De avatar op Viva
zondag 29 juni 2014 om 14:10
quote:rochel schreef op 29 juni 2014 @ 14:06:
hebben jullie dan niet zoiets van, ok die naam is al bezet laat ik er eentje nemen die nog niet in gebruik is.
als er al een rochel was zou ik me bijv geen r0chel noemen of rochel3. ik blijf dan zoeken tot er iets unieks uitkomt. om verwarring te voorkomen.
Eens.
Dat ik nu Bieb2.0 ben is dan ook alleen omdat ik af en toe anonimiseer en weer als herboren terugkom.
hebben jullie dan niet zoiets van, ok die naam is al bezet laat ik er eentje nemen die nog niet in gebruik is.
als er al een rochel was zou ik me bijv geen r0chel noemen of rochel3. ik blijf dan zoeken tot er iets unieks uitkomt. om verwarring te voorkomen.
Eens.
Dat ik nu Bieb2.0 ben is dan ook alleen omdat ik af en toe anonimiseer en weer als herboren terugkom.
zondag 29 juni 2014 om 14:23
quote:rochel schreef op 29 juni 2014 @ 14:18:
bij jou is het lekker duidelijk gebleven met je naam en ava, bieb.
Ja ik vind het wel fijn dat wie me hier kent dat daarna ook nog doet
Maar dat ik niet meer tot 10 jaar terug geloept kan worden vind ik dan wel weer prettig.
Er zijn best veel mensen in mijn privé leven die weten dat ik forum (bv achterlijke ex) Gewoon "just in case" voelt dit lekkerder.
quote:vraag me wel af, kunnen die namen die geanonimiseerd zijn later weer aangemaakt worden door wie dan ook.Misschien een idee om aan de mods te vragen.
bij jou is het lekker duidelijk gebleven met je naam en ava, bieb.
Ja ik vind het wel fijn dat wie me hier kent dat daarna ook nog doet
Maar dat ik niet meer tot 10 jaar terug geloept kan worden vind ik dan wel weer prettig.
Er zijn best veel mensen in mijn privé leven die weten dat ik forum (bv achterlijke ex) Gewoon "just in case" voelt dit lekkerder.
quote:vraag me wel af, kunnen die namen die geanonimiseerd zijn later weer aangemaakt worden door wie dan ook.Misschien een idee om aan de mods te vragen.
woensdag 2 juli 2014 om 21:35
Ik zie vaak erg mooie avatars. Maar als ik een topic doorlees kijk ik minder naar de avatars overigens, maar naar de nicknames.
Ik ben een grote World of Warcraft-fanaat. De avatar slaat op de laatste bekende of komende uitbreiding. In dit geval Warlords of Draenor. Dus mijn avatar is het logo van die uitbreiding. Als er een nieuwe uitbreiding eraan komt, en de naam en het logo zijn daarvan bekend, verander ik de avatar, zodat deze het nieuwe logo weergeven.
Ik ben een grote World of Warcraft-fanaat. De avatar slaat op de laatste bekende of komende uitbreiding. In dit geval Warlords of Draenor. Dus mijn avatar is het logo van die uitbreiding. Als er een nieuwe uitbreiding eraan komt, en de naam en het logo zijn daarvan bekend, verander ik de avatar, zodat deze het nieuwe logo weergeven.
World of Warcraft: Legion
woensdag 2 juli 2014 om 21:57
Toen ik in 2002 (au) hier begon, zat ik een stuk minder goed in mijn vel en dus vond ik de naam van één van de meest bozige vrouwen bekend uit de mythologie wel een toepasselijke naam.
En mijn avatar is mijn beste schot ooit geschoten toen ik nog aan handboogschieten deed, waarbij ik natuurlijk pretendeer dat mijn postings altijd in de roos zijn of in ieder geval in de búúrt van de roos
En mijn avatar is mijn beste schot ooit geschoten toen ik nog aan handboogschieten deed, waarbij ik natuurlijk pretendeer dat mijn postings altijd in de roos zijn of in ieder geval in de búúrt van de roos
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
woensdag 2 juli 2014 om 22:21
Mijn nick is de afkorting van mijn naam, de initialen. En dan vanaf dat ik getrouwd ben (zomer 2015), heb een beetje valsgespeeld Ik heb mijn interieur op het Thuis-topic gepost dus zal hier niet snel erg persoonlijke posts doen, te herkenbaar.
Mijn avatar is Isabella Rosselini, italie is mijn favoriete vakantieland, ik spreek een beetje Italiaans. Ben jaloers op haar sierlijke naam en vind deze foto heel gaaf met die pose.
Ik merk zeker aan mezelf dat ik avatars link aan de geschreven tekst. En herken forummers het meest aan hun ava, niet aan hun naam.
Mijn avatar is Isabella Rosselini, italie is mijn favoriete vakantieland, ik spreek een beetje Italiaans. Ben jaloers op haar sierlijke naam en vind deze foto heel gaaf met die pose.
Ik merk zeker aan mezelf dat ik avatars link aan de geschreven tekst. En herken forummers het meest aan hun ava, niet aan hun naam.
woensdag 2 juli 2014 om 22:21
Lady Voldemort bestond hier niet toen ik hem aanmaakte, maar ik zou hemel en aarde bewogen hebben om toch iets voldemorterigs te hebben, nicksgewijs. Ik bedoel: ik had al een ava, ik had al een motto, mijn identiteit hing alleen nog maar af van die nick .
Later kwam ik er trouwens achter dat er hier ook een voldemort huist, maar die post bijna nooit. En dat is maar goed ook, want wat hij post is meestal onzin en daar wil ik niet graag mee worden verward.
Later kwam ik er trouwens achter dat er hier ook een voldemort huist, maar die post bijna nooit. En dat is maar goed ook, want wat hij post is meestal onzin en daar wil ik niet graag mee worden verward.
woensdag 2 juli 2014 om 22:32
quote:fleetfox schreef op 02 juli 2014 @ 22:13:
Ik kijk juist altijd naar de avatar Hans, heel vervelend als een trouwe forummer ineens een andere heeft. Ben ik altijd een paar dagen door van slag.
Ik ook! Ik wil dus eigenlijk ook een nieuwe maar doe het niet, nog niet .
Had je nog wat aan de reacties in je topic trouwens?
Ik kijk juist altijd naar de avatar Hans, heel vervelend als een trouwe forummer ineens een andere heeft. Ben ik altijd een paar dagen door van slag.
Ik ook! Ik wil dus eigenlijk ook een nieuwe maar doe het niet, nog niet .
Had je nog wat aan de reacties in je topic trouwens?
woensdag 2 juli 2014 om 22:44
Mijn eerste nick werd helemaal een mislukking. Ik wilde Groentesoep heten (dat vind ik altijd zo'n leuk woord om een nieuwe pen mee uit te proberen), maar er was al een Groentesoep en toen moest het dus Groentesoep2 worden. Helaas vergat ik een e bij het aanmaken, en toen werd het dus groentsoep2, zonder hoofdletter want die functie ging net in die tijd stuk .