Alstu

12-07-2014 15:35 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zeggen mensen alleen nog maar "Alstu" i.p.v. Alstublieft?

Het valt me tegenwoordig gewoon op, dat waar ik ook ben, in supermarkt, winkels, restaurants, waar dan ook, men alleen nog maar Alstu zegt. Is dit iets regionaals of valt het meer mensen op?
Ik kreeg laatst ook een gezellige mail van iemand wiens broer in de bajes zat. Of ik daar wat mee wilde?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi is heel naar. Maar vlak Enn niet uit, hoor.
Ik ben wel te hebben maar zeg dan ook nooit astu want ik hou niet van afko's.
quote:Dickens schreef op 12 juli 2014 @ 16:50:

[...]

Lul maar raak, jij bent gewoon hardcore groepje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:53:

Dit soort post krijg ik :

Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?

Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit

Gezellig

Deze kreeg ik:

En uiteraard hebben we daar voldermort. Je was al van verre te zien, je vieze slijmspoor verraadde je. SlijmerT.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:58:

Ik kreeg laatst ook een gezellige mail van iemand wiens broer in de bajes zat. Of ik daar wat mee wilde?Heb je zeker gelijk ja gezegd, he?
quote:Dickens schreef op 12 juli 2014 @ 17:01:

[...]

Heb je zeker gelijk ja gezegd, he?Maar natuurlijk; zo'n buitenkans laat ik niet lopen!
Enn schreeuwt altijd zo, echt heel naar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:57:

Ik vind alstu minder erg dan knof ( knoflook ) , dinnetje en vanaaf ( vanavond ).Ja bijvoorbeeld: Vanaaf ga ik tapas met heel veel knof eten met een dinnetje en onze mannetjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 juli 2014 @ 17:01:

[...]

Gezellig

Deze kreeg ik:

En uiteraard hebben we daar voldermort. Je was al van verre te zien, je vieze slijmspoor verraadde je. SlijmerT.

Wat een helden.
quote:charlottew88 schreef op 12 juli 2014 @ 17:03:

[...]

Ja bijvoorbeeld: Vanaaf ga ik tapas met heel veel knof eten met een dinnetje en onze mannetjes Brrrrrr
quote:Dickens schreef op 12 juli 2014 @ 17:00:

Ik ben wel te hebben maar zeg dan ook nooit astu want ik hou niet van afko's.Hahahaha.

[...]

Gezellig

Deze kreeg ik:

Goh degene die al die mails stuurt aan jullie is vast dezelfde zuurpruim.
On topic: Ik hoor het trouwens nooit Astu.
Waarom krijgen jullie allemaal haatberichtjes in je inbox en ik niet?
quote:watisditnuweer schreef op 12 juli 2014 @ 17:07:

Waarom krijgen jullie allemaal haatberichtjes in je inbox en ik niet? Misschien kun je bijles krijgen van Nous.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:53:

Dit soort post krijg ik :

Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?

Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit Moet dezelfde zijn. Slangennick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Waarom krijgen jullie allemaal haatberichtjes in je inbox en ik niet? Omdat je niet onaardig - genoeg - bent, nog onbekend bent , niet op de verkeerde tenen getrapt hebt?
quote:Nouschi schreef op 12 juli 2014 @ 17:09:

[...]

Moet dezelfde zijn. Slangennick?Nee. Soapnick.

Waarom krijgen jullie allemaal haatberichtjes in je inbox en ik niet? Ik heb ook fanmail. Jij ook?

[...]

Gezellig

Deze kreeg ik:

Deze is legendarisch idd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja mooi he? Ik heb hem een tijdje als motto gehad .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 17:13:

[...]

Ik heb ook fanmail. Jij ook?Nee ook al niet . Ik voel mij zwaar achtergesteld en gediscrimineerd. Alsof minder bekende forummers minder rechten zouden hebben!
Nu net weer, bij de kassa
quote:Nouschi schreef op zaterdag 12 juli 2014 16:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chocoladerijstwafel in "Alstu"" class="messagelink">chocoladerijstwafel schreef op 12 juli 2014 @ 16:27</a>:</b>

Ik hoor t best vaak eigenlijk... </div></blockquote>En bedankt hè. Niet jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven