Estoril Portugal
zondag 6 juli 2014 om 05:00
Goedemorgen!
Ik heb een vakantie geboekt naar Estoril (Portugal), auto erbij gehuurd dus ook zo in Lissabon Ik ga pas in September maar tijdens lange nachtdiensten als deze zit ik lekker op internet te kijken wat ik allemaal zou willen zien en doen.
Is er iemand al eens in de buurt Estoril-Cascais-Lissabon geweest? Wat vond je er van en heb je nog tips?
Ik heb een vakantie geboekt naar Estoril (Portugal), auto erbij gehuurd dus ook zo in Lissabon Ik ga pas in September maar tijdens lange nachtdiensten als deze zit ik lekker op internet te kijken wat ik allemaal zou willen zien en doen.
Is er iemand al eens in de buurt Estoril-Cascais-Lissabon geweest? Wat vond je er van en heb je nog tips?
zondag 6 juli 2014 om 07:44
Ik vind Estoril niet zo leuk. Cascais is wel erg leuk. Leuk dat je een auto hebt gehuurd, dat wilden wij ook doen maar is er niet meer van gekomen. Erg jammer want ik was zo benieuwd naar de kleinere, minder toeristische dorpjes er omheen. Lissabon is niet groot maar wel leuk om een keer doorheen te lopen.
Veel plezier!
Veel plezier!
zondag 6 juli 2014 om 09:56
zondag 6 juli 2014 om 10:00
zondag 6 juli 2014 om 17:37
Bedankt voor de tips! Leuk om te zien dat Sintra en Cascais duidelijke aanraders zijn. Bedankt voor de tips om Lissabon met de trein te bezoeken. Goed om te weten dat dat makkelijker is.
Kylie_ ja wij hebben ook een auto gehuurd juist om de kleinere niet toeristische plekjes te bezoeken
norahdubois bedankt voor de tips ook ben benieuwd naar Penice, de boottocht en Nazare.
Kan sowieso niet wachten om te gaan
Kylie_ ja wij hebben ook een auto gehuurd juist om de kleinere niet toeristische plekjes te bezoeken
norahdubois bedankt voor de tips ook ben benieuwd naar Penice, de boottocht en Nazare.
Kan sowieso niet wachten om te gaan