Citaat van de maand

08-07-2014 19:04 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe zie je hele leuke, treffende of mooi geformuleerde reacties in een topic. Soms zijn ze zo leuk of bijzonder dat je die wilt delen. Ik kwam er net nog één tegen, vandaar dat ik nu dit topic open.quote:Een relatie zonder vertrouwen is als soep zonder kom. Een grote bende.

Heb je ook een leuke uitspraak gelezen? Plaats die dan hier!
anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 08-07-2014 19:24
Reden: Naam verwijderd
% gewijzigd
Direct nog maar één er achteraan:quote:Hij is mijn prins op een DOORGEZAKTE EZEL.
anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 08-07-2014 19:27
Reden: Naam verwijderd
% gewijzigd
Mooi en lief

Wel heb ik 1 opmerking: je plaatst hier nu ook de poster. Het kan zijn dat die persoon zich ooit laat anonimiseren en niet aan die quote gelinkt wil zijn.

Ik denk dat het beter is om te quoten zonder namen. Maar wellicht zijn anderen het hier niet mee eens
Je bent zelf een theepot
Leuk onderwerp, maar ik ben het met SuzanneSuus eens dat je beter de poster weg kunt laten.

Als ik een leuke uitspraak tegenkom zal ik hem ook hier zetten.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 juli 2014 @ 19:21:

Mooi en lief

Wel heb ik 1 opmerking: je plaatst hier nu ook de poster. Het kan zijn dat die persoon zich ooit laat anonimiseren en niet aan die quote gelinkt wil zijn.

Ik denk dat het beter is om te quoten zonder namen. Maar wellicht zijn anderen het hier niet mee eensGoede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.
Leuk topic! Nu nog geen leuke uitspraken maar ik zal aan dit topic denken als ik er één lees.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kwam straks een Duitser tegen.

Ik zei:"tegen wie moeten jullie vanavond?"

Zegt hij:"Brazilië"

Ik weer:"dat is grappig, daar spelen wij zondag tegen."
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2014 @ 20:04:

quote:LunaLoona schreef op 08 juli 2014 @ 19:23:

[...]

Goede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.

Ere wie ere toekomt is de andere kant vd afweging, natuurlijk! En dat maakt het lief/goed bedoeld.

Ik kan me alleen voorstellen dat niet iedereen blij is met quote en naam hier te staan. Nogmaals, als de meerderheid vindt dat het wel kan: prima

Ik ga, naast het EAUSM-topic ook aan dit topic denken bij het lezen.
Je bent zelf een theepot

Hoop dat je hem ook vertelt hebt in het WK topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 juli 2014 @ 20:19:

[...]

Hoop dat je hem ook vertelt hebt in het WK topic.Hij is niet van mij, dus ik kan hem niet overal spammen, al zou ik het wel graag doen. Hij is ijzersterk!
Wat een leuk topic!

En wat een leuk mopje Madame Teau .

* vangt aan te speuren naar leuke citaten*
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2014 @ 20:23:

Wat een leuk topic!

* vangt aan te speuren naar leuke citaten*

Ja mooi hè?!!

Hij komt hier vandaan. Ook een leuk topic.

Cateautje in "Plaats hier grappige teksten/plaatjes"
quote:SuzanneSuus schreef op 08 juli 2014 @ 20:19:

[...]

Ere wie ere toekomt is de andere kant vd afweging, natuurlijk! En dat maakt het lief/goed bedoeld.

Ik kan me alleen voorstellen dat niet iedereen blij is met quote en naam hier te staan. Nogmaals, als de meerderheid vindt dat het wel kan: prima

Ik ga, naast het EAUSM-topic ook aan dit topic denken bij het lezen.

Voorlopig doe ik het maar zo: zonder naamsvermelding, tenzij de schrijver er op staat dat de naam alsnog vermeld wordt.

Leuk dat je aan dit topic zult denken! En dat geldt ook voor Enn en LadyVoldemort.

Cateautje, keigoede mop! Eens kijken of ik daarmee in huiselijke kring kan scoren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2014 @ 20:23:

Wat een leuk topic!

* vangt aan te speuren naar leuke citaten*Ik heb afgelopen dagen beste strakke posts gezien, helaas geen idee in welk topic maar ga idd vanaf nu aan dit topic denken
Je bent zelf een theepot

Wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor)

Nou, ik heb een winnaar hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 09 juli 2014 @ 10:38:

Wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor)

Yep, slotje!!!
quote:Enn schreef op 09 juli 2014 @ 10:38:

Ik hoopte eigenlijk vooral op grappige en mooie teksten.

Zullen we een nieuw topic openen, bizarre reacties? Dan hebben we nu al een winnaar!
quote:ik heb geen broembroem met een pieppiep. Al zou dat met de woefwaf misschien best handig zijn.

Gevonden bij het topic "mijn pieppiep doet *plop*"
quote:Volgens mij maak je me dood met een blije mus.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 juli 2014 @ 20:19:

[...]

Hoop dat je hem ook vertelt hebt in het WK topic.dit is een grap die al dagen over het internet ging, dus plagiaat
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (GrumpyCat1983)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven