Mode & Beauty alle pijlers

wie heeft een ooglidcorrectie laten doen?

29-11-2007 22:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk niet zo van de plastische chirurgie maar ik zag foto's van bovenooglidcorrectie's die heel erg mooi resultaat opleverden. En het is geen eens een hele dure of zware ingreep dus mijn interesse is gewekt. Nu ben ik dus heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Blij? Niet blij? Waar? Hoeveel? Viel het tegen? mee? etc etc., tell me everything!

Manu
Hai,

dank je. Ik wilde niet gaan smeren op het litteken, maar meer ernaast eigenlijk, omdat ik hoor dat je gezicht eruit ziet alsof er een bus overheen is gereden. Maar ik denk dat ik eerst maar eens afwacht hoe erg het is voordat ik iets ga kopen. Extra kussen had ik al meegekregen van het ziekenhuis en koelen is inderdaad erg goed, om het uur 10 minuten he?

En sporten? Hoe zit het daarmee? Weet iemand dat?
Ik heb twee jaar geleden een bovenooglidcorrectie laten doen en het is mij behoorlijk tegengevallen. Van te voren had ik mij aan alle kanten voor laten lichten bij verschillende ziekenhuizen/klinieken. Heb ook met mensen gesproken die deze ingreep al hadden laten doen en iedereen wist mij te vertellen dat het niet of nauwelijks zeer zou doen en dat het eigenlijk een fluitje van een cent is. Mooi niet dus. Ja, op zich stelt de ingreep niet zo veel voor en sta je binnen drie kwartier weer op je benen. Maar wat heb ik een last gehad na die tijd. Twee weken lang een bont en blauw gezicht en twee weken pijn. Oke, dat gaat over en het resultaat is mooi geworden. Ik heb er wel iets aan overgehouden: kan mijn ogen niet meer helemaal sluiten. Ik slaap na de ingreep met mijn ogen half open. Het blijkt dat de spieren te strak zijn aangetrokken, wist niet eens dat dat kon. Heb dat niet kunnen sluiten van mijn oogleden wel aangekaart bij de plastisch chirug die mij heeft behandeld maar zij vertelde mij toen dat dit na een tijd over zou moeten gaan. Is bij mij dus niet gebeurd.

O ja, voordat je besluit je te laten helpen controleer dan of je te maken hebt met een plastisch chirug. Er zijn nogal wat klinieken die de term cosmetisch arts of cosmetisch chirug gebruiken maar dat is een niet bestaande term. Alleen een plastisch chirug is een in zijn vakgebied afgestudeerde chirurg. Als je wil weten of iemand plastisch chirug is dan is dat te controleren in het BIG-register. Het is uiteindelijk wel een operatie en dat kan maar beter gebeuren door iemand die daar toe bevoegd is, toch?
Coco, hier schirk ik wel van. Mijn ergste nachtmerrie is inderdaad dat ik mijn ogen niet helemaal meer kan sluiten straks. Mag ik je vragen waar jij je hebt laten opereren? Je zegt dat je daarna nog teruggegaan bent en dat de chirurg vertelde dat het na verloop van tijd over zou gaan, ben je nog terug geweest daarna? Hebben ze gezegd of er iets aan te doen is nog en op wiens kosten dat dan is?
IK ben nog steeds erg blij dat ik het 2 jaar geleden heb laten doen.

Gelukkig kreeg ik het toen nog vergoed.

Ik heb totaal nergens last van gehad....geen zwellingen en zelfs geen blauwe plekken.

Ook heb ik niks gekoeld, gewoon omdat ik echt nergens last van had.

Na 1 week gingen de hechtingen eruit....moet zeggen dat ik dat vervelender vond dan de operatie.

Sporten mag je een tijdje niet doen, anders kunnen de hechtingen knappen.

La het gewoon over je heen komen....ieder lichaam is anders en reageert weer anders.
Nou ik zie inmiddels bont en blauw, een dag na de ingreep. Ik heb enorme zwellingen onder mijn ogen ondanks elk uur koelen. Maar de ingreep was inderdaad een eitje. Niets deed pijn, ook de prikken niet.

Als ik geen buikgriep had gehad had ik nu vrolijk rondgehuppeld maar helaas, ik lig al 2 dagen op de bank.

Sporten mag 2 weken niet zei de chirurg en de hechtingen mogen er na 5 dagen uit. Gelukkig maar want ze kriebelen nu al.

En ik kan gewoon mijn ogen nog dicht doen
Iedere dag ben ik nog blij met mijn ooglidcorrectie en geniet van een mooie huid zonder bobbels en ontstekingen,jeukende eczemen veroorzakt door teveel huid waarmee ik jaren rondliep.

Whopper,rustig aandoen!Het komt vanzelf helemaal goed en beterschap met je buikgriepje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven