Mode & Beauty alle pijlers

Moroccanoil

09-07-2014 09:34 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Ik overweeg om dit soul voor m'n haar te kopen want het is erg droog.

Wie kent dit spul en is het wat? Het namelijk niet goedkoop!

Vast bedankt voor de reacties
Spul bedoel ik en geen soul!
Arganolie bedoel je? Superspul.
Het heet echt moroccanoil. Wat heb jij dan? En waar koop je dat?
Ja ik gebruik dat. Echt superspul en ruikt heerlijk!
Is het dan echt zoveel beter dan die spullen van de drogist? Serum en die verzorgende olie van elvive enzo?
Haal dan bij de kruidvat eigen merk van die repair olie.

4 euro voor een grote fles en ik heb beide getest, werkt even goed

(Ik heb een flinke bos pluizige krullen!)

Of anders de kleine flesjes lichaam/haar olie van the body shop.
Internagelaktisch
Morrocan oil is van arganolie gemaakt.

Ik heb zo'n fles en doe er al 2 jaar mee en ben nog niet eens op de helft, dus zo duur vind ik het niet.

Ik vind het ook heel lekker ruiken, daar gebruik ik het eigenlijk voor, want haarproblemen heb ik niet.
Het is heel fijn spul, maar ik vind de geur te zwaar. Het ruikt wel lekker hoor, maar het is zo nadrukkelijk aanwezig de hele dag.
oh, bij mij is dat het enige geurding dat ik gebruik en heel erg weinig. 2 drupjes. En dan vind ik het juist subtiel (en ik hou helemaal niet van mensen of mijzelf die zwaar meuren naar cosmetica/ verzorgingsmiddelen).
quote:roosje1976 schreef op 09 juli 2014 @ 09:46:

Het heet echt moroccanoil. Wat heb jij dan? En waar koop je dat?Arganolie. Ik koop het bij de Turkse supermarkt hier.
Maroccan oil is prijzig maar zooo lekker!

Je doet er lang mee

Ik heb zelf de olie en de curl difiner

Geen ander product is vergelijkbaar
Dank voor de reacties
Waar kopen jullie het en voor hoeveel?
Bij mij is mijn haar altijd of veeels te droog, of veeels te vet:( Vet ook als ik olie gebruik:(
De shampoo van dit merk vind ik niet bijzonder.

Ik heb de light oil want ik heb fijn haar, ruikt heerlijk.
De geur is echt heerlijk, maar ik denk dat er best meer producten zijn voor een lagere prijs die hetzelfde doen. Ik moet alleen wel zeggen dat ik van mijzelf geen probleemhaar heb en het dus bij mij niet heel veel extra's doet. Misschien dat het voor jou wel echt een verschil maakt.
quote:Star schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:

[...]

Arganolie. Ik koop het bij de Turkse supermarkt hier.Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?
quote:LunaLoona schreef op 11 juli 2014 @ 19:01:

[...]

Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?

Euhm.... flesje was 13,- geloof ik. Doe er al driekwart jaar mee.

Zijn tig sites waar je het kan bestellen ook. Soms hebben winkels als de Action of de Big Bazaar het ook staan.
Dan heb ik nog een heleboel vragen. Is het pure arganolie? En hoeveel zit er in zo'n flesje? Dat is namelijk de helft van de prijs die De Tuinen vraagt... (100 ml voor ¤25,99)

Ik heb het ook wel online gezien, maar dan meestal met allerlei olieën vermengd, dat vond ik niet prettig.

En dan nog één vraag: zijn er meer mensen die vinden dat arganolie een beetje stinkt?
Ik was er niet tevreden over. Even een hype geweest, maar dat is het. Zzitten ingredienten in die ook in andere serums zitten, maar erg weinig marokkaanse olie....
Haha! Ik dacht dat de Moccrolover zijn weg naar het forum weer had gevonden.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2014 19:42
Reden: Dat had hij wel maar het was een ander topic! haha.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Arganolie van Fructis Garnier (Miraculous oil) is goed spul. Het ruikt heerlijk als je het op je haar doet, maar de geur vervliegt snel zodat je het niet de hele dag ruikt. Het kost 6 of 7 euro en je hoeft er maar heel weinig van te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven