Mode & Beauty alle pijlers

Waar jeans kopen?

04-07-2014 20:57 12 berichten
Beste forummers,

Ik heb een erg lastige maat: een slanke taille, en flinke, ronde en hoge billen (denk Jennifer Lopez). Dat is natuurlijk op zich best leuk en sexy, maar jeans kopen lukt me nooit! De taille is bijna altijd te laag, wat het geheel nogal obsceen maakt. Skinny jeans zijn ook lastig, omdat dat zo gigantisch de nadruk op je bilpartij legt. Bovendien vind ik het vervelend om me echt in jeans te moeten worstelen. Het moet toch vooral lekker zitten. (Maar ja, die relaxte boyfriend fit broeken passen dus met geen mogelijkheid om mijn ass heen).

Ik vroeg me af waar jullie jeans kopen en wat voor modellen goed zitten? Meer betalen is geen probleem voor een goede broek, maar toen ik afgelopen voorjaar naar een van die chiquere jeansmerken winkels stapten, hadden ze juist alleen maar heupbroeken en skinnies liggen. Ik hoor vooral graag van dames met een soortgelijk figuur (maar alle advies is welkom, want ik loop eerlijk gezegd al jaren alleen maar in rokken dus ben glad vergeten hoe je überhaupt broeken koopt).
Alle reacties Link kopieren
Soortgelijk figuur, ik zweer bij Met Injeans, bijv model body ss regular.
levi,s heeft de curve id.
wij slapen nooit.
Ik heb geen tips voor je figuur, maar ik koop altijd een stuk of wat broeken bij Zalando: veel keus (veel meer dan in een winkel), rustig thuis passen en terugsturen wat je niet bevalt.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Dankjewel!

Tosh, waar koop je Met Injeans? :-)
quote:may_ka schreef op 04 juli 2014 @ 21:04:

Ik heb geen tips voor je figuur, maar ik koop altijd een stuk of wat broeken bij Zalando: veel keus (veel meer dan in een winkel), rustig thuis passen en terugsturen wat je niet bevalt.Dankjewel! Ik doe dat ook wel met jurken e.d., maar omdat ik op dit moment geen idee heb wat mijn broekmaat is, ga ik in eerste instantie toch liever naar een winkel.
http://styleguide.nl/fash ... -curve-id-fitting-sessie/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Las van de week ergens dat Kim Kardashian (sp?) ook broeken in een gewone winkel koopt, maar ze vervolgens in laat nemen / aanpassen door een kleermaker.

Is dat misschien een optie voor jou?
Object up-c echt een topper... Google m maar.. Kan je online ook krijgen...
Ik heb hetzelfde als jij, een dikke kont en slanke taille. Ik heb nu alleen nog maar curve id broeken van levi's, in de bold curve. Kan er zelf mee op mijn hurken gaan zitten zonder riem en mijn bilspleet blijft bedekt. :D
Zelfde figuur en ik draag bijna alleen maar "met" broeken
Denk dat ik MET dan ook maar eens moet bekijken. :D Hebben de mensen die MET dragen ook ervaring met de curve id? Wat zijn de verschillen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven