Brasiiiil La la la la laaa <3
zondag 13 juli 2014 om 23:40
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2014 @ 23:38:
Dag maisjes,
Ik had even een leven
Neee, onverwacht bezoek van buurtjes, hun tv ''ouwehoerde'', ik heb wel gevraagd voor wie ze waren.
Duitsland.
Oké dan, kom maar lekker kijken.
Nou zijn we tevreden met de nieuwe Wereldkampioen?
Ik kan mij er wel in vinden.
Ja ik miste je al.
Tevree
Dag maisjes,
Ik had even een leven
Neee, onverwacht bezoek van buurtjes, hun tv ''ouwehoerde'', ik heb wel gevraagd voor wie ze waren.
Duitsland.
Oké dan, kom maar lekker kijken.
Nou zijn we tevreden met de nieuwe Wereldkampioen?
Ik kan mij er wel in vinden.
Ja ik miste je al.
Tevree
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 13 juli 2014 om 23:40
zondag 13 juli 2014 om 23:41
zondag 13 juli 2014 om 23:41
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 23:40:
[...]
Ja ik miste je al.
TevreeLieverd, in augustus beginnen de oefen rondes al voor het EK, gaan we daar gezellig 2 jaar kletsen
[...]
Ja ik miste je al.
TevreeLieverd, in augustus beginnen de oefen rondes al voor het EK, gaan we daar gezellig 2 jaar kletsen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 13 juli 2014 om 23:42
quote:steph schreef op 13 juli 2014 @ 23:40:
[...]
Normaal volg ik het voetbal niet maar als oranje wedstrijden speelt, ek en wk, dan wel. Kwalificaties ook niet. Is dat erg.Wij hebben nog het schaatsen erbij he Steph!!!
[...]
Normaal volg ik het voetbal niet maar als oranje wedstrijden speelt, ek en wk, dan wel. Kwalificaties ook niet. Is dat erg.Wij hebben nog het schaatsen erbij he Steph!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 13 juli 2014 om 23:42
zondag 13 juli 2014 om 23:43
zondag 13 juli 2014 om 23:43
quote:missie_m schreef op 13 juli 2014 @ 23:42:
[...]
Hij zal dan wel heel hard kunnen rennen, maar blijkbaar is hij na zo'n sprint zo moe dat hij verder gaat afwachten tot dat hij de bal krijgt toe gespeelt...of is hij te verwend?.Blijkbaar.
[...]
Hij zal dan wel heel hard kunnen rennen, maar blijkbaar is hij na zo'n sprint zo moe dat hij verder gaat afwachten tot dat hij de bal krijgt toe gespeelt...of is hij te verwend?.Blijkbaar.
zondag 13 juli 2014 om 23:45
Ik ben zo superblij voor Brasil dat Arg, niet heeft gewonnen, dat was de derde doodsteek voor ze geweest.
Ik hoorde op de radio van een journalist, dat àlle Zuid-Amerikaanse landen Argentinië haten.
Ze horen er niet bij, omdat ze zo verwaand zijn ?????
Ik hoorde op de radio van een journalist, dat àlle Zuid-Amerikaanse landen Argentinië haten.
Ze horen er niet bij, omdat ze zo verwaand zijn ?????
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 13 juli 2014 om 23:45
zondag 13 juli 2014 om 23:46
zondag 13 juli 2014 om 23:48
quote:Pompiedoe schreef op 13 juli 2014 @ 23:47:
Jeeeh ik had 1-0 DE voorspeld en sta nu op de 7000e plek!! en van de subpool sta ik eerste!
Ik ben erg tevreden over mijn eerste poule-inzet.Heel goed !!
Jeeeh ik had 1-0 DE voorspeld en sta nu op de 7000e plek!! en van de subpool sta ik eerste!
Ik ben erg tevreden over mijn eerste poule-inzet.Heel goed !!
zondag 13 juli 2014 om 23:50