Telefoon kwijt

05-07-2014 18:20 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sinds gisteravond mijn telefoon niet meer vinden. Ik heb em thuisgelaten maar helaas nu ik het hele huis ondersteboven heb gehaald ga ik toch twijfelen. Hij staat uit want de batterij was leeg. Ik heb op mijn telefoon toetsenbordblokering. Staat die er ook nog wanneer iemand er een andere simkaart in doet? Ik heb foto's en filmpjes van familie en me kindje erop staan en vind dit heel naar.
Nee, die blokkering is weg wanneer iemand er een andere sim instopt.
Hoe kom je daar nou bij?! Bij het aanzetten moet je de pincode van je simkaart invullen, die uiteraard weg is of veranderd als je er een andere simkaart in doet.

Telefoonblokkade, dus code intoetsen als je je toestel unlocked, blijft er wel op zitten. Dat is gewoon een instelling op je telefoon.

Wat voor telefoon is het?
En je kindjes weten het niet? Hoe oud zijn ze? Dan weet ik vast nog wel wat ongebruikelijke terugvindplekken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is een samsung S3 mini. Ik loop me al sinds gisteravond gek te zoeken. Nee me dochter is bij haar vader dit weekend. Ik had de telefoon gistermiddag nog en toen was zij al weg :(
Wie heb je voor het laatst gebeld/geappt? wanneer was dat en waar was je? Heb je gekeken in de broek die je gisteren aanhad, je jas, je tas, alle kamers, achter de bank, tussen de kussens van de bank?
Hoe groot is de kans dat je tekefoon thuis is?
Je bent zelf een theepot
Nondeju, je weet toch waar je je spullen laat? Niks raakt "zomaar kwijt". 't Heeft geen pootjes die vanzelf wegwandelen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
In mijn beleving liet ik em gisteren thuis liggen omdat de batterij bijna leeg was. Ik heb em voor het laatst in mijn slaapkamer bewust gebruikt. Maar kan niks vinden. Overal gezocht.

Grappig Pekja jij bent dus nooit iets kwijt?
quote:pejeka schreef op 05 juli 2014 @ 19:51:

Nondeju, je weet toch waar je je spullen laat? Niks raakt "zomaar kwijt". 't Heeft geen pootjes die vanzelf wegwandelen.Mijn spullen wel. Vooral mijn sleutels hebben er een handje van zich te verstoppen op het moment dat ik haast heb. De rotzakken!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:Yael1980 schreef op 05 juli 2014 @ 19:53:

In mijn beleving liet ik em gisteren thuis liggen omdat de batterij bijna leeg was. Ik heb em voor het laatst in mijn slaapkamer bewust gebruikt. Maar kan niks vinden. Overal gezocht.

Grappig Pekja jij bent dus nooit iets kwijt?Dat soort dingen niet, nee. Ten eerste omdat ik alle dingen op een vaste plaats heb liggen en ten tweede omdat ik een opgeruimd huis heb. Als ik al iets kwijt ben, is het een muntje van 50 cent waarvan ik dacht dat het in een jaszak zat o.i.d., om een karretje te pakken bij de supermarkt. Maar nee, telefoons e.d. raak ik niet "zomaar kwijt".
Wat ontzettend rot is dit voor je! Ik hoop dat je hem nog terug kan vinden.

Het beste is inderdaad om even goed na te denken waar je was toen je hem het laatst had en je stappen nagaan.

Je kleding goed nazoeken en eventueel ook in de wasmand kijken voor het geval hij uit je broekzak is gevallen.

Succes!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
quote:pejeka schreef op 05 juli 2014 @ 19:56:

[...]

Dat soort dingen niet, nee. Ten eerste omdat ik alle dingen op een vaste plaats heb liggen en ten tweede omdat ik een opgeruimd huis heb. Als ik al iets kwijt ben, is het een muntje van 50 cent waarvan ik dacht dat het in een jaszak zat o.i.d., om een karretje te pakken bij de supermarkt. Maar nee, telefoons e.d. raak ik niet "zomaar kwijt".

Ik ga bijna hopen dat het je toch een keer gebeurt.

Nou denachtzuster je haalt me de woorden uit de mond
quote:denachtzuster schreef op 05 juli 2014 @ 20:02:

[...]

Ik ook.
Ga ff wat anders doen. Relax! Bij mij schiet dan ineens te binnen wat of waar ik iets ben vergeten.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Geen paniek TO dat ding komt wel weer terecht. Hij ligt vast op een hele logische plek. Mijn spullen komen altijd weer tevoorschijn als ik stop met zoeken (of ze niet meer nodig heb). Dan is schijnbaar de lol van het verstoppen eraf.
Tussen het matras en bedrand?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Matras is er helemaal af geweest
Vast ook al je kledingkast leeggehaald....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Systematisch te werk gaan.

Beginnen met de meest logische plek.

Heb je een boxspring? Misschien tussen het kopschot?
hier vallen telefoons nogal eens uit broekzakken, tussen de bank.
quote:denachtzuster schreef op 05 juli 2014 @ 20:02:

[...]

Blijf hopen. zou ik zeggen. Geef je echter weinig kans. Ik ben niet van het type "gezellig rommelig". Zou ook niet weten wat er zo gezellig is aan een huis waar het altijd min of meer rommel is. Kan alles midden in de nacht met mijn ogen dicht vinden als het nodig is. Dus sorry, bij mij geen telefoons of dergelijke dingen die gewoon even ten onder gaan in de rommel en die ik niet meer kan vinden.
Oh, dit herken ik! Ligt hij misschien ergens op een boek of tijdschrift? Heb je hem op een plank in de kast gelegd toen je op je knieën zat? Zit hij in de jas van dat leuke zomerjasje dat je gisteren droeg maar waar het vandaag geen weer voor was? Ligt hij op het toilet? In de keuken misschien, heb je hem niet in een lade gestopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven