Werk & Studie alle pijlers

Omscholen

15-07-2014 11:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn naam is Mariska en ik ben 20 jaar oud.

Ik werk sinds twee jaar in een woon- zorg centrum, hier ben ik komen werken nadat ik mijn opleiding tot Verzorgende IG heb afgerond.

Ik ben al op hele jonge leeftijd mijn vader verloren en sinds een flink aantal jaren heb ik ook geen moeder meer in mijn leven, ik ben na dit alles bij fam. komen wonen. Een jaar geleden heb ik mijn vriend ontmoet waar ik stapelgek op ben en dan nu ook mee samen woon. We hebben het heel erg fijn samen.

Nu het volgende, ik werk nog maar 2 jaar in de zorg maar ik heb al een hele tijd het gevoel dat dit het niet voor mij is. Ik zie geen tot weinig uitdaging meer en ga de laatste tijd vaak met tegenzin naar mijn werk. Mijn persoonlijke situatie maakt het dat ik destijds aan het werk gegaan ben maar heb zoveel ambities om meer te halen uit mijn toekomst want dit maakt mij ontzettend ongelukkig. Ik woon dus samen en we hebben onze vaste lasten, tevens heb ik geen spaargeld. Ik wil me heel graag omscholen, iemand die weet hoe kan ik dit het beste kan aanpakken? Is er toevallig een potje voor dit soort zaken? Ik zit namelijk niet ook nog te wachten op een studieschuld. Alvast heel erg bedankt.
Make the most of it.
Je bent 20. Ga terug naar school. Studiefinanciering aanvragen en verder studeren. Een studieschuld is daaraan inherent, maar mag je na afloop in 45 euro per maand terugbetalen mocht het uitdraaien op een lening.
wat Doreia al zei: Ga gewoon terug naar school! Doe de opleiding die je wilt.

Su6
ligt er ook aan wat je wil doen, er zijn studies die je duaal kunt doen, je werkt dan en daarnaast studeer je. Je hebt dan gewoon inkomen.
TO, weet je wat je wél zou willen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven