Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:22:

(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?Als ik dit zo hoor (en ik heb geen ervaring met datingsites) kun je net zo goed op facebook kijken haha
Bij vrouwen is het ook altijd zo mooi,

- Groepsfoto's waar we moeten gaan uitpluizen wie jij nou precies bent

- Al je foto's verbergen heel nauwkeurig dat je een gezette dame bent. ( gelukkig kunnen wij het nog zien aan dikke bovenarmen. )

- Duckfaces

- De nadruk leggen op je cleavage ( grote borsten bij gezette dames staat gelijk aan magere mannen met een sixpack ladies )

- Dansend op een feestje ( i get it je bent een spontaan feestbeest )

zo kan ik er nog wel meer verzinnen.
Pffff nou 4de tinder date gister in afgelopen maanden.....en weer geen match in real life.

Aan andere kant snap ik het wel, je moet ook een beetje geluk hebben. Maar :(
Ik zwijmel nog even door hoor wellicht dat het ter inspiratie dient. Onze vakantie samen was in 1 woord fantastisch. En het contact met zijn familie gaat ook steeds beter. Mag zelfs mee naar de groep 8 musical van zijn kind en ook op het lichamelijke vlak weet ie dingen te bewerkstelligen die me nog nooit zijn overkomen dus driewerf hoera voor Tinder!
quote:kapitein schreef op 03 juli 2014 @ 21:34:

Bij vrouwen is het ook altijd zo mooi,

- Groepsfoto's waar we moeten gaan uitpluizen wie jij nou precies bent

- Al je foto's verbergen heel nauwkeurig dat je een gezette dame bent. ( gelukkig kunnen wij het nog zien aan dikke bovenarmen. )

- Duckfaces

- De nadruk leggen op je cleavage ( grote borsten bij gezette dames staat gelijk aan magere mannen met een sixpack ladies )

- Dansend op een feestje ( i get it je bent een spontaan feestbeest )

zo kan ik er nog wel meer verzinnen.Daarom was mijn profieltekst o.a. "in mij schuilt een slanke vrouw maar ik hou haar in toom met koekjes" en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik maat 42-44 heb ipv 36. Bedoel hoe verberg je dat tijdens een date? Had liever dat iemand me daar gelijk voor afschoot dan die teleurstelling tijdens een date te moeten zien op iemands gezicht. Sterker nog tijdens WA contact heb ik de debielste foto's de revue laten passeren zodat ie me in het echie ter plekke knap vond. Aldus geschiedde.
Ik heb gisteren een tinder-date gerecycled die ik een maand of twee geleden had afgescheept omdat het niet wilde vlotten tussen ons. Hij bleef wel maar appen, aardige en ook grappige dingen sturen dus ik dacht van de week what the hell... (aangezien ik met de rest ook stagneerde)

Bleek dat we de keer ervoor aardig lang elkaar heen hadden zitten kletsen, gevalletje miscommunicatie.

Het was leuk! Wauw....

Nu kan ik niet wachten op de volgende date.
Lorem Ipsum
Sinds kort ben ik ook op Tinder en heb al een paar leuke gesprekken gehad. Het is alleen nog niet tot een ontmoeting gekomen. Hoelang wachten jullie met afspreken?
ik; niet....

bij voorkeur dan
Lorem Ipsum
Je bedoelt dat je niet wacht Turquasi? (In de zin van meteen de volgende dag afspreken of zoiets?)
Ja precies, vind het zo zonde om uren te investeren in appen terwijl diegene misschien helemaaaal niet leuk is in het echt. Toch?
Lorem Ipsum
Ja daar ben ik het met je eens, en ben jij dan degene die het initiatief neemt? Of is dat wisselend?
Ik was ook van het snel afspreken, maar nu echt paar keer achter elkaar tegen viel.... misschien toch maar weer langer wachten met afspreken.

Of ik heb gewoon pech gehad, dat kan natuurlijk ook.
Ja er is voor beide wat te zeggen realiseer ik me nu en ik merk dat ik via gesprekken ook genoeg over de persoon te weten kom om te besluiten of ik door wil praten en het de tijd wil geven, of er mee op wil houden.
wisselend initief.... ligt eraan of ik me verveel haha
Lorem Ipsum
heb mezelf aangemeld bij tinder...

Had een aantal matches...... 8 van de 10 beginnen niet eens een gesprekje... Als ik begin reageren de meeste niet eens terug, Of het gesprek bloed al heel snel dood.

Eentje begon al gelijk over seks.... uhhh ja dag....zoek maar iemand anders.

met 1 ander eigenlijk afgelopen week wel veel lopen chatten.... heb alleen het idee dat er iets niet klopt.... (weet het eigenlijk wel zeker)

Hij is vrachtwagenchauffeur en bijna dagelijks wel een keer hier in de buurt.

Heeft aangeboden om een keer hier in de buurt effe te stoppen als hij op route is om alvast kennis te maken zodat we zien met wie te maken hebben...

hij zegt dat ie gescheiden is en een zoon heeft.

Nu komt het....op het moment dat ie aan het werk is (slaapt vaak in zijn cabine) is hij veel online op whats app. Vorig weekend toen hij thuis was had hij zijn internet uit staan op zijn telefoon.... (stond constant 1 vinkje tot het moment dat ie weer aan het werk ging).

gisterenavond eindigde die ook met . Ben nu bijna bij de zaak. spreek je later en daarna zag ik dat ie me geblokkeerd had (profielfoto in de app is dan o.a. verdwenen, daaraan kan je zien dat je geblokked ben).

Heb dus sterk het idee dat ie dus nog een gezinnetje thuis heeft zitten...

Wordt weer verder rond zoeken op tinder
Off topic, je kan niet zien aan een niet geziende profiel foto of je geblokt bent. Ik heb zat mensen in mijn lijst waar ik mee app die geen foto hebben.
Die vrachtwagenchauffeurs toch... Misschien heeft de mijne een dubbelleven? Nee even zonder dollen als dat zo zou zijn zou het echt vet klote zijn en een naaistreek om aan een nietsvermoedende minnares te komen die denkt dat het een date is. Als hij thuis maar 1 vinkje heeft denk ik gelijk Secret Cellphone die hij op het werk laat liggen ofzo.
Oh jongens. Op zondag n match. Op maandag beetje chatten. Dinsdag ochtend naar watsapp. Spontaan lunch afspreken. Aan het einde eerste zoen. Woensdag avond date. Blijven slapen. Gisterenavond laat nog ff langsgeweest, en we hebben het nu al over wanneer we de kids gaan introduceren. Mn eerste date. Wtf?
@meestmistig.... Dat klopt. niet iedereen heeft een profielfoto. maar gezien dat hij dat wel had en toen ineens niet meer en daarbij de appjes die ineens niet meer afgeleverd worden is 1 en 1 is 2....
zou het verder ook een naaistreek vinden als ie een gezinsleven thuis heeft...

Maar goed, de situatie is vreemd... toch niet geheel vreemd gedacht van mij of wel?
@ kapitein... ben ook niet de dunste en heb dat er dus bij de info ook bij gezet.. Daarbij staat er ook 1 foto op waar ik bijna geheel op staat...
quote:imogen75 schreef op 05 juli 2014 @ 16:09:

Oh jongens. Op zondag n match. Op maandag beetje chatten. Dinsdag ochtend naar watsapp. Spontaan lunch afspreken. Aan het einde eerste zoen. Woensdag avond date. Blijven slapen. Gisterenavond laat nog ff langsgeweest, en we hebben het nu al over wanneer we de kids gaan introduceren. Mn eerste date. Wtf?Ja zo kan het gaan als het vlam in de pan is
quote:vlekkebeest schreef op 05 juli 2014 @ 16:20:

zou het verder ook een naaistreek vinden als ie een gezinsleven thuis heeft...

Maar goed, de situatie is vreemd... toch niet geheel vreemd gedacht van mij of wel?Wat had hij voor briljante verklaring dan op het feit dat hij nooit vinkjes bij hem thuis heeft? Want iemand zit niet eeuwenlang zonder internet en als hij buiten de deur wel internet heeft dan is dat dus gewoon via zijn abonnement en heeft hij zijn internet thuis expres uit staan lijkt me. Of hij moet toevallig in een blinde vlek wonen....
quote:GrumpyCat1983 schreef op 05 juli 2014 @ 16:23:

[...]

Wat had hij voor briljante verklaring dan op het feit dat hij nooit vinkjes bij hem thuis heeft? Want iemand zit niet eeuwenlang zonder internet en als hij buiten de deur wel internet heeft dan is dat dus gewoon via zijn abonnement en heeft hij zijn internet thuis expres uit staan lijkt me. Of hij moet toevallig in een blinde vlek wonen....Van de week niet gevraagd. Mocht ie nog online komen en me deblokkeren gaat die vraag zeker komen. Of hij is nu wel online maar dat zie ik niet omdat ie me geblokkeerd heeft en dan zie je niet wanneer ie precies online is.... wordt vervolgd als ie dus nog contact opneem
Ik vraag altijd of hij nog meer foto's heeft. Dit heeft me onlangs alweer een grote teleurstelling bespaard !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven