'Foute' confession-topic
woensdag 9 juli 2014 om 10:17
Fout tussen haakjes, want wat is nou fout en wat is er mis met fout..
Ik zal het spits afbijten:
Mijn confession is dat ik Jasper Cillissen (keeper Nederlands elftal)
best wel cute vind...
Ik woon in de hoofdstad van GLD en bega hiermee een hele zware misdaad aangezien hij gekeept heeft bij de concurrent...
Nog meer foute confessions? Ik ben benieuwd!
Oww trouwens ik heb er nog een: het is zo rustig op mijn werk dat ik zit te forummen...
Ik zal het spits afbijten:
Mijn confession is dat ik Jasper Cillissen (keeper Nederlands elftal)
best wel cute vind...
Ik woon in de hoofdstad van GLD en bega hiermee een hele zware misdaad aangezien hij gekeept heeft bij de concurrent...
Nog meer foute confessions? Ik ben benieuwd!
Oww trouwens ik heb er nog een: het is zo rustig op mijn werk dat ik zit te forummen...
woensdag 9 juli 2014 om 12:38
quote:slwhisper schreef op 09 juli 2014 @ 11:59:
Over keepers gesproken trouwens, die Cilissen is inderdaad wel leuk....
Maar ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Neuer (de Duitse keeper) nog veel leuker vind... Heb een beetje een zwak voor dat wipneusje
En eigenlijk is dat een stuk erger dan stiekem een utopia fan zijn Als iedereen hem ineens cute gaat vinden is het niet meer 'fout' en dat was nou net zo leuk (marilyn logica)
Maar ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Neuer (de Duitse keeper) nog veel leuker vind... Heb een beetje een zwak voor dat wipneusje
En eigenlijk is dat een stuk erger dan stiekem een utopia fan zijn Als iedereen hem ineens cute gaat vinden is het niet meer 'fout' en dat was nou net zo leuk (marilyn logica)
woensdag 9 juli 2014 om 12:39
En ze blijven allemaal thuis bij "de kindjes". Of ze willen, als ze later een kindje hebben, tot die naar school gaat niet werken en dan 2 of 3 dagen tijdens schooluren.
Ik vind dat zo heerlijk naïef want volgens mij kom je er dan nooit meer tussen. Maar misschien ben ik te pessimistisch.
En waar ik ook enorm van geniet zijn de onderschriften waar ze hun cyclus, zwangerschap of leeftijd van de kindjes in bijhouden.
Ik vind dat zo heerlijk naïef want volgens mij kom je er dan nooit meer tussen. Maar misschien ben ik te pessimistisch.
En waar ik ook enorm van geniet zijn de onderschriften waar ze hun cyclus, zwangerschap of leeftijd van de kindjes in bijhouden.
woensdag 9 juli 2014 om 12:39
quote:fleur1988 schreef op woensdag 09 juli 2014 12:36 Ik heb een hele lijst van dingen die ik vandaag toch ECHT eens moet gaan doen, maar totaal geen motivatie. Zit alleen maar te forummen, chocolade te eten en te bedenken of ik wel of niet naar de kapper zal gaan (wat een levensvragen kan een mens soms hebben, zucht).
We kunnen het! Ik tel af.
3...
2...
1...
Actie!
We kunnen het! Ik tel af.
3...
2...
1...
Actie!
Some flies are too awesome for the wall
woensdag 9 juli 2014 om 12:41
quote:slwhisper schreef op 09 juli 2014 @ 11:59:
En eigenlijk is dat een stuk erger dan stiekem een utopia fan zijn
Jaaaa die is ook schattig! Ik zag trouwens in het Duitse elftal meer smakelijks...
hihihi wronge bekentenissen... vraag maar aan de mod, je hebt mijn toestemming
En eigenlijk is dat een stuk erger dan stiekem een utopia fan zijn
Jaaaa die is ook schattig! Ik zag trouwens in het Duitse elftal meer smakelijks...
hihihi wronge bekentenissen... vraag maar aan de mod, je hebt mijn toestemming
woensdag 9 juli 2014 om 12:42
quote:Captain_Obvious schreef op woensdag 09 juli 2014 12:39 En ze blijven allemaal thuis bij "de kindjes". Of ze willen, als ze later een kindje hebben, tot die naar school gaat niet werken en dan 2 of 3 dagen tijdens schooluren.
oh wat heerlijk. En ik neem aan veel "mamavan..." Nicks
Gooi zoals het een nette vivadame betaamt een bommetje, iets gecombineerd met fulltime werken en flesvoeding.
Gooi zoals het een nette vivadame betaamt een bommetje, iets gecombineerd met fulltime werken en flesvoeding.
woensdag 9 juli 2014 om 12:44
quote:femselien schreef op 09 juli 2014 @ 12:42:
[...]
Yes en heel veel "28 jaar borstvoeding gegeven" ook in de signaturen
Ik durf nog niet zo goed te posten
[...]
woensdag 9 juli 2014 om 12:49
quote:marilyn82 schreef op woensdag 09 juli 2014 12:46 Jaaaa roddelblaadjes zijn leuk, die lees ik bij de kapper.
En nog fouter: ik vind de Libelle leuk, zelfs een kort abonnementje op gehad...
Ik heb een abonnement op de viva
Eerst had ik het tijdschrift en ik dacht dat het forum hetzelfde zou zijn. Ik zat ernaast
En nog fouter: ik vind de Libelle leuk, zelfs een kort abonnementje op gehad...
Ik heb een abonnement op de viva
Eerst had ik het tijdschrift en ik dacht dat het forum hetzelfde zou zijn. Ik zat ernaast
woensdag 9 juli 2014 om 12:50
woensdag 9 juli 2014 om 13:36
Gisteravond zat ik met mijn vriend in de trein, bijna helemaal alleen in een grote coupé, een beetje aan het friemelen en zoenen. Niets ernstigs, vind ik. Totdat we aan werden gesproken door een (boze) vrouw. Dat was best gênant op de een of andere manier. Het ging om kusjes en knuffelen, maar die vrouw deed alsof we met hele andere dingen bezig waren en zo voelde het dus ook door haar.
Nooit meer zo in een trein dus.
Nooit meer zo in een trein dus.
woensdag 9 juli 2014 om 13:38
quote:funky2901 schreef op 09 juli 2014 @ 13:36:
Gisteravond zat ik met mijn vriend in de trein, bijna helemaal alleen in een grote coupé, een beetje aan het friemelen en zoenen. Niets ernstigs, vind ik. Totdat we aan werden gesproken door een (boze) vrouw. Dat was best gênant op de een of andere manier. Het ging om kusjes en knuffelen, maar die vrouw deed alsof we met hele andere dingen bezig waren en zo voelde het dus ook door haar.
Nooit meer zo in een trein dus.Ja, sorry Funky maar dat trek ik echt niet hoor! Daar zeg ik echt wat van en ik snap dat jij dit niet fijn gevonden hebt.
Nooit meer zo in een trein dus.Ja, sorry Funky maar dat trek ik echt niet hoor! Daar zeg ik echt wat van en ik snap dat jij dit niet fijn gevonden hebt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 9 juli 2014 om 13:40
Nou ja, dat ik in wel eens in mijn neus peuter en dat ik het spannend kan vinden om te zien wat er aan een wattenstaafje blijft hangen.
Van dat soort dingen.
Niets menselijks is mij vreemd zeg maar.
Van dat soort dingen.
Niets menselijks is mij vreemd zeg maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 9 juli 2014 om 13:41
woensdag 9 juli 2014 om 13:45
quote:Captain_Obvious schreef op 09 juli 2014 @ 12:44:
[...]
Ik durf op dit soort groepen en mama's te reageren, die banners eronder met glitters etc maken het alleen nog maar erger.
Ik lees graag stiekem "mijn geheim." Als ik er 1 koop aan de kassa schaam ik me dood, maar stiekem vind ik het heerlijk!
[...]
Ik durf op dit soort groepen en mama's te reageren, die banners eronder met glitters etc maken het alleen nog maar erger.
Ik lees graag stiekem "mijn geheim." Als ik er 1 koop aan de kassa schaam ik me dood, maar stiekem vind ik het heerlijk!
woensdag 9 juli 2014 om 13:53