzo.

Wij hebben idd hetzelfde; hij moet er zich ook een beetje prettig in voelen, zeg maar.
In wat voor stijl is je jurk? Het lijkt me toch wel leuk als jullie outfits qua stijl (en kleur) een beetje bij elkaar passen.
Ik heb voor je gezocht, maar kan niets leuks vinden. Ik vind de mannenmode tegenwoordig zo iel. Alles zit keistrak en is vaak zelfs te klein.

Ik vind een mooie bandplooibroek mooi met een wit wijd overhemd erover, dus niet in de broek gefrommeld. Echt sexy vind ik dat.
quote:Lariba schreef op 29 juni 2014 @ 10:10:

In wat voor stijl is je jurk? Het lijkt me toch wel leuk als jullie outfits qua stijl (en kleur) een beetje bij elkaar passen.

Mijn jurk is redelijk klassiek, qua model, maar toch net anders dan anders.

Het is een échte trouwjurk, maar toch wel iets aparter.

Of een nette broek en blouse:

Toch een beetje dandy:

Je kunt ook het kledingprobleem in zijn geheel omzeilen:

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dit dus: De rastaman.

Ik denk dat ik voor die onderste van Viva-amber ga!
Ook een plan.
Mijn man had een mooie donkerblauwe broek, wit linnen overhemd met de mouwen opgestroopt. Grijze bretels, grijs/witte vlinderstrik en grijze adidas sneakers. Stond heel tof.

Beetje zo'n stijl:

http://www.stylemepretty.com/gallery/picture/1257613/

http://www.pinterest.com/pin/117093659036444207/
Please, geen geruit overhemd . . . . tafelkleedjes-stijl, dat wil je toch niet?????
Zoiets vind ik idd heel tof!

En hij ook wel denk ik, maar hij heeft natuurlijk niet veel in te brengen
http://www.arnhemsmeisje. ... voor-stoere-bruidegommen/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.trouwstart.nl/rubriek/trouwp ... cessoires/
Zet wel op de kaart dat de dresscode dan casual is. Mijn man doet nl naar een bruiloft altijd zijn (trouw)pak aan (bij familie/goede vrienden met stropdas) en dan heb je dus kans dat ze iemand anders aanzien voor bruidegom. Of zijn de gasten ook niet zo van het nette?
Mijn man had een wit overhemd met opgerolde mouwen en een witte korte broek aan maar ja wij trouwden op het strand ver weg
Als je googelt op rockabilly groom krijg je dit soort ideeën

quote:Desperate_Housewive schreef op 29 juni 2014 @ 10:24:

Zet wel op de kaart dat de dresscode dan casual is. Mijn man doet nl naar een bruiloft altijd zijn (trouw)pak aan (bij familie/goede vrienden met stropdas) en dan heb je dus kans dat ze iemand anders aanzien voor bruidegom. Of zijn de gasten ook niet zo van het nette?

Mijn familie is idd niet van de sjiek.

Bovendien vieren we onze bruiloft thuis met een barbecue, dus ik denk dat onze gasten wel snappen dat het niet poepsjiek hoeft, maar is idd een goede tip om het te vermelden!
Dat zal dan idd wel meevallen! Soms heb je de verwarring nog wel eens bij personeel van een locatie dan ofzo, maar dat is bij jullie nvt dan
Je kan ook zoeken op vintage groom of bohemian groom.
Is hij wel een blousjes man? Een mooi zwarte blouse met grijs gilet of een witte blouse met een diep blauw gilet is ook mooi. Het nonchalant / casual kan je dan in de schoenen, opgestroopte mouwen, leuk hoedje terug laten komen. Maar als hij geen blousje aan wil houd dat op.

Al op Pinterest gekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven