Alstu

12-07-2014 15:35 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zeggen mensen alleen nog maar "Alstu" i.p.v. Alstublieft?

Het valt me tegenwoordig gewoon op, dat waar ik ook ben, in supermarkt, winkels, restaurants, waar dan ook, men alleen nog maar Alstu zegt. Is dit iets regionaals of valt het meer mensen op?
quote:rover37 schreef op 12 juli 2014 @ 16:19:

Tis toch gewoon zo... Ze is toch ook altijd negatief, en dat is toch gewoon naar.

'T is me nog niet eerder opgevallen......

Beetje prikkelbaar rover?

On topic; ik heb het nog nooit gehoord.
Ik ken het fenomeen maar hoor het in mijn omgeving amper. Misschien is het in jouw regio even 'in' en verdwijnt het daarna weer.

Was antwoord op Sum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoor t best vaak eigenlijk...
quote:chocoladerijstwafel schreef op 12 juli 2014 @ 16:27:

Ik hoor t best vaak eigenlijk... En bedankt hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2014 @ 16:22:

[...]

Zo fijn dat iemand er ein-de-lijk een iets over zegt

Ik heb deze in mijn mailbox gehad vorig jaar.

Om:

2013-09-17 23:53:02

Berichttekst:

Tis toch gewoon zo... Ze is toch ook altijd negatief, en dat is toch gewoon naar.Ga jij je mond eens spoelen met dasty!
Ik zeg het best vaak. Of ik het ook vaak hoor weet ik eigelijk niet

Tis toch gewoon zo... Ze is toch ook altijd negatief, en dat is toch gewoon naar.quote:rover37 schreef op 12 juli 2014 @ 16:20:

Oohh en wat voeg jij hiermee toe??

Kan best dat jij dat zo vindt. Ik moet altijd wel lachen om Nouchi, en inderdaad ik voegde niets toe, dat vergat ik te doen voordat ik op verstuur drukte!

Jeetje nu bijna weer, maar ik hoor zelden alstu, maar zou me er niet aan storen. Ik stoor me meer aan mensen die het woord sorry of pardon niet meer lijken te kennen. De vrouw die me vanmiddag met een winkelwagentje aanreed, kreeg slecht 'ho' uit haar mond.
quote:Dickens schreef op zaterdag 12 juli 2014 16:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="rover37 in "Alstu"" class="messagelink">rover37 schreef op 12 juli 2014 @ 16:19</a>:</b>

Tis toch gewoon zo... Ze is toch ook altijd negatief, en dat is toch gewoon naar.</div></blockquote>Ga jij je mond eens spoelen met dasty! ? wat een uitspraak joh.
Nou goed, kennelijk denken meer mensen dan zo over nouschi, zal er dan geen kern van waarheid inzitten?

En waarom wordt het voor haar opgenomen?

Neem aan dat nouschi dit wel alleen aan kan hoor.
Veel mensen vind Frans B geweldig. Dat maakt hem nog geen talentvolle muzikant.
Maar ergens zal Frans B dan toch aardig kunnen zingen, anders wordt hij niet door velen goed gevonden toch?
Wat een vreemde wending neemt dit topic

On-topic: ik hoor het eigenlijk nooit.

Tis toch gewoon zo... Ze is toch ook altijd negatief, en dat is toch gewoon naar.Of jij hebt haar gevoel voor humor niet. Ik vind Nouschi altijd grappig maar als ik dit zeg zal ik wel bij het groepje horen. Terwijl ik niet eens weet wie het groepje is
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Nouschi schreef op 12 juli 2014 @ 16:29:

[...]

Ik heb deze in mijn mailbox gehad vorig jaar.

Om:

2013-09-17 23:53:02

Berichttekst:

Hahaha, misschien wel van dezelfde schrijver die mij ook zo'n soort bericht schreef.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:charlottew88 schreef op 12 juli 2014 @ 16:47:

[...]

Of jij hebt haar gevoel voor humor niet. Ik vind Nouschi altijd grappig maar als ik dit zeg zal ik wel bij het groepje horen. Terwijl ik niet eens weet wie het groepje is Lul maar raak, jij bent gewoon hardcore groepje
Dit soort post krijg ik :

Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?

Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit
quote:rover37 schreef op 12 juli 2014 @ 15:54:

Nouschi... Waarom heb jij zelden wat zinnigs toe te voegen?

Jij komt echt over als een nare vrouw.

Volgens mij is ze dat ook hoor!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:53:

Dit soort post krijg ik :

Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?

Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ontopic:

Ik zeg gewoon alsjeblieft.
Ik vind alstu minder erg dan knof ( knoflook ) , dinnetje en vanaaf ( vanavond ).
quote:rover37 schreef op 12 juli 2014 @ 15:54:

Nouschi... Waarom heb jij zelden wat zinnigs toe te voegen?

Jij komt echt over als een nare vrouw.
Ik hoor en zeg het ook wel eens, maar ik heb er nooit bij stilgestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven